Fitness Seller

RawPowerBaarn 2012

Sanne, er stond waarschijnlijk. Dat betekend dus dat zonder nader berichtgeving het nog niet duidelijk is en je er niet van uit kunt gaan dat het doorgaat. Had je dit eerder willen weten, had je me een PM kunnen sturen.

Wbt Sushi kijk maar even in je PM, dit is niet het onderwerp om via dit topic over te praten.

Edit: gaat om het principe, niet om een ****ing uitleg.

Laatst bewerkt:
Sanne, ik heb je via pm uitleg gegeven. Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben, dan spreek me volgende keer aan in Baarn. Sowieso niet via dit topic graag.

Bedankt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.165
oke ik snap het voorgaande niet maar in principe plaats ik altijd een bericht als er training is en anders geef ik aan dat iemand anders de sleutel heeft zoals met Kevin en Frank. Iedereen gelukkig nieuw jaar. Ik zal even een nieuw topic ook weer aanmaken voor 2013.

Aanstaande woensdag is er weer training. 19u45 open. En aanstaande zaterdag training vanaf 12u.

Groet Gijs

jes jes bodys dan ben ik der zaterdag weer bij en als ik woensdag niks heb woensdag ook :D heb der weer zin in :D

Zaterdag weer in

Vlad & Frank in

• #1.169
Dit weekend sowieso open zondag vanaf 12u. Zaterdag heb ik open dag op school.
Is er nog interesse voor woensdag avond in verband met de kou?

Woensdag train ik in Utrecht.

Komend weekend kan ik ook alleen zaterdag.

• #1.171
Oke woensdag dicht dan.

Ik kom ook weer eens een keer deze zondag, mits de treinen een beetje fatsoenlijk rijden.

Al wat meer bekend over de compilatie van de wedstrijd Polska's?

Komt eraan sven. was wat dingen aant proberen qua montage, maar dat liep niet helemaal lekker.

Hopelijk gaat het niet keihard sneeuwen, want ik ben al onderweg.

• #1.179
het werd uiteindelijk, keihard sneeuwen en keihard trainen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven