XXL Nutrition

Razzia in fitness te Nieuwpoort België

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als wij de NCC komen doen moeten we ook pissen? dan ben ik dus de lul aangezien ik hetzelfde goedje gebruik waar sanca die boete voor heeft gekregen o_O

Zie maar dat je op tijd "clean" bent dan, kans zit er idd in dat je moet gaan plassen

Let trouwens ook op met andere sups, zij bevatten ook vaak geranamine dat in België als doping word gezien

sugar jackson zijn dure advocaat heeft een loophole gevonden in het hele whereabouts gezever.

Zie maar dat je op tijd "clean" bent dan, kans zit er idd in dat je moet gaan plassen

Let trouwens ook op met andere sups, zij bevatten ook vaak geranamine dat in België als doping word gezien

Ugh.. dan zit het er dik in dat ik niet mee kan doen :mad:

Ze kunnen je nooit beschuldigen van gebruik, je krijgt alleen de boete. Maar schuldig door gebruik is dan nog niet bewezen. En dat zullen ze nooit kunnen doen.
Net als alcohol controle als je niet meewerkt krijg je boete nachttje cel, maar ze kunnen nooit zeggen dat je gedronken hebt, en hoeveel al helemaal niet!
Dus nooit meewerken aan doping controle ook als je niet gebruikt ;-)

als je niet mee werkt aan een alcohol controle word je rijbewijs sowieso 6 uur ingehouden. nachtje cel kan in sommige gevallen, je bent immers openbaar dronken.
En ze verplichten je om onder dwang een bloedproef af te nemen in het ziekenhuis en uw boete zal in principe hoger zijn.

Als je al ingeschreven bent voor die wedstrijd en je komt ni opdagen op de dag zelf omdat er controle blijkt te zijn,word je achteraf nog altijd gecontroleerd

aangezien het een amphetamine-achtige stof is, schat ik dat het nog geen week detecteerbaar is. Maar ik ga er mijn hand niet voor in het vuur steken. Stop er gewoon nu mee dan ben je zeker clean.

aangezien het een amphetamine-achtige stof is, schat ik dat het nog geen week detecteerbaar is. Maar ik ga er mijn hand niet voor in het vuur steken. Stop er gewoon nu mee dan ben je zeker clean.

daarom had ik zo'n schrik bij de controle die ik had meegemaakt.
in de periode dat ik werd gecontroleerd in de gym had ik nogal zware weekends. :)
ik had de zaterdag speed en xtc gebruikt. de controle in de gym was op woensdagavond. ze hebben gelukkig niks gevonden, behalve sporen van thc :D
ben er niet voor bestraft, omdat gebruik van cannabis "buiten competitie" niet strafbaar is. hadden ze sporen van hard-drugs gevonden dan was het een ander verhaal geweest.

Wat een tegenstellingen. Lees ik eerst dat sporters in Belgie in aanmerking kunnen komen om legaal via een arts anabolen voorgeschreven te krijgen, zie ik nu weer het volledig tegenovergestelde...

Ik denk dat we een gym op een schip moeten beginnen, buiten territoriale wateren....

Wat een tegenstellingen. Lees ik eerst dat sporters in Belgie in aanmerking kunnen komen om legaal via een arts anabolen voorgeschreven te krijgen, zie ik nu weer het volledig tegenovergestelde...

Ik denk dat we een gym op een schip moeten beginnen, buiten territoriale wateren....

Ja...en dan noemen we dat schip Veronibol :D

daarom had ik zo'n schrik bij de controle die ik had meegemaakt.
in de periode dat ik werd gecontroleerd in de gym had ik nogal zware weekends. :)
ik had de zaterdag speed en xtc gebruikt. de controle in de gym was op woensdagavond. ze hebben gelukkig niks gevonden, behalve sporen van thc :D
ben er niet voor bestraft, omdat gebruik van cannabis "buiten competitie" niet strafbaar is. hadden ze sporen van hard-drugs gevonden dan was het een ander verhaal geweest.

hard-drugs is buiten competitie ook niet sportief strafbaar. Maar de flikken nemen de zaak dan wel over.

Waar heb je dit gelezen dan?!

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=SM29DNFE

Dat is nou het mooie van een apenland, geen enkele administratie verloopt zoals het hoort.

jo tyl

ik woon ook in de brousse van belgie, en je theorie over deurwaarders is helaas niet correct.... de enige werkende regel in belgie is: de kleine man moet en zal betalen.

(ik heb zelfs al vele keren geprobeerd om de vervangende gevangenisstraf, die gelinkt is aan verkeersboetes, uit te mogen zitten maar dat helpt ook niet: ze moeten $$$ zien, en daarvoor verkopen ze echt wel je inboedel.)

on topic: als je toch on bent, gewoon weigeren. plassen of niet plassen, effect is zelfde

jo tyl

ik woon ook in de brousse van belgie, en je theorie over deurwaarders is helaas niet correct.... de enige werkende regel in belgie is: de kleine man moet en zal betalen.

(ik heb zelfs al vele keren geprobeerd om de vervangende gevangenisstraf, die gelinkt is aan verkeersboetes, uit te mogen zitten maar dat helpt ook niet: ze moeten $$$ zien, en daarvoor verkopen ze echt wel je inboedel.)

on topic: als je toch on bent, gewoon weigeren. plassen of niet plassen, effect is zelfde
Hehe, we zullen zien. Ik wil het gewoon een keer proberen. Ben het betalen aan die hufters beu.

Hehe, we zullen zien. Ik wil het gewoon een keer proberen. Ben het betalen aan die hufters beu.

wat dan te zeggen over de combine van belgacom/telenet die prijzen vasthoudt? of de hoogste gas en electriciteit prijzen van europa?
de verplichte "zorgverzekering"? het beheer van onze pensioenen door een alcoholieker die zat in t parlement staat? bedrijven die al jaren geen belastingen betalen omdat er geen controleurs meer zijn in hun regio?
<< vul hier random apenland situatie aan>>

al die wantoestanden moeten betaald worden..door ons.

wel, good luck anyway :)

PS bij ons is er al eens binnegevallen, voor ik er trainde en toen heeft de baas van de gym n tijd in de bak gezeten. hoop da ze ni meer terugkomen...

Je kan ook proberen EUROPYRINE te nemen,zuivert de nieren.Kun je bij de apo halen.Maat van mij pakte da 3 dagen voor hij moest gaan plassen en niks gevonden maar je plast wel 2 dagen heel donker oranje.Hij nam 8 tabs.Ik kan het ni 100% garanderen maar bij hem hielp het om zijn dope er uit te halen.Kost ook maar 10 euro voor 30.Wel ni op dag zelf nemen want dan zien ze het.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven