Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

Ohja:roflol:... Faal, sorry boys.

neggerts..word er getraind deze zaterdag??

ik hoop het mo :d dan be ik der wel weer bij :d miss baarn al beetje :p hahahah

ik hoopte stiekem dat iemand me voor 6en uitsluitsel kon pasen ivm mijn training van vnvnd..nu ga ik vnvnd gwn knallen..hoe gaat et verder jaimy...heb je inmiddels je halve wijk nodig om je een dumbbell aan te reiken haha greetz

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.205
Nee boys geen training. 70% kans op neerslag. Ik ga proberen even wat binnen te regelen voor de komende weken.

mmm helaas heklaas zal wel beter zijn binnen trainen

mo nee nog nieta komt nog wel hahaha verder allwes goed met jou

waar dan ??

• #2.208
Als er nog mensen willen trainen morgen? Het kan. Ik had in de planning om stone op te halen bij Matthieu maar dat komt dan op 7 nov voor of na de sushimeet.

Dus morgen ben je welkom 12u.

Groet Gijs.

Jammerrrrrrr, getraind vandaag en mn nek een beetje gebleseerd dus gaat m niet worden morgen :(

Was het nog nat vandaag bij jou Gijs eigenlijk? Hier was t namelijk prachtig weer :o

• #2.210
Vervelend Hans. Beetje verrekt?

Morgen dus voor mensen die willen. 12u

gvd zeg zie nu pas dat ik kon trainen helaas is niet anders 21 nov met des 1 plekje pakken als team rpb en waarneer was nou die shisimeet

ik hoopte stiekem dat iemand me voor 6en uitsluitsel kon pasen ivm mijn training van vnvnd..nu ga ik vnvnd gwn knallen..hoe gaat et verder jaimy...heb je inmiddels je halve wijk nodig om je een dumbbell aan te reiken haha greetz

Jij moet straks ook tillen want laat een fatbar-dumbbell voor je maken van 65kg die je ook nog kan verzwaren,kan je die mooi bij wout door de muur heen beuken whaha....

Ja denk een beetje verrekt ja! Is wel altijd bekend plekje maar wel vervelend! Maja morgen wel weer beter hoop ik :D

Beetje lekker getraind nog???

ik niet merkt het telaat

Arme Jammie :p

• #2.216
Je had zo kunnen trainen hoor Jaimy maar ja ik was er een beetje laat mee. Ik heb nog wel even wat gedaan maar geen events.

Jij moet straks ook tillen want laat een fatbar-dumbbell voor je maken van 65kg die je ook nog kan verzwaren,kan je die mooi bij wout door de muur heen beuken whaha....

jaaah gaat et lukken???:D:D:D:D

gruwelijk man..vind echt bad-ass...laat me weten hoeveel die kost en wanneer die af kan zijn...bongo is tha man!!

• #2.218
Arme Wout...

Jammie waar blijft mn filmpie nou?

tmosje via mail gaat niet en kan niet xxxop me youtube duzz mort nog even wachten "p[

Terug
Naar boven