MuscleMeat

Rawplayer's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Afgelopen dinsdag ben ik naar de bokstraining gaan kijken, het ziet er erg goed en het is behoorlijk zwaar, ik heb gelukkig al genoeg cardio achter de rug en toch een aardige conditie. Verder heb ik al een bitje en bandage gekocht dus ik kan aanstaande dinsdag met boksen beginnen :D Vandaag nog even een springtouw aangeschaft om achter in de tuin te gaan touwtje springen voor als ik mij verveel of voor op de zondag ;)

Vandaag ben ik begonnen met boksen, het ging uitstekend, hoewel ik tijdens de warming-up 2 a 3 rondjes normaal heb gelopen ipv te rennen ;) Ik baal er wel van dat ik hiermee niet eerder ben begonnen. Maar het grootste probleem is eigenlijk de bodybuilding trainingen ernaast. Ik had na het boksen een behoorlijke moeiheid in mijn benen. Dus ik vraag mij af of ik op de woensdag mijn benen moet gaan trainen, want op dinsdag en donderdag is het boksen. Enige tips ivm een aangepast schema zou wel fijn zijn. Dus als mensen mij tips kunnen geven die in dezelfde situatie zitten dat is van harte welkom. Karma staat er uiteraard tegenover ;)

Het huidige resultaat van de boksles van afgelopen dinsdag is als volgt, enorme hoeveelheid spierpijn in mijn benen, rug, armen, kuiten. Het is een anders soort spierpijn dan na krachttraining, vanavond is mijn volgende boksles. Ik denk dat ik straks nog even op de loopband rustig ga lopen in de gym en er na nog even de sauna in ga.

Het boksen gaat steeds beter en beter ;) De conditie is zeker al stukken beter. Alleen heb ik nog iedere keer last van spierpijn en last van mijn polsen en handen. Volgende week ga ik weer bodybuilding erbij doen, ik ga dan alleen op de maandag en vrijdag bodybuilding doen en als ik aan de combinatie van boksen en bodybuilding gewend ben, dan wordt het ma/wo/vrij bodybuilding en di/do boksen.

Yup, zal ik zeker doen. Ik hoop dat ik over 2 weken 3 dagen in de week bodybuilding kan gaan doen ;) Ik zit er wel aan te denken om nu te beginnen met cell-mass oid.

M@ss@

Je schema zal je op lange duur alleen helpen met blessures,als je doel massa is moet je niet meer dan 3 dagen trainen en de rest als rustperiode gebruiken.(werk en hobbys belemmeren ook je rust)
Als je rugschema al uit t-bar rows,deadliften en dumbbellroeien bestaat heb je de belangrijkste basisoefeningen voor je rug al gedaan en is de rest dus overbodig en vreten meer callorien weg die je voor massa aanmaak nodig hebt.
Gooi ook elke 2 maanden je trainingsschema om dan bijvoorbeeld 2 maanden op machines trainen o.d...etc....
Dan ook iets belangrijks......je trainingspartner!!!!!heb je er geen kan je trainen tot je een ons weegt en moet je accepteren dat je eigenlijk maar wat aan het fitnessen bent,vraag anders de sportschooleigenaar of hij zo niet zelf nog iemand anders weet waar je mee kan trainen,ik train zelf met de eigenaar die ook nog eens 25kg zwaarder is dan mij(ik 85kg 1.73m 8%bf)Hij brengt me elke laatste sets over mijn dode punt heen en geloof me dat je die vier dagen rust ook echt nodig hebt om te herstellen,let hierbij nog op je nachtrust,voeding en de timing ervan en dan ga je knallen

wtf is dat voor onzin man dat je een trainingspartner nodig hebt,ziijn er zoveel zonder en die gainen even hard misschien nog wel harder.

onzin?

geloof me dan ook maar dat deze kerels al een tijdje meegaan en deze onzin allemaal al uitgevisd hebben!!!!!!!

wat ben jij een idioot.

jij snapt er blijkbaar de t*ring van bent hier voor andere doeleinden

Het boksen gaat steeds beter en beter ;) De conditie is zeker al stukken beter. Alleen heb ik nog iedere keer last van spierpijn en last van mijn polsen en handen. Volgende week ga ik weer bodybuilding erbij doen, ik ga dan alleen op de maandag en vrijdag bodybuilding doen en als ik aan de combinatie van boksen en bodybuilding gewend ben, dan wordt het ma/wo/vrij bodybuilding en di/do boksen.

Dat is mooi dat het boksen al beter gaat, luister goed naar je lichaam misschien dat je kan beginnen met een fullbody op vrijdag.
Aangezien je daarna ook 2 dagen rust hebt, wanneer je hier aan gewend bent dat je het kan splitsen over maandag en vrijdag.

Succes in iedergeval!

lol own sculpturer. Je weegt zelf 60kg maar weet wel hoe moet trainen/hoeveel rust je moet hebben etc? Bereik eerst zelf eens wat en ga dan anderen vanuit je eigen ervaring verder helpen en loop geen onzin uit te kramen.

Succes met je schema Rawplayer ;) Vind het erg druk maar als jij het trekt is er niets mis mee. Ga je ook trainingen hier posten of alleen verslag uitbrengen?

ben hier niet om te dissen maar te delen jochie,train zelf 13jaar begon met 50kg zit nu op 85kg en duw trouwens wat jij squat

Vraagt om foto's grote man. Je kraamd iig onzin uit:
Trainingspartner anders is het fitness, voorbij je dode punt trainen, 2 maanden op machines ??? . Give me a break.
Had 't trouwens verkeerd gelezen, dacht dat je begeleider 85 woog ;)

oke niet helemaal fitness dan maar het belemmerd wel je vooruitgang log eens in op basicgym in geleen dan zie je de eigenaar(trainingspartner)en maak je maar niet druk over die fotos die komen eraan!!!!ga anders alvast naar playersclubtattoo.nl en kijk naar el chinos latest works ik ben die gast met die tattoo in de zij(naam van mijn dochter)

leg nou eens uit waarom het je vooruitgang zou belemmeren, want het is gewoon onzin, er zijn hier zat jongens die 20 kilo aankome in een jaar zonder trainingspartner, verklaar dat dan he.

die jongens komen toch echt geen 20kg drogespiermassa aan het meeste is vet en vocht wat je weer gebruikt om in kracht om te zetten...jongens dit weten jullie toch wel?

of zit tegenwoordig iedereen aan de sth???

ik ga hier geen energie meer in steken, je weet het toch allemaal beter he

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven