MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

Van dat op de box knallen? Of het moment van de ligging van de barbell? Maar, nee, geen last van m'n ruggengraat.

Nee vooral het knallen op de box.. Dat is echt een spine killer. Zeker bij een lage box is het risico op een hernia erg groot.

Kijk uit met wat je zegt at RPB, saying it means doing it.
I died twice today!

yup, ik moest ook de 220 chain yoke uitlopen omdat je @ RPB altijd hetgene moet afmaken waar je aan begint ::o

rug, quads en vooral m'n glutes zijn helemaal trashed.. love it! :D

yup, ik moest ook de 220 chain yoke uitlopen omdat je @ RPB altijd hetgene moet afmaken waar je aan begint ::o

rug, quads en vooral m'n glutes zijn helemaal trashed.. love it! :D

ik moest van jou perse terug lopen met die safety squat bar lunges.... als ik vandaag zit en op wil staan ontploffen men glutes en gisteren heel de avond kon ik niet rechtop staan omdat direct men quads verkrampte... vooral die druppel direct boven men knieschijf :o

die tireflips waren echt slecht man... heb ze daar wel eens veeeeeeel soepeler geflipt

dope filmpjes weer

You gotta finish what you've started !!

Wie is die dude met 2C op zn rug?

• Topic Starter Topic Starter
Dat is Tjok in een trui die hij van mij had geleend.

zij heeft best een lekker vol kontje vind ik :lick:

ja maar dat is tjok niet hoor...

Nee vooral het knallen op de box.. Dat is echt een spine killer. Zeker bij een lage box is het risico op een hernia erg groot.
Ja? Ik zal het ook niet vaker zo doen. Maar eerlijk gezegd voelde het voor mij niet als een klap ofzo. Frank en erwin zeiden het ook al maar toen zei ik ook al dat het niet voelde alsof ik er op knalde. Op het filmpje is het wel duidelijk te zien dat ik dat wel doe.

Tjok z'n massive glutes vangen die klap wel op.
Haha, ja wsch. :D

ook wel bekend als de buffere versie van Faberge van De Jeugd Van Tegenwoordig of LeLe

http://www.youtube.com/watch?v=VCmt857NUI4

ja maar dat is tjok niet hoor...
:roflol:

Ik zie er op dat filmpje van nelis die gijs vingert idd een stuk buffer uit dan ik ben. :o:D

Moet je niet eerst wachten voor je zo snel gewichten terugrackt?

Waarop zou ik moeten wachten? Voorbij sticky point = je hebt het gewicht gehaald.

Waarop zou ik moeten wachten? Voorbij sticky point = je hebt het gewicht gehaald.

voor jou is dat inderdaad niet van belang

als je powerlift wedstrijden zou draaien moet je wachten op het rack signaal, denk dat hij het daarom aankaart

Omdat je je gauw verstapt en een blessure krijgt.

Ah welnee, er is een rack die de barbell vangt.

Je hebt wel gelijk hoor. Maarja, het kon me gewoon ff niet schelen. Ik dacht eigenlijk ook dat ik hem ging failen.

Terug
Naar boven