XXL Nutrition

Ramadan en geen/zo min mogelijk spieren verliezen.. welke voeding etc.. help!!

Weet je zeker dat je niet deze forum bedoelt?
Knap trouwens hoe je kan afleiden dat ik nutteloos bezig ben a.d.h.v. 14 posts.

Ramadan en bodybuilding gaan gewoon niet samen, doe of het een of het ander.
Je gaat toch ook geen zandkastelen bouwen als het vloed is, als het toch iedere avond weggevaagd wordt.

Als je een flinke eter bent, gewoon 2 hele grote maaltijden eten.
Serge Nubret sloeg het ontbijt over en at 2 grote maaltijden op een dag en was ook niet de kleinste.

Jeetje ik wist niet dat mijn topic helemaal de andere kant op zou gaan.. wat een
hoop nutteloze mensen hier zeg..

Als jullie iets hebben tegen geloof of islam zitten jullie toch echt op een verkeerd forum dus zeik ff lekker ergens anders;)
Nou goed wat betreft mijn trainen en ramadan.. ik heb echt moeite om te eten in de avond met etenstijd eet ik gewoon normaal daarna meteen 2.5 whey shakes en een bakje kwark en drna zit ik stampvol en kan ik zelfs in de nacht bijna niet meer eten..

Trainen gaat ook al niet zo lekker ben super snel uitgeput en word soms licht in mn hoofd..

Hoe moet ik het nou aanpakken met eten want ik wil mn spieren niet kwijt raken..
Ik zou inderdaad zoals hier al eerder aangegeven is gaan voor iets als 'Intermittent Fasting' (IF). Goed letten op je macro's en dan vooral veel eiwitten tot je nemen om je spieren zo goed mogelijk te 'beschermen'. Kijk zeker even op leangains.com!

Ik weet verder niet welke doelen je hebt maar ik ben nu een week bezig met IF en dat is voor mij persoonlijk echt heel erg goed vol te houden. Geen last van krachtsverlies e.d. Dus wellicht dat wanneer je doel is om je verpercentage omlaag te brengen je dit dieet gelijk voort kan zetten na je ramadan. Alleen dan iets minder strikt omdat je om bijvoorbeeld 16.00 uur begint met eten.

Wat? Moeten we allemaal op Stormfront gaan zitten omdat alleen daar exclusief op je geweldige religie afgegeven mag worden?

Typisch gedrag weer dit.
Over typisch gedrag gesproken..

Ze heeft een vraag omtrent haar voeding. Als men daar geen constructief antwoord op kan geven behalve (gechargeerd) "F*ck de islam", kunnen ze beter gewoon hun mening voor zich houden en niets zeggen.

Ik ben nieuw! Need help

Hoi mensen,

Ik ben nieuw op deze site. Woon nog bij mijn ouders en ga nog altijd naar school.
Ik ben een half jaar bezig met fitness en probeer op mijn voeding te letten. Mijn vetpercentage moet nog dalen en spiermassa stijgen. Ik wou jullie vragen om mijn voedselschema te bekijken en te beoordelen en tips te geven (heb het zelf opgesteld met informatie van internet). Dus:

Ontbijt: 1 eitje met snee brood EN 250gram kwark
Meal1 op school: 2 witte broodjes met kipfelet EN sultana koekje
Meal2 op school: 2 witte broodjes met kipfelet

Dinner: Eet dus bij mijn ouders thuis dus grote aanpassingen is onmogelijk
1x per week frietdag
1/2x per week macaroni, spaghetti, lasagna (iets in die richting)
De rest is vaak aardappelen met groenten zoals bonen en een stuk vlees (kip, rund ofzo)

Meal voor slapen gaan:
250mg kwark

Dit eet ik dus. Graag aan- en opmerkingen!!

Laatst bewerkt:
Hoeveel topics ga je nog volspammen/aanmaken?

Terug
Naar boven