MuscleMeat

~~(( Raoul Duke ))~~ Beest in wording...

Al met al zit ik behoorlijk te twijfelen wat ik nu verder ga doen. M'n fb schema wat aanpassen of een nieuw splitschema in elkaar zetten. Heb iig even de tijd om er over na te denken want m'n sportschool gaat maar liefst van 23 dec tot 2 jan dicht ivm de feestdagen :( Als ik eruit ben post ik het hier ;)

Je sportschool is al 6 dagen terug open Raoul Duke :p en je hebt nog niets gepost in je logje. Toch niet stiekem aan het stoppen zeker? :D :grinny: just kidding.

Ben je er intussen eigenlijk al uit hoe je je trainingen nu verder gaat indelen?

Laatst bewerkt:
Waar is het beest gebleven!? ROAARRR :hedbang:

• Topic Starter Topic Starter
I'm a lazy mofo.. :o

Ben weer aan het trainen gelukkig. Denk dat ik voorlopig maar weer gewoon in split ga trainen totdat ik het perfecte schema heb gevonden.

Vorige week even licht getraind om me spieren weer een beetje op te warmen. Vandaag weer een degelijke benentraining neergezet...

squats
Opwarmen
9 x 90
2 x 8 x 90
8 x 80

leg extension
2 x 10 x 72
2 x 10 x 64

seated leg curl
4 sets, niet op het gewicht gelet

calve raise apparaat
20 x 82
18 x 82
15 x 82
14 x 82

en nog 3 sets bicepscurls met links aangezien die arm wat achter loopt (:gay:)

Trouwens nu al gigantische spierpijn dus dat belooft wat voor morgen.. :eek: :D

Ga me log weer gewoon bijhouden trouwens, no ****in excuses just complete brutalness :fire:

Complete brutalness:fire:

Je mag het niet laten afweten he duke-boy,straks krijg je een trapsquad onder je reet van de members van jullie clubje.:rolleyes::D:hedbang:

brutaal volume, doet je tags wel eer aan:o

goed dat je je log weer bijhoud en nou rammen met je donder lazy bastard:D

Laatst bewerkt:
Thx guyz. Proper motivation is er dus ga m'n best doen!

Borst/triceps zometeen..

Je kan nog weer even aan het werk met de traps, aangezien dat overzichtstopic wat in december zou komen
een tweetal maanden versteld is, aangezien ik ook een t*ring eind afgevallen ben niet veel nut om nu wat
nieuwe foto's te gaan schieten ;)

That's the spirit. Now go get em you damn Duke boy:wl:

Vergeet je je traps niet?

Je bent er weer, goed zo!
Train ze!

Je kan nog weer even aan het werk met de traps, aangezien dat overzichtstopic wat in december zou komen
een tweetal maanden versteld is, aangezien ik ook een t*ring eind afgevallen ben niet veel nut om nu wat
nieuwe foto's te gaan schieten ;)

Gaat hard he :( twee weken niet getraind en matig gegeten en je bent al massa kwijt.. Des te meer motivatie om de beuk erin te gooien ;)

Traps zijn donderdag weer gruwelijk aan de beurt bij me rugtraining..

Terug
Naar boven