Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Dan ben je na 10 min lopen om 11:55 bij Gijs
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt vertyft, slechte kip gegeten en loop dus al sinds gister te kotsen (vandaar dus dat ik je pm niet las). Ik dacht dat het vamorgen beter ging, totdat ik weer m'n ontbijt uitkotste. Sorry Kevin, ik hoop dat je als nog in Baarn hebt weten te komen.

Ondanks Gijs z'n vakantie zal er zaterdag voor 99% zeker een training komen (ik moet de sleutel van DE GRAAF nog even fixen want hij kan niet). Ik had al begrepen dat er wat animo hiervoor was. Dus wie doen er zaterdag mee voor een goede oude vertrouwde RPB beul training?![]()
homo... je was uitgenodigd bij ons he.. ben je dat alweer vergeten?
Hond, ja dat klopt. Maar ik had je toch al verteld dat ik dat in beraad ging nemen.

true, maar je was er niet meer op terug gekomen en nu zag ik dit opeens... je snapt hoe ik dat met mijn tere hartje opvat right? soort van slap in the face was het![]()

heeey toppie manen top van gijsje dat dat mag
ik denk dat ik er wel bij wil zijn
![]()
Frank, ik heb te horen gekregen dat ik zaterdag moet werken, misschien ipv zaterdag, zondag trainen?
1. Frenkpie
2. T M O S
3. Fawaz
4. Edinne
5. Chopperbob
6. Spencer
allrighty! Je moet natuurlijk wel goed oefenen voor Brielle hè? Ik verwacht dat wij een interessante strijd zullen gaan houden op de Yoke en farmer holds