Nooit kritisch mag zijn... hoe ermee op... is gelijk meer een heksenjacht hoe sommige er over doen. En dan maar klagen dat moslimjongeren er gefrustreerd van worden. Zal eens met een hete poke in jullie gat komen porren de hele dag. Ik weet best hoe dit voelt als je op korte tijd enorm geviseerd wordt. Dus zal ik die hete pook techniek eens bij jouw komen uitproberen voor 1 jaar aan een stuk dag in dag uit, waar je ook maar komt.

Klinkt bekend in de oren voor sommige hier he... niet soms...
Hij/zij doet de ramadan... done with arguing... Hij/zij vraagt dan ook zo weinig mogelijk verliezen en hij vraagt niet om bekeerd te worden! DUS STFU about your idiot god. Btw ik ben geen aanhanger van de islam dus ik heb hier geen gains bij voor of tegen te zijn. Buiten wat respect krijgen voor de respect die ik toon.
Ik vind je denken redelijk ingekleurd. 12 uur zonder eten kan. Want het is niet voor de rest van hun leven zo en al moest het zo zijn dan nog zou het lichaam zich er wel aan aanpassen. Sommige stellen BCAA pillen voor, dewelke antwoord is op de vraag zelf ipv te doen alsof niet meedoen aan de ramadan zo easy is. Dit is die mensen hun manier voor leven... respecteer dat nu toch eens. Die BCAA's daar moeten ze zelf over beslissen of even navragen bij een van hun oudere gelovigen. Verder zou ik gelijk andere aanraden zeggen om rond 22 uur te trainen net voordat je mag gaan eten. Lijkt me beste keuze en dan eten zoals het hoort en je niet volschorre met rotzooi maar je macro's halen en genoeg vit-min proberen binnen te krijgen.