- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze kunnen je nooit beschuldigen van gebruik, je krijgt alleen de boete. Maar schuldig door gebruik is dan nog niet bewezen. En dat zullen ze nooit kunnen doen.Ik denk als je weigert je mee moest naar bureau
en je zoiezo werd beschuldigd voor gebruik.
klotepolitie
Ze kunnen je nooit beschuldigen van gebruik, je krijgt alleen de boete. Maar schuldig door gebruik is dan nog niet bewezen. En dat zullen ze nooit kunnen doen.
Net als alcohol controle als je niet meewerkt krijg je boete nachttje cel, maar ze kunnen nooit zeggen dat je gedronken hebt, en hoeveel al helemaal niet!
Dus nooit meewerken aan doping controle ook als je niet gebruikt ;-)

Ik moest ook pissen terwijl er iemand op m'n lul aan het kijken was.. dat is best een lastige opgave kan ik je vertellen.
Snap wel dat je gecontroleert kan worden als je competatief tewerk bent.. maar als recreatieve sporter .. is schending van privacy indd
je mag weigeren, maar dan geldt het als een positieve test. is altijd zo bij dopingtests. lekker bezig daar in belgie!

Je gaat toch ook niet in een café testen of mensen misschien alcohol in het bloed hebben? En nochtans is alcohol vele malen schadelijker dan AAS.ik heb op zich niets tegen de dopingcontroles
hoe meer hoe liever
hou het clean![]()
Je gaat toch ook niet in een café testen of mensen misschien alcohol in het bloed hebben? En nochtans is alcohol vele malen schadelijker dan AAS.
Laat de recreatieve sporter lekker doen en focus je op de wedstrijdatleten.
België is gewoon een regelrecht apenland.
eerste wat ik zou doen is weigeren, direct contact op nemen met men advocaat,
en dan zien we wel, razzia houden gebeurt wel meer in café's,discotheeck,..dus waarom niet in een gym..maar zij hebben er geen zaken mee dat je een gebruiker bent ofniet
Ik zeg niet meewerken, niemand niet en gelijk je advocaat bellen! Plassen in een potje is niet verplicht.
Net als drugs controle, als je niet meewerkt kunnen ze je nooit beschuldigen van heroine gebruik ;-)