MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

@ het knieën verhaal: als iemand bij wsb dat probleem heeft doen ze een band om beide benen heen en dan laten ze hun benen open en dicht doen..... de band zit dan om de linker en rechter knie. je doet dat zittend. er moet spanning op de band staan op het moment dat je knieën nog normaal naast elkaar staan, der komt dus afhankelijk van de band die je pakt flink wat spanning op te staan bij het naar buiten duwen van je knieën. dit doen ze uiteraard voor high reps en alles licht, et zou binnen no time dat probleem moeten verhelpen.

Bedoel je dit, goeie oefening in ieder geval

http://www.youtube.com/watch?v=yzubln5pJAA

zwaar offtopic inderdaad, maar thnx, die link staat in men favos nu :D

true

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Mijn lift zaterdag was tegen het advies van Gijs in, ik was gewoon een beetje te enhousiast, het was een events training en wilde die 250 gewoon omhoog hebben. Ik weet ook wel dat het zeer lelijk was en bolle rug. Die donderdag ervoor was ik nog met Gijs bezig om een betere techniek aan te leren, zoals te zien is aan het filmpje boven.

@ Minotaurus je mag best commentaar hebben op die lift van mij, maar dat jij alleen PR's pakt met juiste techniek ? vind ik een beetje rare opmerking. Ik zou graag eens een filmpje van jou 1RM deadlift willen zien ??
Verder ben je wel overal aan het haten, en jou techniek vind ik nou ook niet top, als ik die filmpjes van jou bekijk ! Opbouwende kritiek is altijd goed maar jij bent nogal negatief bezig vind ik.
Ik zie je sowieso bij de beginnerswedstrijd op 22 mei en dan mogen de scheidsrechters beoordelen of jouw en mijn lifts juist zijn, en wie het sterkst is.....

Verder was die lift van mij uiteraard ****ing lelijk

Nee mijn 200 was ook spuuglelijk, dat geef ik toe hoor.
Me 190 daarintegen was wel stukken beter zoals je kunt zien op de meet. Ik heb besloten om nu nog alleen maar PR's zonder gehitch en bolle onderrug te behalen vandaar mijn comment dat ik liever mijn PR's met rechte onderrug behaal. Ik vind dat je goed bezig bent en je gaat echt heel erg vooruit maar je moet ook zelf kritisch naar je lifts kijken en soms wat terug gaan om eens goed naar de techniek te kijken.
Wel top dat je je lifts gewoon filmt en post! :thumbs:

??

Laatst bewerkt:
Dat praten ben ik mee eens....laat wel weer zien hoe lomp easy het voor niels is...(homo!!!):P
Eerste rep heb ik me twijfels over de diepte maar de andere 2e zijn goed...dus niet boeiend de eerst rep...hij telt mooi mee in de total load!
Snel zakken valt mee....de homo;s met squat suite zakken zo aso langzaam, omdat ze niet sneller kunnen door de spannings van die pakkie's!

Als ik max ga squatten zie je mij ook niet praten idd, dan zak ik langzamer, en staat alles ****ing tight.

Laatst bewerkt:
Niet d'r overheen lullen Mino! Foei!

juist! wist zo gauw even niet hoe ik er op moest gaan zoeken @ joeptoep ;)

maar die is het inderdaad, die laten ze mensen gewoon dagelijks doen als ze problemen hebben met knieën naar buiten duwen

(Excusé voor het hijackeren)

Ik neem aan dat bands de enige optie zijn om dit correct uit te voeren (ik bedoel hiermee dat bijv. het apparaat waarbij je je benen uit elkaar drukt wss 0 effect gaat hebben)

En dan vraag 2: Waar de bands te halen?

Nee, zo'n apparaat werkt ook. Meeste mannen hebben wel een te groot eergevoel om zich ooit daar op te bevinden. Ik ook jammer genoeg.

Bands koop je bij ironwoodyfitness.com.

Nee, zo'n apparaat werkt ook. Meeste mannen hebben wel een te groot eergevoel om zich ooit daar op te bevinden. Ik ook jammer genoeg.

Bands koop je bij ironwoodyfitness.com.

Thanks, eergevoel zit wel goed:roflol:. En met dat apparaat blend ik mooi in bij de rest.

ik hoorde van nathan dat penetreren inderdaad lastig was

edit: ****, ik dacht dat mc chick dit poste :roflol:

al die avatars lijken op elkaar
:roflol:

Om jou te brain****en! :evilnana:

Die van jou ligt ook al klaar.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Off topic, ik wil alleen maar stoere praat in dit topic:mad:

Terug
Naar boven