Fitness Seller

Reden voor bb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wou sterker worden, en daar ben ik nu al een tijdje mee bezig wat mij goed bevalt
 
Heel lang klein en mager geweest (op mijn 17 was ik nog maar 1.70 ofzo), wat ik niet zo fijn vond. Klein ben ik niet meer, nu nog breed worden :D.
 
Waarom BB ? Om niet bij mijn vrouw (heks) te zijn............net een parasiet dat wijf
 
Namelijk toen ik begon zat ik op voetbal en had veel energie, ik wilde GROOT worden. Nog steeds onderweg natuurlijk. ik doe het vanaf mijn 14e en heb het nodig i.v.m. Adhd, anders word ik zooo ongelofelijk druk dat ik gek van mijzelf word. Ik ga nu 6x per week en houd er gewoon van, nog steeds voetbal 3x in de week. ;)
 
Vorig jaar begonnen met liften omdat ik sterker wilde worden, toen ook op eten gaan letten om af te vallen (was 105 kg, moddervet). Nu wil ik nog steeds sterker worden, zonder te veel vet erbij te kweken
 
niet echt gepest maar af en toe getreiterd met dat ik erg mager was, was ook extreem mager en flink ondergewicht. 30 kilo later ben ik zeer tevreden :D
 
- dagelijkse frustratie eruit knallen
- Feelsgoodman.
- Ben erg lang en was beetje chubby
- Erg onzeker vroeger
- Skin tearing pumps
 
Best wel gepest vroeger, skinnyfat k*t ecto was ik. Nu alleen nog ecto en het gaat steeds beter. 1 jaar bezig en verslaafd.
Vanaf dag 1 in de gym verslaafd geraakt, dbb gevonden en me er ook wetenschappelijk in verdiept.
#neverbackdown
 
Omdat ik trots wil zijn als ik in de spiegel kijk, en dan niet een of andere vetzak of ecto wil zien. En omdat ik het leuk vind natuurlijk.
 
nooit echt getreiterd ofso, maar 1 dag maakten er een paar mensen een opmerking dat ik totaal geen spieren had :p en ik was het zat dat ik niet allerlei sporten kan doen door me knie. bovendien wou ik doordat ik in ziekenhuis ben gekomen door een stomme fout gezonder gaan leven
dus ben begonnen met fitness, met fitness heb ik gemerkt dat me cijfers omhoog gingen en dat ik veel minder last van stress heb. Hierdoor dus overgaan op bb :p
 
Vroeger als klein jongetje altijd meegeweest met papa om te kijken wat papa nou eigenlijk doet...veel wedstrijden van um gezien....broers allerbei ook in de gym ..dus eigenlijk met de paplepel ingegoten...
 
Ben altijd een relatief dikke kleine geweest, niet zwaar overgewicht maar toch een kg of 10 teveel. Ook nooit echt een sport gevonden die me beviel. Rond mijn 16 was ik het beu ( ben er nooit zwaar mee gepest geweest, een periode in het middelbaar iets erger maar al bij al viel het nog mee ), beginnen lopen om af te vallen. Plotseling definitie beginnen zien. Halters gekocht, later bankje gekocht voor thuis , al snel DBB ontdekt en ik was gewoon hooked vanaf het moment dat ik een gewicht in handen had. Had gewoon eindelijk "mijn" sport gevonden.
 
- dagelijkse frustratie eruit knallen
- Feelsgoodman.
- Ben erg lang en was beetje chubby
- Erg onzeker vroeger
- Skin tearing pumps

Kan ik me volledig in vinden.
Misschien wel nog overtollige energie eruit krijgen erbij.
 
Ik probeer m'n lelijke kop te compenseren.
 
Waarom BB ? Om niet bij mijn vrouw (heks) te zijn............net een parasiet dat wijf

dan kunnen we elkaar een hand geven,

alleen is voor de mijne een parasiet nog een compliment :D
 
ik keek in de spiegel en was totaal niet tevreden, en wil naar het punt toe werken dat wanneer ik in spiegel kijk ik tevreden ben :)
 
Ik was onder de indruk van die gigantisch gespierde arm van Dave Henry op de cover van Flex. Was geloof ik in 2006.
 
ik wilde nog harder kunnen fappen als ik in de spiegel keek.
 
zie mijn verhaal hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f281/mijn-verhaal-311766/

Korte versie.
Ik ging de sportschool / gym bezoeken voornamelijk voor de ondersteuning van hardlopen. Maar meer en meer begon ik het sleuren met gewichten leuk te vinden.
Bodybuilding is begonnen na een bezoek aan de seminar van Ray Simon. Als gevolg van mijn tocht naar kennis.
Ik vond het zo leuk en de gasten die er waren stuk voor stuk massa blokken, maar bijzonder vriendelijk.
Nu ben ik 13 maanden aan het bodybuilden.

Maar feit is en blijft dat ik een late starter ben in dit sportgebied.
Doe er veel aan, maak ook veel fouten. Maar het belangrijkste, ik vind het leuk.
Mijn resultaten zijn -20cm buikomvang, -13% vet, +8kg massa.
Doel YBF 2013.
 
Back
Naar boven