Fitness Seller

Nieuws Rechtse rechter geeft moslim ongelijk

Ook nog met traditionele kleding :roflol: En dan het gek vinden dat mensen in een beschaafde wereld niet zo'n woestijnrat als collega willen?

Wat is dit voor een extreem-linkse commisie.. over gelijke behandeling beginnen terwijl die berggeit zelf geen hand wilt geven aan vrouwen.

Het land uitzetten zo'n mafkees.
idd, die commissie mogen ze ook wel aanpakken, of iig de verantwoordelijke politicus, dit is niet de eerste keer dat ze met dit soort troetelracisme komen.

Die commissie moet direct opgedoekt worden. Subsidies krijgen en het enige wat ze uitkramen is deze onzin. Ach nu heeft die man wel weer voldaan aan zijn sollicitatieplicht van het UVW
idd, zo'n gast krijgt wel gewoon een uitkering waarschijnlijk terwijl hij het er zelf naar maakt dat ie geen werk heeft. varken.

ook wel opvallend weer dat de man meteen naar dat discriminatiepunt stapt, misschien zelfs wel voorbedachte rade? iig karma voor de rechter dat ie deze flapdrol zegt waar het op staat.

beetje hypocriet, naar de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) gaan voor het niet gelijk behandelen van vrouwen lol
stelletje troetelracisten zijn het. dat centrum is volgens mij alleen ingesteld voor moslims die niet kunnen aarden omdat ze zich niet aan willen passen en het dan maar over de boeg van "racisme" gooien.

Schudden van handen is onhygiënisch. Je weet nooit waar die handen hebben gezeten.

Buiten dat, oordeelde de rechter wel passend.

Waarom willen jullie dan zonodig handen schudden ? :gay:

ik schud ook geen handen met moslims.

Dus moslims moeten handenschudden, maar jij mag bepalen wie je de handen schudt en wie niet ?

Effe serieus.
Blijft fout van de moslim, het is nu eenmaal de traditie in nederland om handen te schudden als begroeting.
Ik vind gewoon het hele 'handenschudden' maar voos eigenlijk.
Als we naar andere culturen kijken, vb de jappen, dan begroeten ze elkaar op een veel hygienischere manier.

• Topic Starter Topic Starter
Dus moslims moeten handenschudden, maar jij mag bepalen wie je de handen schudt en wie niet ?

Effe serieus.
Blijft fout van de moslim, het is nu eenmaal de traditie in nederland om handen te schudden als begroeting.
Als we naar andere culturen kijken, vb de jappen, dan begroeten ze elkaar op een veel hygienischere manier.

Die smetvrees nichten moeten dat vooral doen maar in veel landen in Azie halen ze ook met hun linkerhand even door hun bilspleet i.p.v. dat ze wc-papier gebruiken. Lekker hygeinisch inderdaad.

Vind dat van hand niet schudden ook onzin man.

Effe serieus.

Door elkaar in de bek te kotsen?

ik vind handen schudden wel fijn.
moet mijn kwakkie toch ergens aan afvegen

Dat is dan weer vuil. 'Buigen' is ook maar een voorbeeld van een begroetingsvorm.
Je hebt er talloze vormen die hygienischer zijn.

Dan ben ik maar gay.

Het is niet omdat ik de islam verworpen heb, dat ik op alle punten waarover de Islam iets over zegt er radicaal ertegen moet zijn. Dat is ook wel achterlijk.

Snap zelfs niet waarom ik conservatief zou zijn als ik tegen handen-schudden ben. Vind het gewoon vies, that's all. Heeft niks met geloof te maken eigenlijk.

handen schudden ok
maar nu ist blijkbaar de rage om andere mannen een kus te geven als je ze tegenkomt
en dat gaat er bij mij toch even niet in

Terug
Naar boven