MuscleMeat

Ramadan cut

Ik heb wel echt serieus moeite met eten man.... Ik eet normaal met gemak 5000kcal overdag.

Ik heb nu wel de hele dag honger, maar kwa eetlust na iftar zou ik het liefst het houden bij wat dadels.... Echt iedere hap moet ik naar binnen vechten :p

Mijn lichaam denkt echt 'wuuutt? Het is bed tijd, waarom zit jij te eten? SLAPEN!' :roflol:

Killy sinds wanneer ben jij moslim?

Als je rust stimuleert je parasympatische zenuwstelsel je spijsverteringsorganen. En meer rusten dan slapen kan in principe niet.
Aan de andere kant verbrand je in je slaap ook erg weinig.
Denk dat t dus geen reet uitmaakt; lekker gaan pitten als je daar zin in hebt..!

Tijdens tv kijken is je hersenactiviteit lager dan tijdens het slapen dus stil voor de tv liggen is meer 'rust' dan slapen.;)

lijkt mij niet bevorderlijk voor spiermassa als je het hele jaar volgens schema traint/eet en dan opeens een maand lang alles overhoop gooit en slecht eet.

Vooral ook omdat het een maand lang duurt, één week lijkt me goed te overbruggen maar een maand zal zijn tol wel gaan eisen.

Gewoon veel eten snachts en de hele dag blijven liggen, is je verbruik ook niet zo hoog.. lijkt mij als je de hele dag niet eet en wel gaat trainen dat je je spiermassa gaat verbranden.

Killy is moslim geworden omdat anders Ibo hem nietmeer als vriendje wou, hij wou namelijk intiem worden met Killy en dat mag niet met een katholiek

Spiermassa zul je niet snel verliezen als je niet te veel onder onderhoud zit. Het zou niet echt veel moeten uitmaken of je cut tijdens ramadan of niet. Zoek maar op het forum naar IF "intermittent fasting".

Ik doe IF. 20 uur fast en 4 uur window..

ik ben moslim maar heb dit jaar geen zin om ramadan te doen

Haha ja was het maar zo makkelijk, heb geen zin. Hij zou in ieder geval een bijdrage aan de arme moeten doen als hij niet aan de ramadan doet.

Onzin, dat is alleen wanneer je een geldige reden hebt zoals ziekte, zwangerschap of de regels

lijkt mij niet bevorderlijk voor spiermassa als je het hele jaar volgens schema traint/eet en dan opeens een maand lang alles overhoop gooit en slecht eet.

Vooral ook omdat het een maand lang duurt, één week lijkt me goed te overbruggen maar een maand zal zijn tol wel gaan eisen.
lees IF en ga niet zomaar dingen zeggen waarvan je niks weet.;)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 20:26 ----------

Ik doe IF. 20 uur fast en 4 uur window..

ik ben moslim maar heb dit jaar geen zin om ramadan te doen

Lees wat je zegt, 1 dag vasten voor de (moslims) is mischien 21 uur he en jij vast 20 uur dan kun je net zo goed vasten(ramadan)...

lees IF en ga niet zomaar dingen zeggen waarvan je niks weet.;)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 20:26 ----------

Lees wat je zegt, 1 dag vasten voor de (moslims) is mischien 21 uur he en jij vast 20 uur dan kun je net zo goed vasten(ramadan)...

Minder zelfs, 18 uur.

doe zelf ook aan de ramadan nu Ik train zelf 1 uur voor trainen gewoon kort en zwaar niet te lang en dan je thuis komt gelijk eten de hele avond! gaat tot nu toe goed.;)

Terug
Naar boven