Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

dat meen je niet niels? ****ed up man ! Hoe lang moet je op zaterdag gaan beulen?

Voorlopig wel wss, vorstverlet inhalen maarja het is niet anders.

ik ben nog in overweging of ik 240 kom deadliften.... opzich word het wel een dolle boel natuurlijk, joop scheel is komt ook namelijk.

heb ook wel zin in die horny chain yoke, normale yoke en axle deadlifts en axle curlz!
Ik heb al een poos niet meer gedeadlift maar msch doe ik dan met je mee!

Ik heb al een poos niet meer gedeadlift maar msch doe ik dan met je mee!

ik ben nog steeds in overweging...

opzich heb ik ook hoereveel zin in Walking Safety Squat Bar Lunges... maar die zullen wel niemand mee durven te doen?

• Topic Starter Topic Starter
veel succes met jullie trainingmorgen

oke. ik kom.

ik hoop dat het niet regend want met 4 beesten in 1 garage zitten vind ik toch altijd wat intimiderend :treuren:

enne... axle curls op het einde :D?

met chains? :D

Prima, met de 50 of 60 monster axle? Anders moet ik de axle even in de auto meenemen van de gym dadelijk.

Iemand die ook perse de 63 kg black mamba wil doen? Ligt ook nog op de gym namelijk. Mijn plan was opwarmen op de houten en daarna de anti ecto van 95 te gaan doen..........

Heb de tire net even droog gemaakt en binnen gezet zodat ie morgen in ieder geval zelf eerst droog is.

Ik kan ook mijn log meenemen als het teveel gezeik voor je is? Ik gooi hem gewoon achterin. :) Ik wil de 100kg ook wel attempten.

als ik al iets overhead ga doen zal het seated zijn, staand verdoet nog steeds men spine :( dus voor mij hoeft het niet

wat de curls betreft, hoe dikker hoe beter :fire:?

Ik kan ook mijn log meenemen als het teveel gezeik voor je is? Ik gooi hem gewoon achterin. :) Ik wil de 100kg ook wel attempten.

Dan kan het ook zo want de houten is 55 en de anti ecto 95 leeg. Dan kun je daarop de 100 attempten.

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

als ik al iets overhead ga doen zal het seated zijn, staand verdoet nog steeds men spine :( dus voor mij hoeft het niet

wat de curls betreft, hoe dikker hoe beter :fire:?

Oke zal de monster axle even oppikken.

Laatste reminder voor morgen. 12 uur is er weer training bij mij.

(60mm axle is er ook bij deze keer)

Dingen die ik wil doen:

1 log
2 Axle clean en press (evt continental)
3 Incline log press
4 Chain yoke
5 Stone op reps (105kg)
6 Tire
7 SSB lunges
8 60mm axle curls

Dodelijke shit dus in de planning. Je kunt natuurlijk ook je eigen onderdelen die je wilt doen doen. Alle onderdelen die er zijn staan in de beginpost.

Tot morgen.

pffff... trek je dat qua herstel ? Ik bedoel; staat zo'n odd training je gymtrainingen niet zwaar in de weg ?

pffff... trek je dat qua herstel ? Ik bedoel; staat zo'n odd training je gymtrainingen niet zwaar in de weg ?

ik ben vorig jaar ook sterker geworden. Ook op de gymlifts. Dat lijkt me toch genoeg bevestiging.

Het is in principe ook een full body workout. En ik zie het zo. Stel ik heb enorm spierpijn ergens van deze trainingen die mijn training op bv maandag in de weg staat. Dan was ik dus blijkbaar nog niet sterk genoeg daar.

Dingen die ik wil doen:

1 log
3 Incline log press
4 Chain yoke
5 Stone op reps (105kg)
6 Tire
7 SSB lunges
8 60mm axle curls

1 t/m 3 ga ik vervangen voor deadlift :D of misschien axle cleans als opwarming. 4,5,7 en 8 ben ik in!

catch you on the flipside!

De zon is er!! WHoehoe het ziet er vooralsnog super uit.

mm hier in noord holland, omgeving a'dam, regent het zoals gewoonlijk weer :( ..succes met de beultrainingen gijs, E-man en de rest! .. ik verwacht wel filmpjes natuurlijk he! ;)

veel plezier vandaag allemaal, hopelijk schijnt de zon ook de hele middag in 's gravenzande :thumbs:

Dingen die ik wil doen:

1 log
3 Incline log press
4 Chain yoke
5 Stone op reps (105kg)
6 Tire
7 SSB lunges
8 60mm axle curls

Dodelijke shit dus in de planning. Je kunt natuurlijk ook je eigen onderdelen die je wilt doen doen. Alle onderdelen die er zijn staan in de beginpost.

Tot morgen.

aarghh wat een lekkere events, vooral die curls man:D. Had graag meegebeuld!

leuk programma, ik ben helaas nog steeds aan de schijt, en wit en slap als een vaatdoek..........
****ing 3 a 4 kg afgevallen....

ben benieuwd naar het verslag / de filmpjes, en baal dat ik er alweer niet bij was :(

Terug
Naar boven