Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
Oei oei organisatie. Er waren er 3 van Destrey tot lock ofzo op de deadlift ipv ergens in de 30. En ook nog met bounce. Er had wel anders gefloten mogen worden denk ik zo.......

Oei oei organisatie. Er waren er 3 van Destrey tot lock ofzo op de deadlift ipv ergens in de 30. En ook nog met bounce. Er had wel anders gefloten mogen worden denk ik zo.......

Ik was de enige zonder touch and go :(. Er waren wat mankementjes aangezien het hun eerste keer was, ze legde de onderdelen niet uit bijvoorbaat tijdens de beurten werd het een en het ander aangepast zo waren sommige in het voordeel en sommige in het nadeel. Nog zoiets bij de farmers walk zij hij tegen mij ik was als eerste als ik start zeg mag je de farmers pas pakken, en vervolgens bij de rest zij hij dat niet die pakten dus voor start de farmers al

Laatst bewerkt:
Waarom niet gelijk die trein even getrokken??:windup::)

Geachte beesten van RPB, ik zou zondag graag een keer meetrainen als dit kan/mag, zal mn trainings-spirit zeker goed doen en mn techniek ook;).
Ik hoor wel of het kan.

heeey adhdennis denk niet dat dat een probleem zal zijn
ik denk zelf hoe meer ziellen hoe meer vreugt .
maar ik ben niet de gene die dat bepaalt moetje gijs gewoon even lief aan kijken groetjes

ok, nou bij deze,, Gijs, mag ik langskomen?:engel:

Gijs is er zelf zondag niet bij volgens mij

Ik helaas ook niet.

Ik wil zo graag, maar moeders is jarig :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.012
De trainingen zijn gratis, graag berichtje als je wilt komen. En geen berichtjes in de trant van: "Ik kom als ik mag". Ja je mag.

;)

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Ik weet idd zelf nog niet of ik er ben maar Frank heeft de sleutel. Het ligt eraan hoe snel ik de vloeren kan leggen bij mijn broertje op de zaterdag.

;)

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Ik weet idd zelf nog niet of ik er ben maar Frank heeft de sleutel. Het ligt eraan hoe snel ik de vloeren kan leggen bij mijn broertje op de zaterdag.
jij kan dat heel snel - dus tot zondag

heb rawpowerbaarn shirts laten maken heb je je intressen laat het me via mijn mail weten jaimyschuurman16@hotmail.com

laat ze drukken bij een drukker kosten zijn 15 euro per stuk

ps shirtje is naar smaak van gijs gemaakt :p

Laatst bewerkt:
Ik kom binnenkort ook even knallen :)
Weet niet of Chopperbob nogsteeds naar baarn gaat, zo niet ga ik met de trein en kan ik mensen 40% korting verstrekken op hun kaartje aangezien ik een student ben.

heb rawpowerbaarn shirts laten maken heb je je intressen laat het me via mijn mail weten jaimyschuurman16@hotmail.com

laat ze drukken bij een drukker kosten zijn 15 euro per stuk

ps shirtje is naar smaak van gijs gemaakt :p

Leuk initiatief! De opbrengst gaat naar RPB toch? Voor onderdelen en zo? Domme vraag eigenlijk, lijkt me niet meer dan logisch.....
Dan wil ik wel een XXXL.

haha goed werk jaimy!
ik zeg dat iedereen er 1tje neemt voor op wedstrijden :D

Terug
Naar boven