- Waardering
- 6.992
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei oei organisatie. Er waren er 3 van Destrey tot lock ofzo op de deadlift ipv ergens in de 30. En ook nog met bounce. Er had wel anders gefloten mogen worden denk ik zo.......
. Er waren wat mankementjes aangezien het hun eerste keer was, ze legde de onderdelen niet uit bijvoorbaat tijdens de beurten werd het een en het ander aangepast zo waren sommige in het voordeel en sommige in het nadeel. Nog zoiets bij de farmers walk zij hij tegen mij ik was als eerste als ik start zeg mag je de farmers pas pakken, en vervolgens bij de rest zij hij dat niet die pakten dus voor start de farmers almensen mensen word het zondag weet frenkie dat ook
groetjes

De trainingen zijn gratis, graag berichtje als je wilt komen. En geen berichtjes in de trant van: "Ik kom als ik mag". Ja je mag.

jij kan dat heel snel - dus tot zondag
---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------
Ik weet idd zelf nog niet of ik er ben maar Frank heeft de sleutel. Het ligt eraan hoe snel ik de vloeren kan leggen bij mijn broertje op de zaterdag.

heb rawpowerbaarn shirts laten maken heb je je intressen laat het me via mijn mail weten jaimyschuurman16@hotmail.com
laat ze drukken bij een drukker kosten zijn 15 euro per stuk
ps shirtje is naar smaak van gijs gemaakt![]()
Leuk initiatief! De opbrengst gaat naar RPB toch? Voor onderdelen en zo? Domme vraag eigenlijk, lijkt me niet meer dan logisch.....
Dan wil ik wel een XXXL.