MuscleMeat

RawPowerBaarn 2012

Nice vid again Vlad!

Nice compilation again! Btw the log is 140 vlad (saw 130 in desciption)

Het lijkt kwa speed ook bijna een 130 aha super easy die 140

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.105
Woensdag weer LB vermoorden. 19u45 start. Zondag ook weer open want dan is ook de competitie van de boys bij RPB. Kevin kom er even in hoe laat start die shizzle. Lijkt me dat men ondertussen ook wat kan doen toch?

Ik stel voor om zondag om 12.30 te starten met de wedstrijd. 12.00 aanwezig.

Als het weer slecht is (nat/vochtig buiten) verhuizen de looponderdelen naar binnen. Dan wordt het wel erg krap binnen, aangezien er ruimte gemaakt moet worden. Als er veel mensen ook nog komen trainen wordt het wel lastig. Ik stuur je straks wel ff pm

Kom wel ff kijken en als er de ruimte voor is een onderdeeltje

Mike komt mij aanmoedigen :p

woe: Kev, Vlad, Frank = in.

Zo: kom kijken / helpen, maar train za.. dus als je alleen zo opent moet ik bij All in trainen.

O man, ben zo ziek als een hond. :mad:
Vrees dat morgen die wedstrijd niet veel word, als ik uberhaupt al me nest uit kom.
Vind dit niet relax voor Sjaakmans, heb er zelf ook altijd een hekel aan als ik iets regel en mensen komen niet...
Kijk wel even hoe vandaag verloopt, k*t winter.

1 ding scheelt, kan het maar vast gehad hebben. ben al 3 jaar op rij ziek geweest met kerst. Dat zal nu waarschijnlijk niet gebeuren :)

Gewoon je best komen doen

• #1.114
Goede wedstrijd vandaag mannen. Iedereen gefeliciteerd! Voor herhaling vatbaar zo lijkt me. Ik wacht op de vids en pics.

keihard gevochten vandaag Sven! Geweldig! Ik heb ook filmpjes van de Natural Stones, volgen later nog in het complete overzicht.

keihard gevochten vandaag Sven! Geweldig! Ik heb ook filmpjes van de Natural Stones, volgen later nog in het complete overzicht.

Thanks Kev! Was super, nogmaals bedankt aan iedereen die het mogelijk heeft gemaakt. Filmpjes zie ik vanzelf wel verschijnen.:)

Het was een geweldige dag! Ik heb genoten van jullie strijdlust. Zoiets als dit is zeker voor herhaling vatbaar.

De zware tyre aan het einde van de medley was echt een perfecte killer :D iedereen ging er stuk op en de meeste stegen na twee pogingen alsnog boven zichzelf uit en flipte de tyre. Een dag vol hoogtepunten en overigens ook een onbetwiste winnaar.

1. Maurits 25 punten
2. Marc 18 punten
3. Sven 17 punten
4. Willem 9,5 punt
5. Odin 5,5 punt

Was helemaal top vandaag! (en nee niet alleen omdat ik heb gewonnen :p)
Was gezellig en iedereen heeft hard geknokt. Ook altijd mooi om te zien hoe iedereen mekaar over de limit heen trekt om er alles uit te halen. Thanks allemaal!

• #1.120
mooi gevochten Sven, de SQ was 160.

Terug
Naar boven