Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

Ben 11:38 op station Baarn. tot morgen!

ik ben er 1145

• Topic Starter Topic Starter
Ready for battle:fire:

De black mamba ook weer even van de sportschool opgehaald. Alle 3 de logs zijn aanwezig.

Ik ga voor ifsa sized log dus niet de dikste... Misschien je log pr aanvallen gijsje :p

Black mamba is weer ready for action.

Waar blijft GGG met z'n filmpjes?

George heeft de pulls op film je lifts neergezet. Volgens mij waren er niet meer filmpjes gemaakt.

idd in de filmen van je lifts topic....alleen die pull is gefilmd...

Is het misschien niet een goed idee om 5 euro per training te vragen of zoiets dergelijks om zodoende geld in te zamelen voor meer events? :)

Ik heb er wel over nagedacht omdat ik natuurlijk een aardige investering heb gedaan tot nu toe, maar ik beredeneerde het als volgt.

1. Er trainen vooral veel jonge gasten hier. En vaak komen ze met de auto. Je hebt al benzinekosten en dan kom je dus alweer op 10-15 euro kosten per keer.

2. Ik wil vooral iedereen het gevoel geven dat ze welkom zijn, en een ongedwongen sfeer krijgen. Betalen druist daar zo tegen in.

3. Ik wil 2 dingen bereiken: 1. Voor mezelf een gezellige dag creeren. Trainen met anderen is gezelliger als in je uppie. 2. Iedereen de kans te geven om eens events te doen zonder dat ze het idee hebben raar aangekeken te worden of het gevoel te hebben dat ze alleen maar in de weg lopen.

Ik waardeer gebaren van mensen die vaker komen ook ten zeerste zoals Jelmer die me 2 dozen choco schonk deze keer. Frank en Niels die komen klussen aan de logs en stones. Matthieu die me een stone aanbood etc etc.

Kijk gijs.. jij hebt een mooie instelling / visie :) Ik denk dat jouw 'gym' ook zeker de sport hier in NL een stuk populairder aan het maken is...
Maar sowieso zijn we allemaal niet te beroerd om je af en toe wat te doneren in niet-liquide zaken. (bijv. een goede schaftmaaltijd bereiden enz.).

btw. als je nog meer 28 mm chrome schijven wilt Gijs.. bij onze sportschool hebben ze nog een stuk of 10 van die 20 kg schijven in het hok liggen die ze niet meer in de gym willen...

En dan heb je die ****ers die een log slopen....ter***lijers zijn het!!!!

Log slopen? Zonde! Een loading pin verbogen?

nee een eikel heeft de loading er gewoon afgesloopt....

Hij is alweer gemaakt. Bijna zo goed als nieuw. Volgende keer gaat Chewie maar maxxen op die anti ecto. Die kan geen deuken oplopen.

bolle kop houwen of ik gooi een zwerfkei!

wat je zegt ben je zellf met je dikke kont door de helf !

Terug
Naar boven