Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

Mijn lijst van to-do:

- Log. (time to own the 90 log)
- Alles wat ik tegen kom. (Tire, Yoke, Farmers, DB press, Axle Fun, Squats etc. etc.)

Beter doe je reps op 80 (c&p) ter voorbereiding van Brielle anders zou je nog wel eens voor onaangename verrassingen kunnen komen te staan op de wedstrijddag ;)

Ik doe dat wel na het maxen. ;)
Ik ben overigens nog steeds aan het twijfelen tussen Brielle en Zevenkamp.

Ik doe dat wel na het maxen. ;)
Ik ben overigens nog steeds aan het twijfelen tussen Brielle en Zevenkamp.

Brielle doen man!!!

Ik wil een beetje brielle nabootsen zondag
+
Boom op max
Yoke op max
Misschien ook wel voor een deadlift pr
en wat brute medleys timbers, tire en nogwattus

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.404
Hey Gijsie,

Ik zou ook graag eens bij je willen komen trainen en misschien samen met Rein. Is het mogelijk dat wij eens langskomen? Zijn we welkom?

Ik hoor je...... :D

Hans jongen jij bent altijd welkom maat. En Rein ook natuurlijk zou leuk zijn man. Deze zondag kom je?

Hans jongen jij bent altijd welkom maat. En Rein ook natuurlijk zou leuk zijn man. Deze zondag kom je?

Je bent een TOPPER gijsie :D

Deze zondag gaat m nog niet worden want ik vier morgen mn verjaardag dus zal zondag weer ouderwets uitgeschakeld zijn hahaha! Als je toevallig tijd en zin hebt kom je gezellig een biertje halen bij me en proosten op mn ouwelullenschap en comeback? hehe!

• #1.406
Sorry man love to maar zit morgen in Belgie voor wedstrijd en kom pas laat terug.

Donderdag leek het erop dat ik met een klote blessure zou afhaken, maar veel gerust en gisteren maar een training over geslagen en nu ben ik ready om morgen helemaal los te gaan. :fire:

• #1.408
Verstandig Fawaz. Zie je morgen man.

:fuu: was ook vergeten dat ik familieverplichtingen had... moet ff kijken hoe lang dat allemaal duurt maar denk dat ik het niet haal. veel plezier in elk geval allemaal

Geplande wijziging:

90 Log ownen en 190 Squat ownen en daarna alles doen wat ik tegen kom. :D

Nice JW! Vorige keer had ik bijna de 93 log gepakt op die fat log. :)

Ben je er morgen ook JW?

Laatst bewerkt:
ha ha lekker!

Ja zit via me telefoon berichten te typen maar werkt nogal klote!

Ca. 11:45 ben ik @ Station Baarn.

Ik kan er helaas niet bij zijn, zit in geldnood! :(

Terug
Naar boven