MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

Ik zeg fake plates.

JW zijn rug was wel een beetje:eek:

true

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Beste meneer Minotaures, ik begin me de laatste tijd een beetje te ergeren aan je posts. Overal op techniek maar je eigen filmpjes zijn nou ook niet echt geweldig. Je laatste zin slaat echt op niks. De emoticon erachter maakt het niet veel beter en doet mij denken aan andere leden uit het verleden die zelf niet eens beseffen hoe irritant hun posts met de verkeerde emoticons zijn.

Kom hier gewoon anders eens trainen en laat zien hoe het allemaal moet.

Hier zie je dat we al een hele tijd bezig zijn met JW zijn techniek aan te passen maar na 15 jaar trainen krijg ik het niet binnen een paar maanden voor elkaar om de stand van zijn rug even aan te passen. Daarbij had ik al gezegt dat hij beter even niet kon maxxen maar hij is gewoon enthousiast.

http://www.youtube.com/watch?v=zEJkkZr7iCU

Mijn lift zaterdag was tegen het advies van Gijs in, ik was gewoon een beetje te enhousiast, het was een events training en wilde die 250 gewoon omhoog hebben. Ik weet ook wel dat het zeer lelijk was en bolle rug. Die donderdag ervoor was ik nog met Gijs bezig om een betere techniek aan te leren, zoals te zien is aan het filmpje boven.

@ Minotaurus je mag best commentaar hebben op die lift van mij, maar dat jij alleen PR's pakt met juiste techniek ? vind ik een beetje rare opmerking. Ik zou graag eens een filmpje van jou 1RM deadlift willen zien ??
Verder ben je wel overal aan het haten, en jou techniek vind ik nou ook niet top, als ik die filmpjes van jou bekijk ! Opbouwende kritiek is altijd goed maar jij bent nogal negatief bezig vind ik.
Ik zie je sowieso bij de beginnerswedstrijd op 22 mei en dan mogen de scheidsrechters beoordelen of jouw en mijn lifts juist zijn, en wie het sterkst is.....

Verder was die lift van mij uiteraard ****ing lelijk

So what Jan Willem! Als het maar omhoog gaat! ;)

That's the spirit!

idd, ik ben nu alleen extra gemotiveerd om het nog een keer te doen met juiste techniek en Olympische schijven......:fire:

Zo erg als dat Mino het laat klinken is je techniek niet. Je rukt niet aan de stang bij lift off. Wat ik wel vreemd vind is dat je benen en rug niet gelijk strekken en dat je op het eind nog benen na moet strekken. En zolang je onderrug recht is, zoals het in je filmpjes is, niks aan het handje. Er zijn wel meer mensen waarbij de bovenrug gewoon relatief zwak is en dat het wat gaat hangen. Maar zolang de midden en onderrug (je ruggegraat) niet bol trekt is het prima te doen. Borst iets meer naar voren proberen te duwen vanaf het begin kan wellicht al een beetje helpen.

Net gekeken wat het zou zijn voor mij om naar Baarn te komen...het is net een ****ing wereld reis :O Misschien als ik ooit met iemand mee kan rijden vanaf omgeving dordrecht dan kom ik zeker eens die choco-nevel in ademen daar om ook brute PR's te breken ;)

Laatst bewerkt:
Het is echt een super sfeertje daar! Echt de moeite waard!
Ik moet ook een aardig eind reizen, zo'n 2 uur, maar het is me elke cent/km waard!

Zo erg als dat Mino het laat klinken is je techniek niet. Je rukt niet aan de stang bij lift off. Wat ik wel vreemd vind is dat je benen en rug niet gelijk strekken en dat je op het eind nog benen na moet strekken. En zolang je onderrug recht is, zoals het in je filmpjes is, niks aan het handje. Er zijn wel meer mensen waarbij de bovenrug gewoon relatief zwak is en dat het wat gaat hangen. Maar zolang de midden en onderrug (je ruggegraat) niet bol trekt is het prima te doen. Borst iets meer naar voren proberen te duwen vanaf het begin kan wellicht al een beetje helpen.

Net gekeken wat het zou zijn voor mij om naar Baarn te komen...het is net een ****ing wereld reis :O Misschien als ik ooit met iemand mee kan rijden vanaf omgeving dordrecht dan kom ik zeker eens die choco-nevel in ademen daar om ook brute PR's te breken ;)

bedankt voor je opbouwende kritiek :D daar kan ik teminste wat mee

Stille hint:P?

Haha ik dacht ff echt dat ik een typfout maakte.

Zaterdag werk ik idd. Ik ga binnenkort eens vrij regelen dat laat ik je wel weten:).

Zaterdag werk ik idd. Ik ga binnenkort eens vrij regelen dat laat ik je wel weten:).

Dan krijg je van mij een pak chocomel of 2...als je tenminste nog ruimte heb tussen die pallets die je tijdje terug overal had liggen in de auto :P

Bedoel je het snel zakken of de knieen? Beiden heb ik geen last van ongeacht hoeveel sets. Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten wat iemand kan doen om daar beter op te worden. Merkt het wel bij veel mensen dus niks persoonlijks. Zijn nog steeds erg nette gewichten.

@ het knieën verhaal: als iemand bij wsb dat probleem heeft doen ze een band om beide benen heen en dan laten ze hun benen open en dicht doen..... de band zit dan om de linker en rechter knie. je doet dat zittend. er moet spanning op de band staan op het moment dat je knieën nog normaal naast elkaar staan, der komt dus afhankelijk van de band die je pakt flink wat spanning op te staan bij het naar buiten duwen van je knieën. dit doen ze uiteraard voor high reps en alles licht, et zou binnen no time dat probleem moeten verhelpen.

Ok :D

niet praten verlies je core spanning mee

Serieus. Ziet er gewoon goed uit. Enige wat me opvalt is dat je knieen steeds naar binnen willen drukken en dat je behoorlijk snel zakt. 1e rep moest ik even 2x keer om zeker te zijn of het paralel was en heb er me twijfels bij. Reps er na gewoon goed :D

Dat praten ben ik mee eens....laat wel weer zien hoe lomp easy het voor niels is...(homo!!!):P
Eerste rep heb ik me twijfels over de diepte maar de andere 2e zijn goed...dus niet boeiend de eerst rep...hij telt mooi mee in de total load!
Snel zakken valt mee....de homo;s met squat suite zakken zo aso langzaam, omdat ze niet sneller kunnen door de spannings van die pakkie's!

Uhm.. afgelopen zaterdag waren er twee jongens, waarvan eentje uit tilburg, en de ander ook ergens ver down south.

Het is echt een super sfeertje daar! Echt de moeite waard!
Ik moet ook een aardig eind reizen, zo'n 2 uur, maar het is me elke cent/km waard!

Helemaal mee eens.

Terug
Naar boven