MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

Frank, kunnen we ook die stone doen of kan je alleen in de garage?

De stone zou op zich ook mogelijk moeten zijn denk ik. Moeten we zaterdag even kijken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Succes jongens en veel plezier ook met de nieuwe cd's dankzij Franks geroggelde brander en mijn intensieve avondbrandwerk liggen er nu RPB's hardrock compilatie 1, 2 en 3, een oude lijst van onze Erwin20 en een cd van disturbed. Ze zitten allemaal in het zwarte mapje. Voor de stone moet je even achterom want de sleutel van de achterdeur van de garage heb ik niet gegeven.

Komt goed gijsje ;)

Waar ben je eigenlijk naar toe op vakantie Gijs?

• #1.446
Malta

Ah lekker weer dus ook, geniet er nog van :)

• #1.448
Uhu ik word bruiner dan jij!

Hahaha je hebt me nog niet gezien, dat gaat je echt niet lukken.
Volgens mij ben ik nu bruiner dan Jesaja.

Jammer genoeg nog niet zo sexy.

Succes jongens en veel plezier ook met de nieuwe cd's dankzij Franks geroggelde brander en mijn intensieve avondbrandwerk liggen er nu RPB's hardrock compilatie 1, 2 en 3, een oude lijst van onze Erwin20 en een cd van disturbed. Ze zitten allemaal in het zwarte mapje. Voor de stone moet je even achterom want de sleutel van de achterdeur van de garage heb ik niet gegeven.

gijsie..........heb je ook mijn favoriete muziek toevallig? hahahaha :P ik zal wel kijken of ik wat kan branden :P hehe!

• #1.452
Nee daar heb ik nog nachtmerries van......

whahahahahahahahahahahahahahaha!

Daar word je juist helemaal lijp van kerel!! word je 2 x zow sterk :P

Hazeeeeeeeeeeeeeeeeeeees :hedbang:

Jaimy is zaterdag ook aanwezig. :p

ik heb er zin in :D:D:D:D! wat willen jullie allemaal gaan doen? ik weet niet wat er allemaal is maar een steentje wil ik wel weer ff voelen!! En tja zal t waarschijnlijk niet kunnen laten om toch ff een boompje op te tillen :D

Voor mij zal t zo ongeveer worden:
Deadlift
Yoke
Farmer holds (jaja tuurlijk!)
stone

en miss nog wat SSB GM's

yoke, sled, deadlift vs bands, stone, log

de farmer holds zitten er voor deze week alweer op :D beat it guys :D

ow natuurlijk ! De sled even trekken is misschien geen verkeerd idee voor Brielle ! Goed plan Ziyed!

Terug
Naar boven