Fitness Seller

Razzia in fitness te Nieuwpoort België

Status
Niet open voor verdere reacties.

2strong

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
goeiemiddag allen,ik lees net id zondags krant over razzia in bd.club te Nieuwpoort de ondervoorzitter is aangehouden v handel, ook hebben een 20tal atleten een urine staal moeten afleveren nu vroeg ik me af of je als recreant wel verplicht bent mee te werken?

goeiemiddag allen,ik lees net id zondags krant over razzia in bd.club te Nieuwpoort de ondervoorzitter is aangehouden v handel, ook hebben een 20tal atleten een urine staal moeten afleveren nu vroeg ik me af of je als recreant wel verplicht bent mee te werken?

In belgië wel ja...

Ze mogen ze je zelfs thuis komen controleren. Wim Jammaer had 1,5 jr terug uitgeschreven voor de sterkste man van België wegens blessures.. enkele weken laten stonden ze aan z'n deur.
Ook nederlandse atleten op belgische wedstrijden mogen ze controleren... Ik moest ook pissen terwijl er iemand op m'n lul aan het kijken was.. dat is best een lastige opgave kan ik je vertellen.

In Nederland vinden controles vanuit de bonden plaats bij PL/BB.. en in belgië vanuit de overheid, vandaar.

nieuwpoort was jaarenlang mijn vaste gym

wat daar gebeurde was te gek voor woorden

vroeg of laat moest het slecht aflopen

yah en wat gebeurt er als je positief test :S?

waar gaan we naartoe:rolleyes:
kzou het wel triestig vinden als ze in elke gym zouden binnenvallen, en de mensen beginnen controleren

Als Belg ben je in alle opzichten benadeeld als atleet, profesioneel of niet, you're ****ed annyway

yah en wat gebeurt er als je positief test :S?

indien positief op AS, serieuse boete(min 500 max heel wat meer), schorsing van min 2 jaar als je wedstrijden doet, mogelijk verbod op fitness, mogelijke huiszoeking.

Indien positief op drugs, mogelijk ontslag, boete en rechtszaak.

Weigeren wordt als positief op AS aanzien. Als er recreatieve drugs in je bloed zitten is dit toch de beste oplossing.

Laatst bewerkt door een moderator:
qwa doping & supplementen is het in Belgie een triestig boel .. Niet alleen op die 2

Ik was verplicht om te plassen
mocht de zaal niet verlaten enzo.

mijn rugzak werd ook gecontroleerd
en moest zelfs op de foto enzo.

een van de weinige redenen dat ik blij ben dat ik in NL woon:D

knoop in je snikkel doen :)

Ik weet dat het gebeurd maar ik begrijp nog steeds niet hoe het mogelijk is. Mij lijkt dit toch gewoon schending van de privacy? Dat je op alcohol ea drugs wordt gecontroleerd in de auto is perfect normaal. Maar dit gaat gewoon over een privé ruimte waar je komt sporten. Wtf heeft de overheid daar te zoeken? Ik snap niet dat deze wet er ooit door is gekomen. Only in Belgium zeker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven