Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Helaas kan ik niet komen Gijs. De pijn in me linkerhand is nog steeds zeer aanwezig en heb nu ook zelfs lichtelijke irritatie aan me pols. :mad:

Helaas kan ik niet komen Gijs. De pijn in me linkerhand is nog steeds zeer aanwezig en heb nu ook zelfs lichtelijke irritatie aan me pols. :mad:

beterschap man !!! en niet meer zoveel rukken !!

---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

Ik kan ook niet komen, ik ben nu nog aan het werk, (gisteren om 23:00 begonnen) tot 11:00 en dan moet ik om 13:00 weer in Rotterdam zijn tot 20:00 voor Tour de France, (ook werk, bij een restaurant wat op een schip lijkt bij de boompjes) (zou eerst niet doorgaan, maar nu ineens weer wel) en ik kan dus ook niet trainen en niet slapen.....
not very anabolic....

Heb vanmiddag een afspraak met een klant, dus kan het nog niet zeker zeggen dat ik kom.

ik pak over 25 minuten de trein :D

helaas het moet de volgende zijn, ben als het goed is 12:08 op station Baarn,
dus zal wel rond half 1 daar zijn?

Laatst bewerkt:
ik kan ook niet komen helaas
zit niet 100% in me vel en straks feestje

rustige boel dan, er wordt wel gewoon getraind toch? zit nu bij bilthoven had wat vertraging

nice chewie

hahaahahahahahaha "WOOOOOOOOOOOOOOOOOO"

geniaal ge-edit georgio

edit: hahahaah teringhond :D

Laatst bewerkt:
btw alle filmpjes staan ook los en raw op rpb tube!

haha tof filmpje!

Haha ****ing mooie ge-edit George.
Einde is ook nice. :p

Stond net nog voor je deur Gijsje, was in de buurt en dacht laat ff me plates zien, maar je lag denk ik nog te pitten haha.

Hahahahaha frank. ****ing mooi.

Haha, geweldig filmpje. :D

Hahah ja daniel en nadia hadden het ergens over en ik dacht dat ze het over coïtus hadden :roflol:

G, is er zaterdag training @ RPB? of ga je uitrusten voor de finale?

vrouwen daar?

Terug
Naar boven