Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan het toch dat iedereen 30 kilo op zn deadlift pakt bij RPB![]()

zit em in de sfeer.. PR's gegarandeerd!
filmpjes staan nu ook op youtube
http://www.youtube.com/user/Mikeo26gool

Is het volgens mij altijd al.
Ik heb liever een PR met een rechte rug maar that's just me.![]()

Beste meneer Minotaures, ik begin me de laatste tijd een beetje te ergeren aan je posts.
Beste meneer Minotaures, ik begin me de laatste tijd een beetje te ergeren aan je posts. Overal op techniek maar je eigen filmpjes zijn nou ook niet echt geweldig. Je laatste zin slaat echt op niks. De emoticon erachter maakt het niet veel beter en doet mij denken aan andere leden uit het verleden die zelf niet eens beseffen hoe irritant hun posts met de verkeerde emoticons zijn.
Kom hier gewoon anders eens trainen en laat zien hoe het allemaal moet.
Hier zie je dat we al een hele tijd bezig zijn met JW zijn techniek aan te passen maar na 15 jaar trainen krijg ik het niet binnen een paar maanden voor elkaar om de stand van zijn rug even aan te passen. Daarbij had ik al gezegt dat hij beter even niet kon maxxen maar hij is gewoon enthousiast.
http://www.youtube.com/watch?v=zEJkkZr7iCU
Taurus is ****ed!Ik zou een permban aanvragen en emigreren!
PR lifts zijn vaak niet de mooiste qua techniek,hoort er allemaal bij als je je grens op zoekt!
Als je nou je PR's (probeert) te halen met mooie techniek dan kun je dat toch proberen voor te zetten? Konstantinovs lift ook met een rechte onderrug op gewichten waar wij niet eens over mogen dromen.
tsjah je geeft het antwoord zelf al.Wij zijn geen konstantinovs