Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat meer dan 12 jaar terug... toen ik Arnold Schwarzenegger's films zag, was ik gelijk verkocht. Zo groot wilde ik ook worden, toen niet wetende dat het alleen maar kan als je aan de AAS zit. Daarnaast vind ik het leuk om te doen, ik kan er mijn frustratie kwijt en word er zelfverzekerder van. Ook is het gezond mits naturel, door te bewegen, goed en gezond te eten, genoeg slapen en door een ritme te hebben enz. Het vergt discipline die je ook buiten BB kan gebruiken. Ook leer je je lichaam kennen, geestelijk en lichamelijk.
Kortom, BB biedt veel voordelen, te veel om op te noemen.![]()
Op 17 jarige leeftijd zware reuma opstoot gekregen. Rond mijn 18de een half jaartje bedlegerig geweest, kon geen poot meer stappen. Verkrampt van kop tot teen! Result: 57Kg bleef er over door alle pijn, miserie en medicatie...
3 Operaties later was ik niets meer, kon niets, was zo slap als een vod, had geen sociaal leven meer en walgde van mezelf! Ik moest uit deze neerwaartse spiraal zien te komen en BB was de oplossing voor mij. Ik heb ervoor steeds veel met de fiets gereden, maar duursport kan mijn lichaam niet meer aan. Korte krachtinspanningen gaan daarentegen gewoon perfect!
Het eerste jaar was wel een hel, mijn lichaam protesteerde zo hard! Maar heb echt op de tanden gebeten en kan nu gewoon niet meer zonder. BB is geen sport meer het is een levensstijl geworden...

Of ik ooit boksen nog op zal pakken weet ik niet. Waarschijnlijk niet binnen 6 maanden.