Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent wel een liefhebber van moslims? Of laten we zeggen gelovigen in het algemeen. Ik heb er ook niet zoveel mee.
Mwoaah, ik heb wel meer van dat soort generaliserende opmerkingen voorbij zien komen van jouw hand.
Uit de hele oude doos en er zijn nog wel meer juweeltjes te vinden.

Dat je zover terug moet in de tijd zegt wel genoeg over hoe makkelijk die juweeltjes te vinden zijn. Hoe lang is die opmerking geleden, 4-5 jaar? 95% was denk ik wel wat overdreven ja. In 13.000+ posts zullen er vast wel meer getallen niet precies kloppen.
Je zal echter nergens een post vinden waarin ik zeg dat geen enkele moslim deugt. Het feit dat je kennelijk denkt dat dat de onderliggende boodschap is getuigt van een behoorlijke vooringenomenheid. 'Iedereen die iets naars zegt over een deel van de moslims moet wel een racist zijn'
Ik ken genoeg moslims die ik graag mag en het kan me helemaal niets schelen dat ze moslim zijn. Dat zijn trouwens wel allemaal gematigde moslims.
Dat je zover terug moet in de tijd zegt wel genoeg over hoe makkelijk die juweeltjes te vinden zijn. Hoe lang is die opmerking geleden, 4-5 jaar? 95% was denk ik wel wat overdreven ja. In 13.000+ posts zullen er vast wel meer getallen niet precies kloppen.
Je zal echter nergens een post vinden waarin ik zeg dat geen enkele moslim deugt. Het feit dat je kennelijk denkt dat dat de onderliggende boodschap is getuigt van een behoorlijke vooringenomenheid. 'Iedereen die iets naars zegt over een deel van de moslims moet wel een racist zijn'
Ik ken genoeg moslims die ik graag mag en het kan me helemaal niets schelen dat ze moslim zijn. Dat zijn trouwens wel allemaal gematigde moslims.
Is het dan geen tijd om daar is aan te werken, EricR? Beter nu gelijk de koe bij de horens grijpen dan later.
Als jij mij uitlegt waarom ik onderdeel ben van het probleem. Lijkt me toch eerder dat degenen die meewerken aan een tweedeling in de maatschappij eerder onderdeel van het probleem zijn.
Omdat de, onder andere door jou, gecreëerde hysterie de maatschappij en zijn vrijheid van meningsuiting zeer belemmerd. De tweedeling is een uit de lucht gegrepen term om alleen maar de groepen juist tegenover elkaar te zetten. Oplossingen mogen gegeven worden, mits ze niet in strijd zijn met de grondwet, zoals vandaag de dag alsnog altijd wordt gedaan. Noem het beestje bij de naam en blaas niet elke voorstander of klokkenluider van het probleem op tot een negatief iets.
Ah laten we dus maar vooral generaliseren en onder het beestje bij de naam noemen zetten we voortaan hele bevolkingsgroepen of gelovigen weg als het grote kwaad.
Als het beestje dit is, dan moeten we het maar benoemen, of dat nou leuk is of niet. Generalisatie is dan een heel ander onderwerp.
Dus wat jou betreft kan het kloppen dat hele bevolkingsgroepen in feite het kwaad vertegenwoordigen maar dat is dan geen generalisatie?
Als iedereen er toch aan meedoet wel ja. Generalisatie is als je het niet aan alles getoetst hebt, nou als er nou 10 mensen lopen en ze slopen allemaal dingen dan mag je gerust zeggen het zijn tien raddraaiers. Nu uitzoomen.
En voor de goede orde, Wilders schrijft helemaal niemand af. Niks bevolkingsgroepen wegzetten.
Waarom haal je Wilders er nu bij? Die debiel geeft overigens wel aan dat tientallen miljoenen moslims in Europa zorgen voor overlast, dat is dan misschien geen generalisatie maar wel een schromelijke overdrijving. Nog kwalijker eigenlijk, politici die moedwillig feiten vernken om een punt te maken.
Graag harde cijfers en meer niet om aan te tonen dat een meerderheid van een bepaalde groep zorgt voor overlast in welke vorm ook. Anders is het zielig geschreeuw in de ruimte.
Echt ik snap heel jou probleem er niet mee, zit gewoon steengoed in mekaar. En "debiel" is een slechte benaming voor een politicus die zich perfect heeft ontwikkeld de afgelopen tijd en heel nederland aan het veroveren is.Daar is geen geluid, is vacuüm.
oh nee, kom je weer over dat filmpje op die deense tv...Echt ik snap heel jou probleem er niet mee, zit gewoon steengoed in mekaar. En "debiel" is een slechte benaming voor een politicus die zich perfect heeft ontwikkeld de afgelopen tijd en heel nederland aan het veroveren is.
Graag harde cijfers en meer niet om aan te tonen dat een meerderheid van een bepaalde groep zorgt voor overlast in welke vorm ook. Anders is het zielig geschreeuw in de ruimte.