XXL Nutrition

Rawplayer's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
praat eens met iemand die aan wedstrijden doet misschien kan je het van zo iemand wel aannemen

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer boksen, ik heb nog nooit zo heerlijke getrained. Het zweet gutste van mijn lichaam af. Als ik nu in de spiegel kijk zie ik duidelijk mijn lichaam veranderen. Mijn vet % wordt aanzienelijk lager. Dit geeft een enorme kick, verder heb ik nu nergens meer last van(last van polsen, handen, benen, kuiten) en ik voel mij topfit! Volgende week ga ik het proberen te combineren met bb en dan moet ik gaan kijken hoe dat uitpakt ;)

Even een kleine update ;) Mijn log is niet zo actief, vandaag heb ik schouders en triceps gedaan. Ik stond zelf te kijken van kracht :eek: Ik heb met dumbbellpress 28kg(per dumbbell met 5 herhalingen gedaan, frontraise 20kg(per dumbbell) 6 herhalingen, verder met triceps strekken achter het hoofd 18kg per dumbbell met 4 herhalingen :o Ik moet zeggen dat bodybuilding nu aardig te combineren valt met boksen :D

Vandaag was het zo ver, de eerste training in het nieuwe jaar. Na al die dagen gevreten en gezopen te hebben(ja ik heb echt alles gegeten wat god verboden heeft :o) ben ik vandaag weer gaan boksen. Mijn god wat een ramp, ik was veel te snel moe en kon aan mijn zweet het vuurwerk nog ruiken :eek: mijn conditie heeft een behoorlijke klap gekregen na al die dagen en ik had ook behoorlijke moeite met mijn armen omhoog te houden, dus dat liep weer uit op de nodige klappen voor mijn hoofd :p Nu maar weer de draad oppakken in het nieuwe jaar!

Vandaag was het zo ver, de eerste training in het nieuwe jaar. Na al die dagen gevreten en gezopen te hebben(ja ik heb echt alles gegeten wat god verboden heeft :o) ben ik vandaag weer gaan boksen. Mijn god wat een ramp, ik was veel te snel moe en kon aan mijn zweet het vuurwerk nog ruiken :eek: mijn conditie heeft een behoorlijke klap gekregen na al die dagen en ik had ook behoorlijke moeite met mijn armen omhoog te houden, dus dat liep weer uit op de nodige klappen voor mijn hoofd :p Nu maar weer de draad oppakken in het nieuwe jaar!

Dat klinkt bekend :P

Probeer in ieder geval je oude voedingspatroon en trainingsschema z.s.m weer op te pakken, als ik je log zo lees ga je de goede kant op!

Ja dat doe ik nu ook. Vanavond in ieder geval lekker mijn rug trainen en een half uur rennen.

Vandaag was het voor mij de eerste keer dat ik dit jaar in mijn "healthclub" was mijn plan was om lekker mijn rug te gaan trainen en erna ff spinning te gaan doen. Ik was 1 klein ding vergeten, het is ****ing januari, de gym puilde uit van randdebielen met goede voornemens en koeien die ooit een mooi hertje willen worden.

Ik ben lekker begonnen met deadliften en mijn motivatie was de rest van de apen die je aan het aangapen waren met die rare oefening die ik dus aan het doen was, de rest van het gespuis ging vrolijk verder met dumbbell curls van 6kg per dumbbell uiteraard met de gloed nieuwe handschoentjes aan die ze van de kerstman hebben gekregen.

Ik dacht bij mijzelf laat ik even een nieuw PR proberen te zetten, ik voel me goed, onlangs dat ik nog een beetje verkouden ben en ja hoor 2x 3 herhalingen met 110kg lukte perfect, maar er zat meer in
(1RM van 120kg zou misschien ook wel gelukt zijn). Het grootste probleem was mijn grip, na 3 herhalingen begon de stang uit mijn hand te glijden en een vierde herhaling zat er niet in, terwijl de kracht in mijn lichaam er wel is. Hoe kan ik dit nu oplossen? Ik wil dus meer kracht in mijn handen hebben en ik wil niet extra knijpers gaan kopen.

Na mijn rugtraining wilde ik nog ff lekker spinning gaan doen. Ik ging naar de balie om een kaartje te halen en wat bleek... alle kaartjes waren al pleite 45 fietsen bezet met het grootste gedeelte van mensen die ik nog nooit gezien had allemaal vreemde herten en koeien(ja geloof me daar let ik wel op ;)) er waren gelukkig een paar mensen bij die van te voren al spinning hadden gedaan(je kan namelijk 2 sessies achter elkaar met 15 minuten pauze) zij waren zo vriendelijk om de kaartjes aan de andere mensen te geven, dus ik kon vrolijk gaan fietsen. Dit was dus mijn eerste dag in de gym van dit jaar :D

Laatst bewerkt:
Vandaag was het voor mij de eerste keer dat ik dit jaar in mijn "healthclub" was mijn plan was om lekker mijn rug te gaan trainen en erna ff spinning te gaan doen. Ik was 1 klein ding vergeten, het is ****ing januari, het gym puilde uit van randdebielen met goede voornemens en koeien die ooit een mooi hertje willen worden.

Och, ik leef met je mee. Had het eruit gelaten, maar jah.. was vandaag even minder enthousiast over de 'nieuwe gym'. Maar inderdaad het is ****ing januari, dus het komt wel weer goed. Thanks voor de reminder. ;-)
Verder klinkt je training wel goed, gefeli met je DL, grip problemen loop ik ook wel tegen aan, geen idee wat er tegen te doen, ik denk stug volhouden wordt vanzelf sterker.

Vandaag was het voor mij de eerste keer dat ik dit jaar in mijn "healthclub" was mijn plan was om lekker mijn rug te gaan trainen en erna ff spinning te gaan doen. Ik was 1 klein ding vergeten, het is ****ing januari, de gym puilde uit van randdebielen met goede voornemens en koeien die ooit een mooi hertje willen worden.

Ik ben lekker begonnen met deadliften en mijn motivatie was de rest van de apen die je aan het aangapen waren met die rare oefening die ik dus aan het doen was, de rest van het gespuis ging vrolijk verder met dumbbell curls van 6kg per dumbbell uiteraard met de gloed nieuwe handschoentjes aan die ze van de kerstman hebben gekregen.

Ik dacht bij mijzelf laat ik even een nieuw PR proberen te zetten, ik voel me goed, onlangs dat ik nog een beetje verkouden ben en ja hoor 2x 3 herhalingen met 110kg lukte perfect, maar er zat meer in
(1RM van 120kg zou misschien ook wel gelukt zijn). Het grootste probleem was mijn grip, na 3 herhalingen begon de stang uit mijn hand te glijden en een vierde herhaling zat er niet in, terwijl de kracht in mijn lichaam er wel is. Hoe kan ik dit nu oplossen? Ik wil dus meer kracht in mijn handen hebben en ik wil niet extra knijpers gaan kopen.

Na mijn rugtraining wilde ik nog ff lekker spinning gaan doen. Ik ging naar de balie om een kaartje te halen en wat bleek... alle kaartjes waren al pleite 45 fietsen bezet met het grootste gedeelte van mensen die ik nog nooit gezien had allemaal vreemde herten en koeien(ja geloof me daar let ik wel op ;)) er waren gelukkig een paar mensen bij die van te voren al spinning hadden gedaan(je kan namelijk 2 sessies achter elkaar met 15 minuten pauze) zij waren zo vriendelijk om de kaartjes aan de andere mensen te geven, dus ik kon vrolijk gaan fietsen. Dit was dus mijn eerste dag in de gym van dit jaar :D

Deadlift je met beide handpalmen naar jezelf toe? Mocht dit zo zijn en je hebt moeite met grip, kan je beter mixed grip gebruiken, een palm naar jezelf toe wijzen en de andere van jezelf af.

Voor griptraining doe ik zelf zware dumbbell shrugs (traps en grip in een :D ) en static holds, gewoon een barbell volladen en kijken hoelang je hem vast kan houden. Als je echt aan de grip wil werken zou je farmer walks o.i.d moeten doen, maar daar moet je wel de faciliteiten voor hebben.

Vandaag lekker gebokst het ging prima, mijn conditie is weer een stuk beter geworden heb ik gemerkt tov dinsdag toen ging het allemaal stroefjes, met sparren heb ik weer de nodig klappen uitgedeeld en uiteraard weer mogen incasseren :D Morgen ga ik lekker een half uur rennen + misschien nog wat andere cardio en ik ga mijn schouders en triceps trainen.

Laatst bewerkt:
Overigens begin ik meer spieredefinitie te zien door het vele gecardio en het aanpassen van mijn eetpatroon, tevens heb ik het idee dat ik geen spiermassa verlies maar dat het erbij komt(misschien komt dat doordat ik beter mijn spieren zie?)

Vandaag lekker gebokst het ging prima, mijn conditie is weer een stuk beter geworden heb ik gemerkt tov dinsdag toen ging het allemaal stroefjes, met sparren heb ik weer de nodig klappen uitgedeeld en uiteraard weer mogen incasseren :D Morgen ga ik lekker een half rennen + misschien nog wat andere cardio en ik ga mijn schouders en triceps trainen.

veel succes man! ik moet ook de eerste thai boks training doen in dit nieuwe jaar en dat zal vrees ik pas voor februari zijn :(
zal ook weer puffen en zweten worden na 10 minuten :D

Gister heb ik niks getraint, ik heb zo'n beetje de hele namiddag geslapen, ik zat na mijn 2 weken kerstvakantie nog niet in mijn ritme en was dus te moe om te trainen.

Vandaag heb ik lekker gebokst het ging wel aardig, alleen mijn schouders waren snel moe, de warming up bestond zo'n beetje uit een half uur rennen op de meest rare manieren, na dit half uur uiteraard weer het nodige uurtje boksen. Morgen weer lekker mijn rug trainen en hopen dat ik 120kg kan deadliften.

Vandaag weer lekker gebokst. Het ging prima, mijn conditie wordt steeds beter en mijn stoten worden krachtiger, kortom het was een prima training. Morgen ga ik een full body doen, inclusief de grote drie en zaterdag ga ik lekker krom lopen van de spierpijn :D

Deze week ben ik nog niet gaan trainen, tevens heb ik het boksen van afgelopen dinsdag overgeslagen. Volgende week beginnen de tentamens(ik ga wel sporten in die week) en deze week moet ik 3 verslagen inleveren. Uiteraard blijf ik netjes op mijn voeding letten. Morgen(donderdag) ga ik wel boksen en vrijdag weer normale bb-training.

Veel succes ermee, ziet er stressvol uit...

Zo weer ff een update voor de fans die hier niet kijken :D Vandaag weer ff lekker gebokst, het ging prima!!! Ik moet zeggen dat ik een best aardige kracht in mijn armen heb, alleen is mijn conditie nog niet wat het moet zijn, dus soms heb ik even moeite met mijn handschoenen omhoog te houden :o Maar het gaat steeds beter en beter. En ik merk een goede vooruitgang!!! Morgen weer lekker bb doen, dus dat wordt rug trainen en een beetje schouderwerk en daarna weer 40 minuten cardio :thumbs:

Vandaag heb ik gewone deadlifts en speed deadlifts gedaan, assisted chins, dumbbell rows, onderarmen getraind(weet ff naam niet van de oefeningen) en hoeken met kabels en erna nog een half uur op de crosstrainer, ik wilde eerst gaan rennen, maar dat voelde niet fijn aan in mijn enkels, dus vandaag maar even op de crosstrainer gestaan ;)

Er word best gelezen, maar ik lees zoveel 'morgen dit a en b doen' en dan weer een tijdje niets en dan weer 'morgen c en d doen'. En dan weer niets.

Toch is het leuk om te lezen, zo te zien zit er een behoorlijke progressie in. Maar lastig te reageren. ;)

Vandaag ben ik begonnen met kabelstoten, dus met kabels gaan stoten, dit heb ik gedaan met hoeken en directe stoten en uppercuts. Verder heb ik assisted chins gedaan en mijn onderarmen goed aangepakt en als toetje 30 minuten joggen op 8km/h ;)

Met kabelstoten ga in de cable cross staan, je zet dan vervolgens de katrollen net onder schouderhoogte, op een andere manier kan het eigenlijk niet, omdat je je anders tegen de arm aan gaat snijden of tegen je hoofd aan. Je doet vervolgens een stap naar voren en gaat in de bokshouding staan. Zo heb je meteen spanning op de armen. Je gaat dan vervolgens stoten met zo'n 20 tot 30 reps per arm. Het gewicht heb ik van zwaar naar licht gedaan(soort pyramide). Tijdens het stoten kom je uiteraard weer netjes terug in de bokshouding, je voelt hierna de schouders flink branden :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven