Fitness Seller

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
ow oke, is de wedstrijd straps toegestaan? En de 50 mm axle wordt gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Ja straps toegestaan en idd de 50mm.

Met grote banden is wel cool :D en staat tie nog iets hoger :) pak ik m tenminste ook nog een paar keer haha!

zo even naar de gym toe beetje conditie training en bicep en tricep training daarna niks meer doen voor sterksteman van giethoorn zo 24 julie (gijs hoelat ben jij Zondag bij mijn of bespreken we dat zaterdag even kom ik naar de schuur toe met me foto voor de wall feem

• #1.085
zo even naar de gym toe beetje conditie training en bicep en tricep training daarna niks meer doen voor sterksteman van giethoorn zo 24 julie (gijs hoelat ben jij Zondag bij mijn of bespreken we dat zaterdag even kom ik naar de schuur toe met me foto voor de wall feem

Zeg maar hoe laat ik bij je moet zijn Jaimy dan ben ik er. En zie je zaterdag dan.
Leuk idee he die wall of fame:)

Zekker zie je zaterdag wel

hey gijs ik kom zaterdag ook weer een keertje trainen met ronnie goed ?

Hey Gijs is het goed als ik zaterdag ook weer eens kom knallen? Piet komt mischien ook mee.

-minimaal 1 avond in de week zalm of makreel bij avondeten

even nog hier op terug komen, homie.

is makreelfilet ook goed? of is dat te verwerkt?

ik bedoel dus deze vorm:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en niet in deze vorm:
Makreel_040205_3324.jpg

is prima starter

Zeg starter wat denk jij dat ze met die vis op dat 2e plaatje doen voordat 'ie opgegeten wordt ?

Bidden en halal slachten?

kan me voorstellen dat Erwin denkt dat het nog verder bewerkt en shit is.. netals dat kip 'filet' plakjes ook gewoon gemalen kippenresten met kruiden en zetmeel is in de gehaktmolen. Maar dat is in dit geval niet zo Erwin, gewoon lekker eten :thumb:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 19:11 ----------

hey gijs ik kom zaterdag ook weer een keertje trainen met ronnie goed ?

Hey Gijs is het goed als ik zaterdag ook weer eens kom knallen? Piet komt mischien ook mee.

Ik zal even voor Gijs reageren: Iedereen is zaterdag welkom vanaf 12 uur in de schuur. Voor adres kun je Gijs of mij PM-en.

• #1.097
Ah dat wordt weer een gezellige zaterdag dan.

Dus

-Gijs
-Frank
-Kevin
-Littlestrongman
-Guido
-Piet?
-Jelle
-Ronnie
-Mo?

Mss dat een jeugdvriend van me er ook nog bij is dus wordt al gezellig. Nog meer?

Laatst bewerkt:
Piet = Piet zaal denk ik?

• #1.099
Ja pizza

Ik wil ook meespelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven