AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er zaterdag ook. :D

Edit: Toch niet, k*t zooi :(

Laatst bewerkt:
ik rijd zaterdag met Mr. Intensity mee en kom de boel onderkotsen - leuk heh :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dan kan je in ieder geval de helft van je navigatie thuis laten!

Haha een pareltje:D

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

verwacht nie teveel, ik heb voorwaardelijk

whaha mafkees:D

ik rijd zaterdag met Mr. Intensity mee en kom de boel onderkosten - leuk heh :D

De prowler is gereserveerd voor je.

Het wordt weer super gezellig zo te zien.

hahaha, ja je gaat genieten sjaak..gegarandeerd snoeiharde pomp in glutes en quads!

btw.. hebben we t weer gezien? 11-12 graden met zon! BAM ! bijna perfect strongman weer

hahaha, ja je gaat genieten sjaak..gegarandeerd snoeiharde pomp in glutes en quads!

btw.. hebben we t weer gezien? 11-12 graden met zon! BAM ! bijna perfect strongman weer
serieus? gruwelijk als het zulk weer wordt :D dan kun je het Squat/Deadlift shirt aan doen frank ;) staat goed op de filmpjes

Deze ouwe man komt ook ff langs

@Gijs de chocomelkverkoop is de laatst paar weken zeker
weer explosief gestegen in dat supermarktje bij jouw in de straat

Ziet er goed uit zo! Wordt gezellig :D en idd heerlijk weer hebben we! Nu nog ff regen maar een droog weekend :D qua weer dan he! Ik ben er sowieso bij natuurlijk, of de rest meedurfd weer weet ik nog niet! :D

knallen morgen

als knie goed is (ziet er naar uit van wel)
log lift, 1 x 3 of 3 x 3 (licht aan de techniek ivm knie)
yoke 320kg
stones op hoogte
tire

word lekker druk zo tezien ben der ook bij met jelle en ron 2 bulletjes hahahah :p

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

maar zo eerst even me trouwpak gaan pasen in de winkel hoopen dat hij nog past ;p hahahah

maar zo eerst even me trouwpak gaan pasen in de winkel hoopen dat hij nog past ;p hahahah

He Big Show,ga je trouwen dan

ik ben er vandaag niet bij, was wel de planning, maar ik heb van mn baas de kans gekregen om een Lat Pulley te bouwen, maar dan moet het wel vandaag gebeuren. Keuzes maken he;) Voor degenen die wel aanwezig zijn veel succes!

Ook tof Dennis, toch wel handig soms zo'n beroep.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Ik verwacht wel pics he!

[Link niet meer beschikbaar]

Het was een perfecte dag. Leek wel vol zomer hier en met een 15 man ofzo weer een topdag.

Prachtig weertje om buiten te trainen hier bij ons ook :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven