Fitness Seller

Razzia in fitness te Nieuwpoort België

Status
Niet open voor verdere reacties.
indien positief op AS, serieuse boete(min 500 max heel wat meer), schorsing van min 2 jaar als je wedstrijden doet, mogelijk verbod op fitness, mogelijke huiszoeking.

Indien positief op drugs, mogelijk ontslag, boete en rechtszaak.

Weigeren wordt als positief op AS aanzien. Als er recreatieve drugs in je bloed zitten is dit toch de beste oplossing.

klopt volledig!

heb dit een 5 tal jaar geleden ook meegemaakt in een gym in Gent.
gebruikte toen gelukkig niks. (enkel wat weed smoren, wat ze natuurlijk ook gevonden hebben)
mensen die weigeren worden als positief beschouwd.
ik weet er van enkele die toen een boete van rond de 1000 euro gekregen hebben.

het is wel verschieten als plots de muziek stilgelegd wordt, en je ziet zo'n 20tal agenten in burger in de gym lopen met een rood bandje rond hun arm!
één voor één naar de kleedkamer (fouilleren) en dan naar het geel busje van de vlaamse overheid om een plasje te maken. je moet zelf je leuter ff tonen om te bewijzen dat je echt plast! echt gek :eek:

hoop het nooit meer te moeten meemaken...!

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

eerste wat ik zou doen is weigeren, direct contact op nemen met men advocaat,
en dan zien we wel, razzia houden gebeurt wel meer in café's,discotheeck,..dus waarom niet in een gym..maar zij hebben er geen zaken mee dat je een gebruiker bent ofniet

advocaat zal niks helpen!

staat duidelijk zo in de wet: weigeren = positief

ik vind het ook k*t, maar het is nu eenmaal zo :(

Wat een bullshit, laat ons gewoon onze wekelijkse shot test nemen zonder te zeiken:(

daarom dat jullie zo weinig topsporters hebben:o:p

Wtf! Dit wist ik allemaal nog niet. Zieke boel.

Waarom heb ik nog nooit verhalen gehoord van een razzia in een discotheek of café waarbij iedereen in een potje diende te pissen?

Kan je niet wel gewoon meewerken als ik dit zo lees; en als je gebruikt er in 1 adem bijvertellen dat je op voorschrift gebruikt. Nadien zo snel mogelijk een corrupte dokter (zo zijn er genoeg in België) vinden die je wat op voorschrift wil zetten.

Is maar een idee'tje.

Grtz,

Kan je niet wel gewoon meewerken als ik dit zo lees; en als je gebruikt er in 1 adem bijvertellen dat je op voorschrift gebruikt. Nadien zo snel mogelijk een corrupte dokter (zo zijn er genoeg in België) vinden die je wat op voorschrift wil zetten.

Is maar een idee'tje.

Grtz,

jij leeft in een droomwereldje opgesteld door roddels.

er was er een zekere in Genk, maar die is al lang bekend door de dopingjagers en gaat zijn hand zeker niet in het vuur steken

Als er dan toch niets aan gedaan kan worden via legale weg, zijn er dan misschien mensen die weten rond welke tijd ze gewoonlijk komen binnenvallen? Kan me voorstellen dat dat op drukke momenten is om zoveel mogelijk mensen te kunnen testen... Dus zou bijv. vroeger of later trainen het risico kunnen beperken?

pissen als er iemand naar men lul kijkt...

dat zou bij mij dan wel ff een tijdje gaan duren :D

gebeurt haast niet overal, alleen die super gyms, heb men eigen homegym dus zal er nooit last van hebben

gebeurt haast niet overal, alleen die super gyms, heb men eigen homegym dus zal er nooit last van hebben

Train al altijd hier in nieuwpoort maar vergeleken met andere gyms is deze
wel de kleinste die ik ooit heb gezien, ik denk gewoon dat iemand is
gaan zijken over gebruik want ik had het vooraf al gehoord dat ze op controle gingen komen maar dacht dat het zever was :p

ik denk het ook wel dat er "overdraging" in het spel is,er zijn tochgyms in wes-vl die al veel langer "berucht"zijn. Vooral voor de jongens die naturel zijn en ook hebben moeten plassen vind ik het zeer vernederend, je werkt dan op gezonde manier aan je lichaam en word als misdadiger aanzien, zoals jij zegt jimmy, je rugzak onderzoeken vind ik echt erover

Aanvaarden ze niet als excuus, dan moet je je helemaal uitkleden en dan komen ze achter je staan
Maar zoals gezegd is het niet verplicht, dan krijg je gewoon een boete vanwege niet meewerken. Persoonlijk zou ik liever dat betalen dan geschonden worden in mijn privacy. Vind het echt een schande dat dit in een Westers land mogelijk is.

Maar zoals gezegd is het niet verplicht, dan krijg je gewoon een boete vanwege niet meewerken. Persoonlijk zou ik liever dat betalen dan geschonden worden in mijn privacy. Vind het echt een schande dat dit in een Western land mogelijk is.

Die boetes kunnen anders wel torenhoog oplopen dan ;)

Tja, niks aan te doen en ondergaan zeker :dunno:

Die boetes kunnen anders wel torenhoog oplopen dan ;)

Tja, niks aan te doen en ondergaan zeker :dunno:
Gewoon niet betalen. De Belgische staat stuurt toch nooit deurwaarders. Ik betaal verkeersboetes niet meer. In Nederland moet je dat niet proberen maar in België hoor ik van genoeg mensen dat ze het doen.

er was er een zekere in Genk, maar die is al lang bekend door de dopingjagers en gaat zijn hand zeker niet in het vuur steken

Daar is een zaak tegen aangespannen, ook tegen de apotheek die ertegenover lag, was blijkbaar allemaal onder de toonbank verkocht en zonder voorschrift :)
meer weet ik ook niet :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven