XXL Nutrition

~~(( Raoul Duke ))~~ Beest in wording...

• Topic Starter Topic Starter
:yell: :fire: :hedbang: :evil2:

Net wezen trainen :cool:

Squat
5 x 5 x 100

DB press
3 x 5 x 30
2 x 5 x 28

BOR
3 x 5 x 80
2 x 5 x 70

Biceps EZ curl
2 x 10 x 35
2 x 10 x 20

Machine shrugs
2 x 10 x 140
1 x 8 x 140
1 x 7 x 140

Ging lekker! :D Heb ff me rust getimed deze keer, was een stuk sneller klaar dan anders.. :o

lekker :thumbs:

nais :thumbs: , hoelang neem je dan rust misschien?

Minuutje, soms iets meer.. Pakte eerder te lang rust dus ben er eens op gaan letten ;)

Ziet er goed uit. Die squat is helemaal mooi! :thumb:

Squat
opwarmen
1 x 20 x 80 breathing style

OH press met dumbbells
opwarmen
1 x 5 x 28
2 x 5 x 26
1 x 5 x 24
1 x 4 x 24

Chinning
5 x 5 x bw-10

Triceps pushdown
3 x 8 x 36
1 x 8 x 32

Calve raise apparaat
4 x 15 x 85

Ging aardig. Hele dag gewerkt van tevoren dus had niet veel energie meer over.. Werk nu in de coffeeshop van me tante :D En ja, de hele dag met die stoners lullen is zwaar! :p

nice squats :wl:

enne, ik wil ook een jobje bij die tante van je!

Tijdje niet meer gepost hier :o

Was in het begin zo overtuigd van fullbody maar begin nu toch te twijfelen. Ten eerste heb ik energie teveel als ik maar drie dagen in de week mag trainen. Daarnaast begin ik het aan sommige spieren te merken dat ze niet meer uitgebreid genoeg worden aangepakt. Ten derde heb ik me nog eens verdiept in het rust verhaal en vraag me af of drie drie keer in de week squatten niet te heftig is. Las in één boek van me broertje (student fysiotherapie) dat een spier toch echt 96 uur rust nodig heeft om hypercompensatie te doen optreden. Deze week dus maar weer even me ouwe split gepakt en wat gevarieerd met oefeningen.

Al met al zit ik behoorlijk te twijfelen wat ik nu verder ga doen. M'n fb schema wat aanpassen of een nieuw splitschema in elkaar zetten. Heb iig even de tijd om er over na te denken want m'n sportschool gaat maar liefst van 23 dec tot 2 jan dicht ivm de feestdagen :( Als ik eruit ben post ik het hier ;)

ik heb ook een haat/liefde verhouding met fullbody

Nu ik bill star doe begin ik ook een beetje te twijfelen. het is wel leuk omdat het weer eens wat anders is maar ik doe ook 3x per week benen en idd of dat nou zo goed is.....?

Nu ik bill star doe begin ik ook een beetje te twijfelen. het is wel leuk omdat het weer eens wat anders is maar ik doe ook 3x per week benen en idd of dat nou zo goed is.....?

Olympische lifters squatten tot zes dagen in de week, en heb je die quads al gezien? neen benen kunnen IMO wel wat hebben.

Tijdje niet meer gepost hier :o

Was in het begin zo overtuigd van fullbody maar begin nu toch te twijfelen. Ten eerste heb ik energie teveel als ik maar drie dagen in de week mag trainen. Daarnaast begin ik het aan sommige spieren te merken dat ze niet meer uitgebreid genoeg worden aangepakt. Ten derde heb ik me nog eens verdiept in het rust verhaal en vraag me af of drie drie keer in de week squatten niet te heftig is. Las in één boek van me broertje (student fysiotherapie) dat een spier toch echt 96 uur rust nodig heeft om hypercompensatie te doen optreden. Deze week dus maar weer even me ouwe split gepakt en wat gevarieerd met oefeningen.

Al met al zit ik behoorlijk te twijfelen wat ik nu verder ga doen. M'n fb schema wat aanpassen of een nieuw splitschema in elkaar zetten. Heb iig even de tijd om er over na te denken want m'n sportschool gaat maar liefst van 23 dec tot 2 jan dicht ivm de feestdagen :( Als ik eruit ben post ik het hier ;)

ik begin za weer met fb - prima - maar ik squat niet 3 * want dat is niet niet handig voor mij i .c. m jj maar het is een lekker schema hoor

Terug
Naar boven