XXL Nutrition

Raw Power Baarn 2010

Ik ga ook mee als coach en daarna mee in Kneets om wat presses te doen

ok oke maar ik wilde ook welm graaag dagje mee kijken en zo duzz weet niet of ik met julie mee kan rijden of hoe julie dat gereglet hebben kom gijs graag aanmoedigen

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

jahjah donderdag voor me eigen tyer en ophallen 350 a 380 kg

word gesponsert door profile tyer center nijkerk:d

nice bodybull.
hebben ze nog een tyre over :P:D

Goed geregeld Jaimy :D ik kom wel een keer langs bij je om je hem te leren flippen :p hehe!

Gijsje, kan ik er vanuit gaan dat er dit weekend dan niet getraind word bij RPB?? Dan kan ik mn trainingen anders inplannen!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.825
Nou zondag mag gewoon hoor. Ik zal zelf zoiezo wel events gaan doen als het weer er een beetje naar is.

Dus mijn originele idee om bij kneets te pompen gaat door?
Ik wil anders idd best wel na de truck pull ff wat pompen in kneets met jullie mafketels!

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

ze zijn tot 17u open

Hoe laat is de truckpull?

13u begin

ga misschien ook wel mee pompen, maar denk niet dat me vervoer daar op wil wachten

Als we nog tijd hebben bij Kneets ga ik weer rug machines supersetten en dropsetten!

ok oke maar ik wilde ook welm graaag dagje mee kijken en zo duzz weet niet of ik met julie mee kan rijden of hoe julie dat gereglet hebben kom gijs graag aanmoedigen

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

jahjah donderdag voor me eigen tyer en ophallen 350 a 380 kg

word gesponsert door profile tyer center nijkerk:d

top man dat die gesponsored wordt !!

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Nou zondag mag gewoon hoor. Ik zal zelf zoiezo wel events gaan doen als het weer er een beetje naar is.

ga proberen te komen als zondag doorgaat

jah zekker erg blij mee :D nu nog druk bezig met grote overdekte schuur van 80 m2 of die ook gesponsert kan worden en ander maar 200 euro per maand fixen ergens :D

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

gasten ik heb een maatje gevonden duzz doe ook mee in denhaag zaterdag :d

Die Jaimy :D die is lekker bezig :D

Mannen: als we zondag gaan knallen doe ik mee denk ik :D

ik doe zaterdag toch niet mee was ff vergeten dat ik een verjaardag had
ik ben zondag ook weer van de partij ;)

ik ben er uiteraard niet bij zondag helaas :(

WIe willen er nou nog bij kneets gaan pompen mits we genoeg tijd hebben?
Want dan neem ik ook mijn gym crap mee!

ik vermoed eigenlijk dat we daar te laat voor klaar zijn.. maar ik ben er in elk geval niet bij want mag nog wat dingen afmaken voor de volgende conferentie

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.838
Ik en Frank wilde wel mee gaan pompen zoiezo als er tijd voor is na de pulls.

K dan neem ik sowieso mn gym spulletjes mee. Kneet is dus tot 17u open dus we moeten minimaal 1530 klaar zijn met alles

Ik ben opzich ook wel in voor een training.

Terug
Naar boven