Fitness Seller

Rare buikspieren? Welke oefening

Brutux

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Hey ik zit met een raar probleempje....

Mijn buikspieren willen niet echt meewerken wat betreft de vorm, nou ja eigenlijk maar 1 niet.... Ik heb overal "blokjes" maar aan de linkerkant (voor mij zelf dus rechts en dan de middelste net boven de navel) zit geen afscheiding tussen mijn middelste en onderste buikspier terwijl ik aan de andere kant DUIDELIJK een verschil voel.... Doe ik nu iets verkeerd met de oefeningen of? Want dit heb ik al heel lang maar gaat niet weg, ondanks ik alle oefeningen correct uitvoer geloof ik... En is er een "corrigerende" manier?

Dus even kort... De middelste/onderste buikspier mist het randje/afscheiding aan slechts aan 1 kant ;)

hopelijk kom ik hier van af want het is nu 1 geheel en dat ziet er vreemd uit....

thx

Te hoog vet%. Cutten voor buikspieren.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het niet ;), trust me... Ik kan hem precies zien alleen klopt de VORM niet, er ligt een andere spier/pees overheen of zo ??? Er zit een knobbel zeg maar.... En zelfs al zou je vet hebben dan nog moet je het kunnen voelen als je er overheen wrijft + dan zou de andere kant net zo moeten zijn ;)

volgens mij kan je daar weinig aan doen... is net zo als dat de 1 echt 6 blokjes heeft en de ander 8 blokjes...

Mmm balen... 8 Blokjes vind ik btw mooier maar heb er zelf 6 ;).... maar dacht maybe dat je met een oefening die pees daar extra kon belasten of zo die de afscheiding maakt..... maar ik train nu gewoon lekker door en zie wel hoe het word als ik consequent door blijf trainen, misschien dat het ooit nog goed komt :P, thx voor het advies

Nee, er zijn pezen die de afscheiding veroorzaken, definitie kan je niks aan doen, behalve het Vet% laten zakken.

Mmm dan moet ik maar een pees transplantatie doen of zo :P, haha nee maar thx.... weet denk ik genoeg :(....

Topic closed

Terug
Naar boven