XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2012

Dit weekend nog open of weer in het nieuwe jaar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
weer in het nieuwe jaar.

is het filmrolletje van de wedstrijd al ontwikkeld of wat is de status daarvan? ;-)

Die flimpjes zijn altijd t*ring bruut!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.148
brutal. next year gonna make sweaters for us to represent. The thing you do with the foto's I think will be nice to use.

Nice...Logo is really good

Nice vid and logo once again!

Zullen brute shirts worden idd! Respect gasten, als het niet zo ver weg zou zijn (en ik niet zo zwak) zou ik zeker eens komen trainen.

Zullen brute shirts worden idd! Respect gasten, als het niet zo ver weg zou zijn (en ik niet zo zwak) zou ik zeker eens komen trainen.

Dat niet zo zwak is niet van toepassing. Ik ben ook zeker niet één van de sterkste, maar je moet ergens beginnen. Het gaat er gewoon om dat iedereen elkaar motiveert en je geen betere trainingsomgeving hebt.

Dat niet zo zwak is niet van toepassing. Ik ben ook zeker niet één van de sterkste, maar je moet ergens beginnen. Het gaat er gewoon om dat iedereen elkaar motiveert en je geen betere trainingsomgeving hebt.

Jij wil gewoon niet langer de zwakste zijn. :trollface:

@ Vlad: Logo looks really sick!

Deze week zaterdag of zondag?

Waarschijnlijk zondag

Mooi, ik ben aanwezig :)

vandaag boys of zondag

Dit weekend geen training helaas. Waarschijnlijk woensdag weer.

En daar kom je 's avonds laat mee? Veel plezier op de sushi meet de 27ste btw. ;) Bedankt nog voor de uitnodiging Frank.

Terug
Naar boven