MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Dus vanwege een extra rustdag zou je dan een eventtraining laten schieten?
Oke die gedachtegang begrijp ik maar is een van de dingen die je zult moeten laten varen als je echt iets met events wilt. Je schema ligt zoiezo behoorlijk overhoop als je events gaat doen omdat het herstel van events je gymtrainingen behoorlijk zullen beinvloeden in de beginperiode. Daarbij wordt vaak onderschat hoeveel belasting er bijvoorbeeld komt op je LB met bv een tireflip of een yoke om maar wat te noemen. Het voelt niet hetzelfde aan als squat en daarom hebben sommigen er dan moeite mee om de eventdag bv bij LB te rekenen. Dit kan echter prima. Zeker als je bv na yoke en tire een SLDL of GM doet.

helaas zal deze week niet lukken dan, heb zaterdag een feestje van een goeie maat dus er zal niet veel inzitten dan.

nee want ik moet benen vrijdag doen dus dat zou betekenen twee dagen niks doen.
Komt mij niet echt gelukkig uit.
Maar anders kom ik wel een andere keer als mijn schema meer in te voegen is op de zaterdag

Ik zou precies hetzelfde denken, laat ik een voorbeeldje geven ik had donderdag benen getrained en ik lag vrijdag zaterdag en zondag erg in de kreukels en toch ging ik die zondag weer LB trainen. En eenmaal warm ging alles over en de pr's vlogen. En daarbij heb geen bijzonder snel herstel zoals sommigen. + gijs zijn verhaal hierboven

Ik zal binnenkort ook is weer langskomen de week van 10augustus als robbert er dan nog niet weer is. Dit weekend ga ik naar grancanaria anders was ik zondag wel gekomen

je moet je gymtrainingen afstemmen op je eventstraining, niet andersom

(ervanuitgaand dat je verder wil komen in strongman natuurlijk)

Dus vanwege een extra rustdag zou je dan een eventtraining laten schieten?
Oke die gedachtegang begrijp ik maar is een van de dingen die je zult moeten laten varen als je echt iets met events wilt. Je schema ligt zoiezo behoorlijk overhoop als je events gaat doen omdat het herstel van events je gymtrainingen behoorlijk zullen beinvloeden in de beginperiode. Daarbij wordt vaak onderschat hoeveel belasting er bijvoorbeeld komt op je LB met bv een tireflip of een yoke om maar wat te noemen. Het voelt niet hetzelfde aan als squat en daarom hebben sommigen er dan moeite mee om de eventdag bv bij LB te rekenen. Dit kan echter prima. Zeker als je bv na yoke en tire een SLDL of GM doet.

Nou eigenlijk wel.
Ik mis al iets teveel trainingen vanwege het feit dat ik ook wedstrijden highland-games doe.
Voor elke wedstrijd neem ik in ieder geval een dag rust van te voren, en op de dag zelf train ik dan ook niet.
Dan train ik er eens per week ook nog voor, en probeer ik ook nog 6 keer naar de gym te gaan.

Tot nu toe heb ik eigenlijk mijn eventtraining op gymdag gedaan.
Dus bijv. s'ochtends trainen en s'avonds events.

Nu heb ik een half westside half bodybuilding routine, dus doe ik events die bij de spiergroep passen.
Bijv: benen(yoke cardeadlift truckpull
rug stones tireflip
schouders farmer walk en hold

dus vandaar...

nee want ik moet benen vrijdag doen dus dat zou betekenen twee dagen niks doen.
Komt mij niet echt gelukkig uit.
Maar anders kom ik wel een andere keer als mijn schema meer in te voegen is op de zaterdag

Het is ****ing Dinsdag, you skirtwearing cockslobber!1!
Ga me nou niet vertellen dat je zo lang vantevoren niet effe wat kan husselen met je schema, zodat je Zondag events kunt trainen...

Dan zal ik de zweep wel over Tom leggen Vrijdag zodat hij toch hard traint, ook als jij hem niet opjaagt :)

Sjees dude ga vrijdag niet squaten, maar doet dat zondag dan ook
Als je zondag:
squat
Yoke
Tire flip
Stiff legged deadlift
farmers doet zijn je benen echt wel naar zijn klootje!

Het is ****ing Dinsdag, you skirtwearing cockslobber!1!
Ga me nou niet vertellen dat je zo lang vantevoren niet effe wat kan husselen met je schema, zodat je Zondag events kunt trainen...

Dan zal ik de zweep wel over Tom leggen Vrijdag zodat hij toch hard traint, ook als jij hem niet opjaagt :)

I know william i had to adjust my schedule already, because of heavy duty army training this week.
So instead of rest day, i pumped a ME Bench day today.
While having done shoulders yesterday already huaaahww.

Hahaha, de eerste twee keer las ik heavy duty arm training en snapte ik niet wat de big deal was :D

Misschien kom ik zondag ook wel!

Kunnen we brielle niet een beetje nabootsen?

Onderdelen wel, maar de sfeer van een wedstrijd zal lastig worden.

ik ben drbij zondag

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.376
Oke dan

Dan hebben we alweer het volgende rijtje

1 G-men
2 Mino
3 Spencer
4 Hyped
5 Omega...
6 Corpaul
7 Jaimy

als die omega komt dan ben ik er niet bij hoor:P

8. Chreiz:)

Doe m'n mattie Jaimy de groeten van me :)

Terug
Naar boven