MuscleMeat

RawPowerBaarn 2012

mooi initiatief gijs.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
was op initiatief van Kevin. Ik faciliteer.

mooi gefaciliteerd.

Ja mannen. deelnemers, organisatie en het aanmoedigende publiek! Allemaal bedankt voor de mooie wedstrijd, het was een lekkere battle! Als ik jullie nie meer zie alvast fijne kerstdagen en een sterk en gezond 2013!

Geweldige dag gehad, Kevin en Gijs en de rest ongelooflijk bedankt! Hier nog wat fun van Kev en Vlad

7BE0481C-2484-4352-83A9-030C8857F453-1139-000001CF05F04230.jpg

82792F62-521F-47D6-9B46-64961583A34E-1139-000001CF0295D53A.jpg

We kunnen ook altijd nog bodybuilders worden.:D

Goed gedaan sven, zowel bb als sm gaat je goed af:P

goed gedaan iedereen!!

• #1.131
Woe weer open voor de LB vanaf 19u45.

in met Vlad

Zal voorlopig ff niet RPB komen. Dinsdagnacht toegetakeld waardoor m'n schouder uit de kom was en nog wat dingetjes. Dus Odin, Marc etc pak deze kans om weer uit te lopen want ik zal harder terugkomen dan ooit:D.

Zal voorlopig ff niet RPB komen. Dinsdagnacht toegetakeld waardoor m'n schouder uit de kom was en nog wat dingetjes. Dus Odin, Marc etc pak deze kans om weer uit te lopen want ik zal harder terugkomen dan ooit:D.

Eerst maar ff tijdje kickboxen? :D

Is RPB komend weekend nog open?

****ed up man. Maar goede instelling in ieder geval. Succes met het herstel.

Klote voor je Sven. Dus ik kan je nu mooi inhalen! :p Beterschap man.

Is RPB zondag open? Misschien dat ik wel kom... even kijken hoe het gaat met de hechtingen in m'n mond.

• #1.138
Zondag open 13u start.

Zondag present, om het jaar af te sluiten zeg maar.

Terug
Naar boven