Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb al een poos niet meer gedeadlift maar msch doe ik dan met je mee!ik ben nog in overweging of ik 240 kom deadliften.... opzich word het wel een dolle boel natuurlijk, joop scheel is komt ook namelijk.
heb ook wel zin in die horny chain yoke, normale yoke en axle deadlifts en axle curlz!
Ik heb al een poos niet meer gedeadlift maar msch doe ik dan met je mee!
ik ben nog steeds in overweging...
opzich heb ik ook hoereveel zin in Walking Safety Squat Bar Lunges... maar die zullen wel niemand mee durven te doen?

?
oke. ik kom.
ik hoop dat het niet regend want met 4 beesten in 1 garage zitten vind ik toch altijd wat intimiderend
enne... axle curls op het einde?
met chains?![]()
Ik kan ook mijn log meenemen als het teveel gezeik voor je is? Ik gooi hem gewoon achterin.Ik wil de 100kg ook wel attempten.
als ik al iets overhead ga doen zal het seated zijn, staand verdoet nog steeds men spinedus voor mij hoeft het niet
wat de curls betreft, hoe dikker hoe beter?
pffff... trek je dat qua herstel ? Ik bedoel; staat zo'n odd training je gymtrainingen niet zwaar in de weg ?
Laatste reminder voor morgen. 12 uur is er weer training bij mij.
(60mm axle is er ook bij deze keer)
Dingen die ik wil doen:
1 log
2 Axle clean en press (evt continental)
3 Incline log press
4 Chain yoke
5 Stone op reps (105kg)
6 Tire
7 SSB lunges
8 60mm axle curls
of misschien axle cleans als opwarming. 4,5,7 en 8 ben ik in!Laatste reminder voor morgen. 12 uur is er weer training bij mij.
(60mm axle is er ook bij deze keer)
Dingen die ik wil doen:
1 log
2 Axle clean en press (evt continental)
3 Incline log press
4 Chain yoke
5 Stone op reps (105kg)
6 Tire
7 SSB lunges
8 60mm axle curls
Dodelijke shit dus in de planning. Je kunt natuurlijk ook je eigen onderdelen die je wilt doen doen. Alle onderdelen die er zijn staan in de beginpost.
Tot morgen.
. Had graag meegebeuld!