Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

Natuurlijk JW dat is alvast een zekerheidje.......................

:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

me spieren

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

I know :D

Hey Gijs, m'n oud huisgenoot uit Eindhoven komt zaterdag ook maar we komen iets later omdat hij met de trein uit Ehv moet komen. uurke of half 1 1 uur

lekker trainen morgen jongens, heb er zin in!

gaat alleen wel verdomd ****ing warm worden haha!

probeer er rond 12u te zijn trouwens

morgen gewoon om 12:00 of iets later ??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.327
Verzamelen om 12u en dan eerst een bak koffie en dan kunnen wij alvast lekker starten met de enige echte monster true log whoehaha heb er nu al zin in om hem eens stevig te vernederen..

yes ! Ik ga m'n pr poging ook op de true natural monster bestiality log doen !

ik vertrek ook zo hier
ben as usual rond kwart voor 12 in baarn dan :)

veel plezier knapen, jullie hebben het weder mee zitten!

Iets te warm bedoel je Erwin

nee joh, dit is toch ongeveer hetzelfde als met de meet? ik ga ook trainen vanmiddag, voetballen !!!!!1!1!!1! met bier!11!1!1!!11111111!!!!!!!!!!!!

Ga je een strongman training doen Ove? Of ben je geen grote n*ger:P?

Hiero was het 39gr, was puffen in het zwembad :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.339
Is er behoefte aan een trainingsdag op zondag? Dan kan ik open voor de geinteresseerden? Deze zaterdag ga ik namelijk in Belgie Jimmy irriteren.
Laat het even weten dan wordt het namelijk weer gezellig.

als me bekken+onderrug de spanning weer aan kan zou ik 8augustus graag weer eens komen en licht her-beginnen met events. Wat conditie runs met 200kg yoke en dat soort licht spul om er weer aan te wennen :)

Terug
Naar boven