AndroidHealthClinic

Rawplayer's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes :)
wil ik wel een proberen :D
nog veel suc6 met trainingen en dit log blijven volhouden he ;)

• Topic Starter Topic Starter
Voor mijn 3 fans :(

Gister ben ik gaan boksen, ik merkte dat ik al sneller ben geworden met sparren, het schaduw boksen met 1kg gewichten werpt zijn vruchten al af, tevens het stoten met de cable crossover doet goed zijn werk.

Vandaag heb ik lekker speed deadlifts gedaan met high reps, en ik het cable hooks en cable punches gedaan high reps, verder heb ik mijn snelheid verhoogt naar 9km/h op de loopband en het cutten begint al langzaam aan ergens op te letten. Ik vind zelf dat ik aardige schouders heb en de rest mag er denk ik ook wezen als het vet weg is. Ik zal binnenkort eens een foto posten.

Wat mij overigens opviel bij de speeddeadlifts is dat ik eigenlijk voor de eerste keer mijn hamstrings voelde met deadlifts, dit heb ik met normale setjes nooit gehad en nu pas eigenlijk wel. Ik moet zeggen dat het wel heerlijk aanvoeld :D

Kabelstoten heb ik ook highreps gedaan, alleen moet je het gecontroleerd doen, het moet dus niet zo zijn dat de gewichten een halve meter omhoog vliegen in de blokken dat geeft niet zo'n fijn gevoel in de schouders :D

klinkt goed!!!
ben benieuwd naar je foto als je uit de cut bent

Het lukt me nog niet om hier uit op te maken of je mij inderdaad kunt bankdrukken maar ik vrees eigenlijk van niet :p

Maar het ziet er wel naar uit dat het lekker gaat zo :)

@ Voor mijn 3 fans..
ik zou je nog wat aantrekkelijker maken door een meer gedetailleerd verslag, zet er meer bij van gewichten en gestructureerd, som op wat je die training allemaal gedaan hebt, PR's, ... en geef karma aan de mensen die je succes wensen ;)
en als je dit allemaal doet dan zal je meer mensen krijgen die je post keer op keer lezen :D
Grtz, train ze

Vandaag had ik toch nog even tijd om te gaan trainen, ik heb borst en schouders gedaan. Voor de borst heb ik dumbbell drukken gedaan 5 sets, ik eindigde met 36kg per dumbbell 6 reps(pr) :eek: en met schuin bankdrukken zat ik op 60kg max. Verder 4 setjes directe stoten in de cable crossover met 30 herhalingen per arm, hierna stonden mijn schouders aardig in de fik :p

Zo, naar andere halve week niet getrained en gebokst te hebben omdat er carnaval was en na de carnaval zat ik in een dip, ik was gewoon lui en had geen zin om te sporten, ben ik vandaag weer begonnen. Ik voelde me net een Amerikaan worden, lui, vet, fatsig :D Vandaag ben ik begonnen met chinnen, vervolgens speed-bench, toen stoten in de cable crossover (30 stoten/arm, je voelt je schouders branden!!!!) en vervolgens nog buikspieren en als toetje!!! 30 minuten rennen. Ik had mijn conditie erger ingeschat, het viel dus nog mee. Kortom het was een lekkere training en vanaf volgende week weer volle gas!!!!! :D

Vandaag heerlijk mijn rug getrained ik heb met deadliften een nieuwe pr namelijk:
120kg 1 rep

Afgelopen maandag heb ik borst gedaan, hier heb ik ook een nieuw pr gevestigd namelijk:
80kg 1 rep

Ik ga denk ik stoppen met boksen, ik vind bodybuilding gewoon te leuk. Aan het einde van de maand is mijn contract bij fitness first afgelopen en dan kan ik met een bodybuilding maatje bij een echte gym gaan trainen, zodat we ook goed kunnen gaan squatten. Ik heb er nu al zin in :meal: Als laatste doel wil ik wel nog even voor het einde van de maand 80kg(2x 40kg) kunnen dumbbell drukken :D

Jep blijven bb'n zou ik zeggen :D

Goed, afgelopen vrijdag was mijn laatste dag bij fitness first! Ik heb mijn laatste doel kunnen halen die dag 3x 80kg dumbbell drukken (40kg/hand) Vanavond ga ik bij een andere gym kijken :D

Ik laat hier een slotje opzetten, ik stop denk ik met boksen het is geen sport voor mij, ik heb nooit ruzie met mensen en bodybuilding ligt gewoon beter in mijn straatje. Vanavond begin ik bij een nieuwe gym, dus er komt ook meteen een nieuw logje!!!

Dus moderators sluit deze topic maar.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven