Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

Chris is ziek, jammer! gaat er iemand vanaf dordrecht-rotterdam, met wie ik kan meerijden, treinen is minimaal 1.45 uur ?

Roy, jij komt toch uit de regio rotterdam?

Laatst bewerkt:
Echt vertyft, slechte kip gegeten en loop dus al sinds gister te kotsen (vandaar dus dat ik je pm niet las;)). Ik dacht dat het vamorgen beter ging, totdat ik weer m'n ontbijt uitkotste. Sorry Kevin, ik hoop dat je als nog in Baarn hebt weten te komen.

Echt vertyft, slechte kip gegeten en loop dus al sinds gister te kotsen (vandaar dus dat ik je pm niet las;)). Ik dacht dat het vamorgen beter ging, totdat ik weer m'n ontbijt uitkotste. Sorry Kevin, ik hoop dat je als nog in Baarn hebt weten te komen.

Is niet meer gelukt man, trein was niet meer te doen. Maar ziek is ziek hoor kerel, daar kun jij ook niets aan doen. Beterschap!

Bedankt Gijs voor de gastvrijheid! Heb me flink uitgeleefd :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.426
Mooi zo, dat was ook de bedoeling en we zien elkaar weer bij RPB.

Ondanks Gijs z'n vakantie zal er zaterdag voor 99% zeker een training komen (ik moet de sleutel van DE GRAAF nog even fixen want hij kan niet). Ik had al begrepen dat er wat animo hiervoor was. Dus wie doen er zaterdag mee voor een goede oude vertrouwde RPB beul training? :D

1. Me
2. Spencer
3. Fawaz
4. ?

we kunnen alleen gebruik maken van de Garage.. dus zorg dat je zelf genoeg water meeneemt.

Laatst bewerkt:
ik heb wel weer zin :)

lief van Gijsje :thumbs:

ben er alleen zelf helaas niet bij dus veel plezier allemaal

Ondanks Gijs z'n vakantie zal er zaterdag voor 99% zeker een training komen (ik moet de sleutel van DE GRAAF nog even fixen want hij kan niet). Ik had al begrepen dat er wat animo hiervoor was. Dus wie doen er zaterdag mee voor een goede oude vertrouwde RPB beul training? :D

homo... je was uitgenodigd bij ons he.. ben je dat alweer vergeten?

homo... je was uitgenodigd bij ons he.. ben je dat alweer vergeten?

Hond, ja dat klopt. Maar ik had je toch al verteld dat ik dat in beraad ging nemen. Of was jij dat alweer vergeten? En sowieso is t toch een stuk socialer om naar RPB te gaan zodat onze vrinden ook mee kunnen trainen, dan in m'n eentje naar jullie toe te gaan. Ik kom nog wel een keertje bij jullie trainen frientjuh, ben maar niet bang!

1. Me
2. Spencer
3. Fawaz
4. Edinne
5. Chopperbob

Laatst bewerkt:
Hond, ja dat klopt. Maar ik had je toch al verteld dat ik dat in beraad ging nemen.

true, maar je was er niet meer op terug gekomen en nu zag ik dit opeens... je snapt hoe ik dat met mijn tere hartje opvat right? soort van slap in the face was het :(

anyhowzers... ergens in augustus kom ik ook nog wel een gezellige avond training met jou en geiser doen

heeey toppie man :D en top van gijsje dat dat mag :D ik denk dat ik er wel bij wil zijn :D

Frank, ik heb te horen gekregen dat ik zaterdag moet werken, misschien ipv zaterdag, zondag trainen?

true, maar je was er niet meer op terug gekomen en nu zag ik dit opeens... je snapt hoe ik dat met mijn tere hartje opvat right? soort van slap in the face was het :(

anyhowzers... ergens in augustus kom ik ook nog wel een gezellige avond training met jou en geiser doen[/QUOTE]

haha, wat ben je toch weer gevoelig Erwin..wist niet dat je er zo op zat te wachten. Maar gezellig man :)

heeey toppie man :D en top van gijsje dat dat mag :D ik denk dat ik er wel bij wil zijn :D

Oke, genoteerd!

Frank, ik heb te horen gekregen dat ik zaterdag moet werken, misschien ipv zaterdag, zondag trainen?

Hmm, das wel lastig Jorrit, ik had zelf zondag eigenlijk andere plannen en ik weet niet of alle andere 5-6 mensen ook op zondag kunnen. Dus dat gaat hem niet worden helaas.

Het is iig nu 100% zeker, DE GRAAF komt om half 12 - 12 uur de sleutel brengen. Dus 12 uur beginnen we.

1. Frenkpie
2. T M O S
3. Fawaz
4. Edinne
5. Chopperbob

Aight, deze man heeft zaterdag vrij geroggeld.

Jorrit = present!

1. Frenkpie
2. T M O S
3. Fawaz
4. Edinne
5. Chopperbob
6. Spencer

allrighty! Je moet natuurlijk wel goed oefenen voor Brielle hè? Ik verwacht dat wij een interessante strijd zullen gaan houden op de Yoke en farmer holds

1. Frenkpie
2. T M O S
3. Fawaz
4. Edinne
5. Chopperbob
6. Spencer

allrighty! Je moet natuurlijk wel goed oefenen voor Brielle hè? Ik verwacht dat wij een interessante strijd zullen gaan houden op de Yoke en farmer holds

Zeker zeker Frank, ik wil eigenlijk zo veel mogelijk Brielle events doen...

Terug
Naar boven