AndroidHealthClinic

Reacties op roidgains

De meesten hebben geen idee dat je echt kuurt, maar beschuldigen je er gewoon van wegens jaloezie.
Ik ben nog natty en ze accuseden mij ook, en ik antwoordde telkens "Als ik kuurde, dan zou ik er veel beter uitzien hoor."

Voor de rest negeer ik ze, en dat zou ik ook doen als ik kuurde. Niemand heeft er wat aan als je toegeeft dat je kuurt, er zijn alleen negatieve gevolgen aan verbonden.

Als mensen bevestiging nodig hebben en er dus met je over praten wil zeggen dat ze er niks van kennen. Als je er kennis van hebt weet je zelf wie kuurt en dat dat maar een keuze is. Als je wat respect hebt dan hou je je klep.

My opinion.

wait wot?
66kg en mensen denken dat je kuurt?
the fk?

De meesten hebben geen idee dat je echt kuurt, maar beschuldigen je er gewoon van wegens jaloezie.
Ik ben nog natty en ze accuseden mij ook, en ik antwoordde telkens "Als ik kuurde, dan zou ik er veel beter uitzien hoor."

Voor de rest negeer ik ze, en dat zou ik ook doen als ik kuurde. Niemand heeft er wat aan als je toegeeft dat je kuurt, er zijn alleen negatieve gevolgen aan verbonden.

Als mensen bevestiging nodig hebben en er dus met je over praten wil zeggen dat ze er niks van kennen. Als je er kennis van hebt weet je zelf wie kuurt en dat dat maar een keuze is. Als je wat respect hebt dan hou je je klep.

My opinion.

where did it all go wrong...

Gister voor t eerst een opmerking gehad. Keihard gelogen. True natty, alles. Was op t werk, dus AAS -> exit. Overheid enzo.

Verbaast me dat ik pas bij 98 kilo een opmerking krijg als anderen dat op 66 kg hebben. Als ik over een week weer off ga zal t wel weer minder worden. Volgend jaar op een gram zal t wel weer erger worden

wait wot?
66kg en mensen denken dat je kuurt?
the fk?

Ik was fatty, en in 4 maandjes tijd naar mijn profielfoto gegaan.

Ik snap et verder ook niet, maar he... Ik heb nooit gezegd dat die comments van intelligente mensen kwamen.

jongenssss.....

'locatie: Belgie'

Ze zien t. Ik ontken niks, loop ook niet te vertellen hoe het zit maar maak wel s geintjes als: daar heb ik wel wat voor :-)

Ik zeg altijd dat ik gewoon all natty ben en door mijn Born Alpha abilities hoge testlevels heb. En dat die beta c**ts nooit op mijn level zullen komen.

Hoop dat je stats niet kloppen, anders zijn de " beschuldigers " niet al te snugger Jasse

Bij ons gebruikt niemand. Ze supplementeren alleen met vitamine T.

niemand verdenkt mij :(

Sommigen zullen het ook nooit doorhebben :s was er ene op men facebook die laatst vroeg of ik natural was, alsof iemand ooit rechtuit op facebook gaat zeggen dat ze dat niet zijn. Dus, ik, die niet graag valse verwachtingen schep of mensen voorlieg antwoord met het meest diplomatische antwoord die ik kan en ik zeg zo Natural als Natural Graham. "Mad Respect" antwoord die :s Sommige mensen willen het gewoon niet zien ...

Sommigen zullen het ook nooit doorhebben :s was er ene op men facebook die laatst vroeg of ik natural was, alsof iemand ooit rechtuit op facebook gaat zeggen dat ze dat niet zijn. Dus, ik, die niet graag valse verwachtingen schep of mensen voorlieg antwoord met het meest diplomatische antwoord die ik kan en ik zeg zo Natural als Natural Graham. "Mad Respect" antwoord die :s Sommige mensen willen het gewoon niet zien ...
:roflol: die discussies ook altijd onder fake natty youtubers...

zou het enkel aanraden tav andere juicers die er open over zijn, en dan zie je dat er onderling ook nog altijd gelogen wordt (doseringen die geminimaliseerd worden, of dat ze slechts 1 keer per jaar iets nemen en dan enkel ter ondersteuning van een cut, etc etc)

En een paar jongens in mijn gym gaan die gasten dan ook nog helemaal verdedigen ook, met de valse hoop natty ook zo te kunnen worden :roflol:

Bij ons ook een paar lui die schema's van body engineers gebruiken (epitoom van natty zijn) omdat tavi castro natty ook groot is geworden. Wel een gast met 'reps for Jesus' shirt gezien :D Broscience fans in noord nederland :P

OT: Begin wel echt heil te zien in de mening van BC over orals en dan voornamelijk dbol. In laatste week Dbol was ik opeens belachelijk opgepompt en kreeg van je gymbuddies wel bepaalde blikken/opmerkingen (altijd eromheen lullen) maar nu t vocht van de dbol weg is lijkt t gelijk een stuk minder. Vandaag laatste inject gezet voor dit jaar.

En een paar jongens in mijn gym gaan die gasten dan ook nog helemaal verdedigen ook, met de valse hoop natty ook zo te kunnen worden :roflol:

En die zijn dus de reden waarom ik er ondanks eigen risico zo open mogelijk over wil zijn, maar als ze echt te dom zijn om te helpen donderen ...

Ik zou er graag ook zo open mogelijk over zijn als ik ga beginnen met mijn eerste kuur maar ik zit helaas met een beroep waarin gebruik niet echt wordt gewaardeerd. Sterker nog, mijn baankansen zouden vrijwel nihil zijn als mijn gebruik openlijk bekend zou zijn. Daarom vertel ik het alleen aan mijn vriendenkring. In de gym train ik toch altijd met muziek op en praat ik nauwelijks met iemand dus de eventuele vragen probeer ik dan maar te vermijden.

Mijn baas moet dat ook niet weten hoor (hoewel ik eigenlijk wel uitkijk om het labowerk nu wat achter me te laten en weer wat in de trainingsbusiness te gaan doen) en ik begin er nooit zelf over, tegen niemand, dat heeft ook geen nut. Als ze zich die vraag niet stellen zijn ze ook niet gebaat bij mijn eerlijkheid. Een tweetal dichte collega's weten het, maar ik praat er enkel one on one over, als het ooit zover komt (wie kun je nu een heel leven vertrouwen) dat ik het gewoon kan ontkennen.

Je moet nu niet denken dat mijn eerlijkheid en onbereidheid om mensen te misleiden epische proporties aanneemt in dit landje :p Ik doe mijn best binnen de grenzen die ik heb.

Mijn baas moet dat ook niet weten hoor (hoewel ik eigenlijk wel uitkijk om het labowerk nu wat achter me te laten en weer wat in de trainingsbusiness te gaan doen) en ik begin er nooit zelf over, tegen niemand, dat heeft ook geen nut. Als ze zich die vraag niet stellen zijn ze ook niet gebaat bij mijn eerlijkheid. Een tweetal dichte collega's weten het, maar ik praat er enkel one on one over, als het ooit zover komt (wie kun je nu een heel leven vertrouwen) dat ik het gewoon kan ontkennen. Je moet nu niet denken dat mijn eerlijkheid en onbereidheid om mensen te misleiden epische proporties aanneemt in dit landje :p Ik doe mijn best binnen de grenzen die ik heb.

Ik dacht dat jij wel voor jezelf zou werken :)

Ik dacht dat jij wel voor jezelf zou werken :)

Haha, nee, het ontbreekt me wat aan marketing skills :p Nuja wie weet, als ik er dit jaar mss eens in slaag om wat dichter bij men gewicht te blijven en niet altijd 15-20kg bij te bulken, dat ik het hele jaar door wat meer promo materiaal had om er iets mee te doen :p We zien wel. Is ook het eerste jaar dat ik dat echt wil gaan doen, want ben het werk dat ik nu doe wat beu, en hoewel ik in een interessant branche werk, is het werk dat ik echt wil doen, meer research gericht, weer verder van huis, en ik zit wel wat op het punt waar familie en training wat belangrijker is voor me dan carriere ;)

Haha, nee, het ontbreekt me wat aan marketing skills :p Nuja wie weet, als ik er dit jaar mss eens in slaag om wat dichter bij men gewicht te blijven en niet altijd 15-20kg bij te bulken, dat ik het hele jaar door wat meer promo materiaal had om er iets mee te doen :p We zien wel. Is ook het eerste jaar dat ik dat echt wil gaan doen, want ben het werk dat ik nu doe wat beu, en hoewel ik in een interessant branche werk, is het werk dat ik echt wil doen, meer research gericht, weer verder van huis, en ik zit wel wat op het punt waar familie en training wat belangrijker is voor me dan carriere ;)

Als je een ecto als materiaal nodig hebt om je coach kunsten te vertonen, hou me aanbevolen!

Terug
Naar boven