AndroidHealthClinic

Raw Power Baarn 2010

Even los van Mike zijn Deads en meer op de comment qua techniek als je PR's zet. Ik vind het een k*t smoesje om te zeggen dat je techniek er automatisch slechter uit gaat/hoort te zien als je echt maximaal gaat. Juist als je zwaar gaat moet je zorgen dat je techniek klopt. Als een Konstantinovs en Bolton en welke andere Powerlifter een goede techniek weet te behouden met 2x zoveel gewicht als waar de meesten van ons mee maxen...dan hebben wij geen reden om opeens een k*t techniek te gaan hanteren en te accepteren. Dat is gewoon ego-verheerlijking om maar zoveel mogelijk van de grond te krijgen. Als ik op puur kracht ga trekken is het ook 20-30kg meer dan me max, maar dan ben ik wel snel door me rug heen na een tijdje.

Ik denk dat mensen bij G-men PR's breken omdat er gewoon veel choco-nevel in de lucht hangt. Neemt je op zonder het door te hebben hehe :D

op DBB zijn de meeste all out PR's spuuglelijke lifts.
Daarnaast komt nog bij dat hitchen en tighriden ook nog een techniek opzich is.

op DBB zijn de meeste all out PR's spuuglelijke lifts.
Daarnaast komt nog bij dat hitchen en tighriden ook nog een techniek opzich is.

Lol het overschaduwt correcte techniek als je dat bedoelt? :p
Simon maakte er nog een hobby van maar dat hoeft niet iedereen te doen toch? ;)

Je mist Gmen z'n punt volgens mij..

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Het gaat niet om je gelijk.. het gaat om de score die jij behaalt op de irritatieschaal.

Je mist Gmen z'n punt volgens mij..

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Het gaat niet om je gelijk.. het gaat om de score die jij behaalt op de irritatieschaal.

Doordat ik zeg dat ik vind dat PR's met juiste techniek gezet moeten worden?
Ik krijg juist gezeik omdat mijn techniek niet correct is, maar nu is het weer dat een PR een PR is ongeacht de techniek?
Ik zeg alleen maar dat ik mijn PR's het liefst met juiste techniek zet. (dus daar werk ik ook aan)

K bedoelde het niet als een grapje. Zeg maar gewoon niks meer.. werkt alleen in je nadeel. Het gaat niet om je gelijk, maar om hoe irritant het overkomt!

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Ik zeg IK heb liever een PR met een rechte rug. Dus dat ik een pr met bolle rug voor mezelf niks is, dat wilt niet zeggen dat ik het erg vind dat andere het doen.
Ik weet heus wel dat jullie bezig zijn met techniek aan te scherpen, ik doe het zelf ook. Vandaar dat ik voortaan gewoon liever met een rechte rug PR's ga halen. Ik vind dat jullie goed bezig zijn en dat JW zekers goeie progressie maakt, alleen vind ik dat er niet altijd PR's gehaald moeten worden met bolle onderruggen. Dat is wat ik vind, hoef je helemaal niets van aan te trekken.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Als je nou je PR's (probeert) te halen met mooie techniek dan kun je dat toch proberen voor te zetten? Konstantinovs lift ook met een rechte onderrug op gewichten waar wij niet eens over mogen dromen.

Als iemand er zich niks van hoeft aan te trekken.. zeg het dan ook gewoon niet. Wat wil je anders bereiken met je post?

K bedoelde het niet als een grapje. Zeg maar gewoon niks meer.. werkt alleen in je nadeel. Het gaat niet om je gelijk, maar om hoe irritant het overkomt!

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Als iemand er zich niks van hoeft aan te trekken.. zeg het dan ook gewoon niet. Wat wil je anders bereiken met je post?

Achja, ik dacht ik zeg wat ik denk wat het is een forum tenslotte maar blijkbaar mag je soms gewoon niet zeggen wat jij juist vind.

Pim fortuyn ook niet. ???

mooie skwats man

zo, nu mogen jullie ergens anders over kankeren !

Ok :D

Scheiding in je haar lijkt nergens op
bril kan echt niet meer zou contact lensen nemen
de schijven mogen wel eens gewassen worden
niet praten verlies je core spanning mee

Serieus. Ziet er gewoon goed uit. Enige wat me opvalt is dat je knieen steeds naar binnen willen drukken en dat je behoorlijk snel zakt. 1e rep moest ik even 2x keer om zeker te zijn of het paralel was en heb er me twijfels bij. Reps er na gewoon goed :D

Laatst bewerkt:
vind je het raar ? na 9 sets.

Bedoel je het snel zakken of de knieen? Beiden heb ik geen last van ongeacht hoeveel sets. Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten wat iemand kan doen om daar beter op te worden. Merkt het wel bij veel mensen dus niks persoonlijks. Zijn nog steeds erg nette gewichten.

een sexy skwatmonster ben je niels.

Terug
Naar boven