MuscleMeat

Reacties op roidgains

Nooit uit jezelf vertellen. Meeste mensen zien het als sensatie...als mensen echt geinteresseerd zijn merk je dit wel. Zou goed uitkijken wie je het wel en niet verteld. Er bestaan zoveel vooroordelen over dat het je wel degelijk kan schaden als sommige mensen het weten. Andere kant is..als je op gegeven moment zo groot bent dat het niet te ontkennen valt..mensen er ook meer respect voor lijken te hebben.

Uit mezelf vertellen sws niet en aan vreemden natuurlijk al helemaal niet. Maar als mensen in mijn omgeving het willen weten, geen probleem. Nou zijn er ook niet veel mensen in mijn omgeving die het slecht vinden ofzo, dat is al een heel verschil natuurlijk. Die gene die dat wel vinden, tja jammer voor hun.

Kan me voorstellen dat je ergens op een kantoor zit, dat je het dan idd geheim wilt houden en als er naar gevraagd wordt, dat je dan het een en ander ontwijkt. Beetje kipjes & groenten, whey en creatine jwz ;)

Goede vraag. Vroeg het mij ook af.

Maar zoals Stunna zei..

''les 1. Nooit toegeven."

Ik denk idd dat dit het beste is. En dan heb ik het gewoon over vage kennissen, bevriende collega's en dergelijke consorten.

Mijn beste vrienden weten het wel. Maar dat is andere koek. Maar soms is het toch wel even 'lastig' als je gainz opeens erg opvallen..

nieuw voedingschema beste antwoord I guess.

Carb cycling

ik train nu net als phil heath

zeg gewoon dat je aan t bulken bent als t oprecht gevraagd word.. mensen zijn toch alleen maar jaloers. ter***lijers >=[

Vroeger gedaan en heb er spijt van gekregen, ik praat amper met mensen nu in de gym wat me beter uitkomt.

Men denkt gelijk dat 1 spuit gelijk een goed fysiek met zich meebrengt, voor hun maakt niet uit als je zegt of je 250 mg test spuit of 4 gram. ''Spuiten is spuiten''

Ik merk dat gasten/vrouwen die zelf actief sporten er niet gauw open over beginnen. Hoor regelmatig iets als : Gaat goed of niet? Met een knipoog erbij, die lui hebben 't best door. De enige die meteen anabolen beginnen te roepen zijn de mensen die zelf nog nooit een halve minuut gesport hebben :p

Euhm vandaag ging ik achter een broodje kip en ik kreeg een dubbele portie kipfillet voor de prijs van 1.
Jij kan wel wat extra gebruiken zei ze... Wat een vriendelijke mevrouw :)
Onrechtstreeks positief gevolg van mijn hormoongebruik hahaha.
Onlangs nog gratis drankje gehad in de frituur ook. :D

negatieve mensen zijn er altijd, hun vragen beantwoord dat ik
mijn spul rechtstreeks bij de veearts haal.
Dan zwijgen ze wel hahahah

Ik merk dat gasten/vrouwen die zelf actief sporten er niet gauw open over beginnen. Hoor regelmatig iets als : Gaat goed of niet? Met een knipoog erbij, die lui hebben 't best door. De enige die meteen anabolen beginnen te roepen zijn de mensen die zelf nog nooit een halve minuut gesport hebben :p

Dit ja :)

ik zwijg er ook altijd over.

Krijg zo nu en dan van mensen die wel weten en snappen hoe het zit de opmerking, je gaat goed vooruit he ( met de welbekende knipoog )

+1

Ik zeg dat ik gestopt ben met cardio ><
Als ik groei dan ben ik aan het bulken :-)

Meeste geloven het wel. Alleen mijn beste en openminded vrienden weten het.
De rest heeft toch alleen afgunst...

'dit is ook de reden dat ik het liever verzwijg, als het aan het groot licht komt.. je kan degenen die zelf roiden het misschien toegeven, maar dan doet het no matter what zowieso de ronde, en uiteindelijk weet gewoon iedereen het.. Ik denk dat het bij blijven ontkennen zal blijven..

Ook niet toegeven aan mensen die zelf aan de AAS zitten. Ik koop bijvoorbeeld AAS ook nooit via de gym om die reden. Ik doe zelfs alsof ik helemaal niks weet van AAS. Het is nergens voor nodig dat iemand wat weet.

Jij bent toch ook een ecto, Ymir?

ik heb een website gemaakt net als mister 10, nooit geen last meer van

Graag wou ik weten hoe jullie reageren op reacties van mensen die zeggen dat je kuurt. Vertel je iedereen schaamteloos dat je er inderdaad mee bezig bent, of hou je dit voor jezelf? Bij mij is het letterlijk zo dat iedereen ziet dat ik ermee bezig ben, toch verzwijg ik dit om niet in de problemen te raken, natuurlijk komt dat wel arrogant over, wat is jullie advies of hoe reageren jullie hier op?

Goh lieg er niet over tenzij je moet (als complete vreemdeling je in de gym op de man af vraagt gebruik je roids, dan zegt iedereen denk ik nee, is ook zo onbeleefd als de pest :p) maar dat wil niet zeggen dat je er open over moet zijn of over moet praten, alleen dat je het niet erkent. Vind dat wel belangrijk omdat ik niet de a**hole wil zijn die iemand valse hoop geeft, zo lopen er al veel te veel rond.

Dat gezegd zijnde, 90% van de gemiddelde gym herkent een gebruiker NIET. Vorig jaar toen ik clean was zaten ze achter men rug van alles te roddelen. En dan zien ze me dit jaar 20 kilo opblazen in bulk en dan is het van "oops, mss gebruikte hij toen toch niet". Dus trek je geen fluit aan van wat mensen denken of zeggen. heb nog nooit niemand weten groeien van roddelen.

Mijn standaard antwoord is "als je denkt dat ik gebruik en dat het allemaal daarvan is, neem dan gerust wat je wil en doe eens wat ik doe". Kunnen ze toch niet (althans de mensen die zo praten toch niet :p).

Ik zeg dat ik zo ben wakker geworden :p

Euhm vandaag ging ik achter een broodje kip en ik kreeg een dubbele portie kipfillet voor de prijs van 1.
Jij kan wel wat extra gebruiken zei ze... Wat een vriendelijke mevrouw :)
Onrechtstreeks positief gevolg van mijn hormoongebruik hahaha.
Onlangs nog gratis drankje gehad in de frituur ook. :D

negatieve mensen zijn er altijd, hun vragen beantwoord dat ik
mijn spul rechtstreeks bij de veearts haal.
Dan zwijgen ze wel hahahah

Kan ze ook anders bedoeld hebben :D

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Iedereen in mijn omgeving weet het. Zelfs mn ouders en sommige collega's. Valt ook niet meer te ontkennen. Er is nog nooit iemand geweest die met het vingertje heeft staan wijzen. Heb het wel vaker gezegd; zolang je zaken goed kunt onderbouwen, hebben de mensen begrip voor je.

De meesten hebben geen idee dat je echt kuurt, maar beschuldigen je er gewoon van wegens jaloezie.
Ik ben nog natty en ze accuseden mij ook, en ik antwoordde telkens "Als ik kuurde, dan zou ik er veel beter uitzien hoor."

Voor de rest negeer ik ze, en dat zou ik ook doen als ik kuurde. Niemand heeft er wat aan als je toegeeft dat je kuurt, er zijn alleen negatieve gevolgen aan verbonden.

Als mensen bevestiging nodig hebben en er dus met je over praten wil zeggen dat ze er niks van kennen. Als je er kennis van hebt weet je zelf wie kuurt en dat dat maar een keuze is. Als je wat respect hebt dan hou je je klep.

My opinion.

De meesten hebben geen idee dat je echt kuurt, maar beschuldigen je er gewoon van wegens jaloezie.
Ik ben nog natty en ze accuseden mij ook, en ik antwoordde telkens "Als ik kuurde, dan zou ik er veel beter uitzien hoor."

Voor de rest negeer ik ze, en dat zou ik ook doen als ik kuurde. Niemand heeft er wat aan als je toegeeft dat je kuurt, er zijn alleen negatieve gevolgen aan verbonden.

Als mensen bevestiging nodig hebben en er dus met je over praten wil zeggen dat ze er niks van kennen. Als je er kennis van hebt weet je zelf wie kuurt en dat dat maar een keuze is. Als je wat respect hebt dan hou je je klep.

My opinion.

HAHAHAHAAHAHAHA I DIED.

Ik ben nog natty en ze accuseden mij ook

:haha:

Terug
Naar boven