Raoul Duke
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
voor straf volgende week maar 5*5*110, geen smoesjes!
Volgende keer heavy squatten is vrijdag alweer dus da gaan we effe fixuh

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor straf volgende week maar 5*5*110, geen smoesjes!

Net wezen trainen
Squat
5 x 5 x 100
DB press
3 x 5 x 30
2 x 5 x 28
BOR
3 x 5 x 80
2 x 5 x 70
Biceps EZ curl
2 x 10 x 35
2 x 10 x 20
Machine shrugs
2 x 10 x 140
1 x 8 x 140
1 x 7 x 140
Ging lekker!Heb ff me rust getimed deze keer, was een stuk sneller klaar dan anders..
![]()

En ja, de hele dag met die stoners lullen is zwaar! 
nice squats
enne, ik wil ook een jobje bij die tante van je!

Whaha Kom deze kant maar op. Misschien kun je met een dag werk net je reiskosten dekken..![]()

hehe, je weet zeker niet hoveel ik dan op mijn werk kan 'uitsparen'![]()

Als ik eruit ben post ik het hier 
Nu ik bill star doe begin ik ook een beetje te twijfelen. het is wel leuk omdat het weer eens wat anders is maar ik doe ook 3x per week benen en idd of dat nou zo goed is.....?
Tijdje niet meer gepost hier![]()
Was in het begin zo overtuigd van fullbody maar begin nu toch te twijfelen. Ten eerste heb ik energie teveel als ik maar drie dagen in de week mag trainen. Daarnaast begin ik het aan sommige spieren te merken dat ze niet meer uitgebreid genoeg worden aangepakt. Ten derde heb ik me nog eens verdiept in het rust verhaal en vraag me af of drie drie keer in de week squatten niet te heftig is. Las in één boek van me broertje (student fysiotherapie) dat een spier toch echt 96 uur rust nodig heeft om hypercompensatie te doen optreden. Deze week dus maar weer even me ouwe split gepakt en wat gevarieerd met oefeningen.
Al met al zit ik behoorlijk te twijfelen wat ik nu verder ga doen. M'n fb schema wat aanpassen of een nieuw splitschema in elkaar zetten. Heb iig even de tijd om er over na te denken want m'n sportschool gaat maar liefst van 23 dec tot 2 jan dicht ivm de feestdagenAls ik eruit ben post ik het hier
![]()
Nu ik bill star doe begin ik ook een beetje te twijfelen. het is wel leuk omdat het weer eens wat anders is maar ik doe ook 3x per week benen en idd of dat nou zo goed is.....?
Of mijn benen genoeg herstellen