XXL Nutrition

Ramadan en geen/zo min mogelijk spieren verliezen.. welke voeding etc.. help!!

ben ook van mening dat de opmerkingen boven los staan van de vraagstelling. dit zegt al iets over hun denkwijze en capaciteiten......

was misschien ook een goede dieet voor ramadan is: keto dieet combineerd met IF dieet. dus vasten en vervolgens lekker veel groenten, vlees en vetten eten. voordeel is dat je overdag echt geen honger indien je echt in ketose bent.

Voordeel is ook dat je nog harder stinkt.

Nooit kritisch mag zijn... hoe ermee op... is gelijk meer een heksenjacht hoe sommige er over doen. En dan maar klagen dat moslimjongeren er gefrustreerd van worden. Zal eens met een hete poke in jullie gat komen porren de hele dag. Ik weet best hoe dit voelt als je op korte tijd enorm geviseerd wordt. Dus zal ik die hete pook techniek eens bij jouw komen uitproberen voor 1 jaar aan een stuk dag in dag uit, waar je ook maar komt. ;) Klinkt bekend in de oren voor sommige hier he... niet soms... :cool:

Hij/zij doet de ramadan... done with arguing... Hij/zij vraagt dan ook zo weinig mogelijk verliezen en hij vraagt niet om bekeerd te worden! DUS STFU about your idiot god. Btw ik ben geen aanhanger van de islam dus ik heb hier geen gains bij voor of tegen te zijn. Buiten wat respect krijgen voor de respect die ik toon.

Ik vind je denken redelijk ingekleurd. 12 uur zonder eten kan. Want het is niet voor de rest van hun leven zo en al moest het zo zijn dan nog zou het lichaam zich er wel aan aanpassen. Sommige stellen BCAA pillen voor, dewelke antwoord is op de vraag zelf ipv te doen alsof niet meedoen aan de ramadan zo easy is. Dit is die mensen hun manier voor leven... respecteer dat nu toch eens. Die BCAA's daar moeten ze zelf over beslissen of even navragen bij een van hun oudere gelovigen. Verder zou ik gelijk andere aanraden zeggen om rond 22 uur te trainen net voordat je mag gaan eten. Lijkt me beste keuze en dan eten zoals het hoort en je niet volschorre met rotzooi maar je macro's halen en genoeg vit-min proberen binnen te krijgen.

Hee zeurpiet hij kan beter kappen met ramadan als hij zijn gains naturel wil behouden..

Maar wat ook kan om het doel te bereiken: anavar 30mg 4 week (voor een man)

Hee zeurpiet hij kan beter kappen met ramadan als hij zijn gains naturel wil behouden.. Maar wat ook kan om het doel te bereiken: anavar 30mg 4 week (voor een man)
Sgoed hoor intellectueel.

Eens zien welke leiding hij volgen zal.

Je geeft wel aan dat je aan het cutten bent. Maar dat is ook wel lastig in deze maand omdat je stofwisseling helemaal plat ligt. Maak je niet al te druk, je hebt straks 11 maanden om weer resultaten te boeken. Maar, je wilt het liefst de schade beperken dus: Voor je ontbijt zoveel mogelijk langzame koolhydraten (volkoren/meergranen producten) en langzame eiwitten (Micellar Caseïne). In de avond snelle aminozuren en eiwitten, en dextrose of waxy maize als snelle koolhydraten. Vergeet ook niet heel veel te drinken (zeker 1 liter).

Maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom (bijna) iedereen zegt dat het onvermijdelijk zal zijn om geen spiermassa te verliezen gedurende de ramadan. Als je toch gewoon buiten je window dat je niet mag eten gewoon je totale kcal onderhoud haalt is er toch niks aan de hand?

Heel extreem gezegd, als je 's ochtends wakker wordt voor de zon opkomt en je knalt een pizza naar binnen voor 2000 kcal en een bak kwark en 's avonds als de zon onder is eet je nog 1500 kcal, desnoods dirty als je 't anders niet haalt dan is er toch gewoon niets aan de hand? Tuurlijk ideaal is anders maar waarom posten zoveel mensen dat je hoe dan ook spiermassa zult gaan verliezen tijdens de ramadan? Gewoon IF en genoeg (langzame) eiwitten en je macro's halen en er is toch gewoon niks aan de hand.

Nogmaals, niet mogen drinken zou ik een groter probleem vinden dan gedurende de dag niet mogen eten.

Maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom (bijna) iedereen zegt dat het onvermijdelijk zal zijn om geen spiermassa te verliezen gedurende de ramadan. Als je toch gewoon buiten je window dat je niet mag eten gewoon je totale kcal onderhoud haalt is er toch niks aan de hand?

Heel extreem gezegd, als je 's ochtends wakker wordt voor de zon opkomt en je knalt een pizza naar binnen voor 2000 kcal en een bak kwark en 's avonds als de zon onder is eet je nog 1500 kcal, desnoods dirty als je 't anders niet haalt dan is er toch gewoon niets aan de hand? Tuurlijk ideaal is anders maar waarom posten zoveel mensen dat je hoe dan ook spiermassa zult gaan verliezen tijdens de ramadan? Gewoon IF en genoeg (langzame) eiwitten en je macro's halen en er is toch gewoon niks aan de hand.

Nogmaals, niet mogen drinken zou ik een groter probleem vinden dan gedurende de dag niet mogen eten.

precies dit, die macro's zijn echt wel te halen in 2 eetmomenten.

Mensen maken zich zorgen om massa die ze niet eens hebben.

Als je iemand bent die grote maaltijden kan eten en niet een supersnelle stofwisseling hebt moet het haalbaar zijn zonder massaverlies. Dan eet je dus idd een keer heel vroeg en een keer laat. Rond deze tijd cutten veel BB ook dus komt eigenlijk niet slecht uit. Vooral eiwit hoog houden en langzaam.

Reden te meer dus om je zorgen te maken. Als je al weinig hebt is elk verlies direct zichtbaar, daar hebben de grote jongens toch heel wat minder last van.

LoL! Een 10% verliezen van 100kg spiermassa of 10% verliezen van 40kg spiermassa? Waar denk je dat het meer opgemerkt zou worden?
Daarnaast is jouw lichaam zeker zoooo dom dat ie dat klein beetje spiermassa gaat afbreken terwijl er nog vet beschikbaar is, wat bijna 3x zoveel energie oplevert.

LoL! Een 10% verliezen van 100kg spiermassa of 10% verliezen van 40kg spiermassa? Waar denk je dat het meer opgemerkt zou worden? Daarnaast is jouw lichaam zeker zoooo dom dat ie dat klein beetje spiermassa gaat afbreken terwijl er nog vet beschikbaar is, wat bijna 3x zoveel energie oplevert.

Aha oke, nu heb je het puur over spiermassa. Logisch ook wel trouwens gezien dit topic daar over gaat. Ik had het over massa in het algemeen, my bad.

Maar om er toch op in te gaan, ja mijn lichaam is blijkbaar zo dom want wanneer ik onder onderhoud ga eten omdat ik buikvet wil verliezen zie ik alles slinken behalve m'n buik.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

edit: daarnaast gaat wat jij aangeeft idd op wanneer je in procenten praat, niet wanneer je in kilo's denkt.

Dat is meestal genetisch bij mannen, dat vet daar wat moelijker weg te halen is door onevenwicht in receptoren in bepaalde vetcellen.
Je ziet alles slinken behalve buik misschien omdat het (waarschijnlijk) vocht is die je ziet slinken.
Zolang je Kcal tekort aanhoudt, zal je vet verliezen overal en uiteindelijk ook in dat gedeelte.

Google nou eens Warrior Diet, die mensen verliezen ook geen VVM hoor..

Dat is meestal genetisch bij mannen, dat vet daar wat moelijker weg te halen is door onevenwicht in receptoren in bepaalde vetcellen. Je ziet alles slinken behalve buik misschien omdat het (waarschijnlijk) vocht is die je ziet slinken. Zolang je Kcal tekort aanhoudt, zal je vet verliezen overal en uiteindelijk ook in dat gedeelte.

Dit is me bekend maar thnx anyway ;) Probleem is alleen dat ik al niet zoveel massa heb en al wil ik graag wat buikvet verliezen, wil er ook weer niet zo gaan uitzien als Christian Bale in The Machinist. En daar ben ik dus bang voor, m'n gezicht is sowieso altijd als eerste de dupe wanneer ik me richt op vet verlies. Hate that.

Google nou eens Warrior Diet, die mensen verliezen ook geen VVM hoor..

Dat is toch overdag bijna niks eten en je s'avonds helemaal vol proppen? Dat moet je maar kunnen, ik werk fulltime en kom de dag echt niet door zonder een fatsoenlijke maaltijd. Heb je hier zelf ervaring mee of?

:)

FB_IMG_1434914410336.jpg

Dat is toch overdag bijna niks eten en je s'avonds helemaal vol proppen? Dat moet je maar kunnen, ik werk fulltime en kom de dag echt niet door zonder een fatsoenlijke maaltijd. Heb je hier zelf ervaring mee of

Als je het dieet strict volg mag je volgens mij enkel een paar kleine maaltijden, alleen groenten en fruit dacht ik tot je nemen in je 'fast'. Je kan die paar calorieen ook weglaten en dan (ramadan) gewoon alles wegvreten in de uren dat je dus ook mag eten. Staat genoeg over dit dieet op internet. Alle ins en outs ken ik er niet van.

Nee heb er geen ervaring mee, enkel met IF.

• Topic Starter Topic Starter
Jeetje ik wist niet dat mijn topic helemaal de andere kant op zou gaan.. wat een hoop nutteloze mensen hier zeg..

Als jullie iets hebben tegen geloof of islam zitten jullie toch echt op een verkeerd forum dus zeik ff lekker ergens anders;)

Nou goed wat betreft mijn trainen en ramadan.. ik heb echt moeite om te eten in de avond met etenstijd eet ik gewoon normaal daarna meteen 2.5 whey shakes en een bakje kwark en drna zit ik stampvol en kan ik zelfs in de nacht bijna niet meer eten..

Trainen gaat ook al niet zo lekker ben super snel uitgeput en word soms licht in mn hoofd..

Hoe moet ik het nou aanpakken met eten want ik wil mn spieren niet kwijt raken..

Als jullie iets hebben tegen geloof of islam zitten jullie toch echt op een verkeerd forum dus zeik ff lekker ergens anders

Wat? Moeten we allemaal op Stormfront gaan zitten omdat alleen daar exclusief op je geweldige religie afgegeven mag worden?

Typisch gedrag weer dit.

Terug
Naar boven