XXL Nutrition

Reden voor bb

Ik wilde wedstrijd bber worden srs

Ik was een botje 65 kg met 15% bij 1m 78 , was het zat was gewoon niet gezond

ik vind veel sporten leuk, maar wil er nu eindelijk ook eens goed uitzien. Yes voor de chicks, maar ook voor mezelf. Ik wil trots zijn op mezelf, het is kicken om grenzen te verleggen. Zie ik het nog niet in de spiegel, dan zie ik het wel in de progressie van mn oefeningen. Ik voel me fitter, ik voel me sterker, dit wil ik nog zo lang blijven doen. :-)

oh en ik ben klein, dus liever klein en breed, dan klein en skinny, of met vetjes

Dat gaat meer dan 12 jaar terug... toen ik Arnold Schwarzenegger's films zag, was ik gelijk verkocht. Zo groot wilde ik ook worden, toen niet wetende dat het alleen maar kan als je aan de AAS zit. Daarnaast vind ik het leuk om te doen, ik kan er mijn frustratie kwijt en word er zelfverzekerder van. Ook is het gezond mits naturel, door te bewegen, goed en gezond te eten, genoeg slapen en door een ritme te hebben enz. Het vergt discipline die je ook buiten BB kan gebruiken. Ook leer je je lichaam kennen, geestelijk en lichamelijk.

Kortom, BB biedt veel voordelen, te veel om op te noemen. :)

precies dit

toen ik uitgegroeid was (192cm) woog ik maarliefst een groffe 67 kilo
niet te doen dus
toen besloten dat er drastisch verandering in moest komen en het altijd leuk blijven vinden en steeds gemotiveerder en geïnteresseerder raken.

en afgunst

ik begon voor meisjes :o en tijdverdrijf, maar al snel trainde ik puur voor mijzelf. Vind het heerlijk om ergens vooruitgang mee te boeken en ik hou van de voldoening als je in de spiegel kijkt :D En vind het ook een beetje belangrijk om physiek superieur te zijn t.o.v. de massa :clown:

Ik heb sinds mijn groeispurt langdurig last gehad van mijn rug en knieën, en met krachttraining heb ik dit helemaal op kunnen vangen... Dat voor mij is al reden én beloning genoeg :)

Ik was wat aan de zware kant aan het raken... en het beviel me wel het leventje so i kept doing it :D

Op 17 jarige leeftijd zware reuma opstoot gekregen. Rond mijn 18de een half jaartje bedlegerig geweest, kon geen poot meer stappen. Verkrampt van kop tot teen! Result: 57Kg bleef er over door alle pijn, miserie en medicatie...

3 Operaties later was ik niets meer, kon niets, was zo slap als een vod, had geen sociaal leven meer en walgde van mezelf! Ik moest uit deze neerwaartse spiraal zien te komen en BB was de oplossing voor mij. Ik heb ervoor steeds veel met de fiets gereden, maar duursport kan mijn lichaam niet meer aan. Korte krachtinspanningen gaan daarentegen gewoon perfect!

Het eerste jaar was wel een hel, mijn lichaam protesteerde zo hard! Maar heb echt op de tanden gebeten en kan nu gewoon niet meer zonder. BB is geen sport meer het is een levensstijl geworden...

Op 17 jarige leeftijd zware reuma opstoot gekregen. Rond mijn 18de een half jaartje bedlegerig geweest, kon geen poot meer stappen. Verkrampt van kop tot teen! Result: 57Kg bleef er over door alle pijn, miserie en medicatie...

3 Operaties later was ik niets meer, kon niets, was zo slap als een vod, had geen sociaal leven meer en walgde van mezelf! Ik moest uit deze neerwaartse spiraal zien te komen en BB was de oplossing voor mij. Ik heb ervoor steeds veel met de fiets gereden, maar duursport kan mijn lichaam niet meer aan. Korte krachtinspanningen gaan daarentegen gewoon perfect!

Het eerste jaar was wel een hel, mijn lichaam protesteerde zo hard! Maar heb echt op de tanden gebeten en kan nu gewoon niet meer zonder. BB is geen sport meer het is een levensstijl geworden...

Wat een top manier om je bed uit te stappen en je leven op te pakken. Top.

Respect inderdaad :)

Thnx dudes :o

woog na 12 jaar atletiek 72 kg bij mijn 1.95m
altijd heel wisselvallig geweest, vorig jaar eindelijk de 100kg aangetikt...
toen weer vanalles gebeurd wat mij mijn motivatie deed verliezen.
afgelopen week op de weegschaal gaan staan: 91kg.
en vet ook hoger dan voorheen... dus ik heb sinds vrijdag mijn motivatie weer terug, ik wil gewoon weer boven de 100 wegen, en dat gaat lukken ook. zaterdag en zondag getraind om te kijken wat ik nog kon, ging best aardig, ondanks dat ik vanaf augustus geen training meer gedaan had. vanavond weer, voorlopig di,do,za en zo sporten.
alleen jammer dat ik in mn eentje moet, een maat/uitdager zou wel fijn zijn. maar geen excuusjes meer, ik ga tenslotte voor mezelf en de 100!

Ik begon ooit (16e ) omdat ik gevoelig ben voor esthetiek ^_^
Had de mazzel bij een school terecht te komen waar een oud professional eigenaar was en die heeft me in 2 jaar tijd naar een waanzinnig lijf getraind. Merkte toen ook het effect van voeding en training op je mentale staat. Je wordt letterlijk onoverwinnelijk. Sterk in lijf en hoofd!
Kreeg jaren later een ernstig auto-ongeluk; linkerkant been was alles verbrijzeld en gescheurd ; idem voor arm. Revalidatiecentrum gezeten (2 mnd ) en daarna als een mong**l weer gaan trainen. De orthopeed had namelijk gezegd dat ik nooit meer zou kunnen hardlopen/boarden/skaten etc.
Die orthopeed heeft dus geen gelijk gekregen, want ik kan ( ondanks dat het technisch onmogelijk is ) gewoon alles weer doen. Wel moet ik mijn benen, buik en onderrug harder trainen dan wie dan ook, maar daar krijg ik mijn vrijheid voor terug.

KT/BB is meer dan een sport, het is een state of mind. Misschien ook wel een beetje eigenwijs/bewijsdrang. Ik ben er gewoon van overtuigd dat je lijf zoveel meer kan, als je het maar uitdaagt en verzorgd. Net als je hoofd eigenlijk ;)

Voor mij is het gewoon een vorm van zelfverbetering. Ik heb mijzelf al op veel vlakken gigantisch verbeterd de afgelopen jaren. Mis alleen nog de spieren :D

Daarnaast zit ik lekkerder in me vel, moest ik toch veel gewicht aankomen (woog 55kg) wat zorgt voor meer zelfvertrouwen. Een training afronden geeft ook een goed gevoel. Progressie zien is leuk. En over het algemeen sterker zijn vind ik leuk.

Daarnaast wou ik (weer) beginnen met boksen dus die spieren zullen daarbij helpen. Ik bokste af en toe met een vriend van ~100kg die al jarenlang naar de gym gaat. Ik sla hard voor mijn gewicht.. maar met 45kg verschil kan ik hem niet eens een schrammetje geven (naast dat hij 10x betere bokser is). Dus een uitdaging voor hem worden is ook een doel van mij :D Of ik ooit boksen nog op zal pakken weet ik niet. Waarschijnlijk niet binnen 6 maanden.

En als laatste zal het ook wel helpen met de vrouwen. Maar dat is nog geen 5% waarom ik train. Gewoon een leuke bonus van het trainen.

Door de foto's van me vader hoe hij er vroeger uitzag. Ripped cnt. En door de dumbbells die hij nog had en we samen gingen trainen toen ik nog 12 was.

Ik wilde net als Goku zijn daar begon het mee :)

Ik was eerst te dik, en daarna te dun. Wou graag groot worden om zelfverzekerder te worden en het werd daarna een verslaving. Ook het me lichaam leren kennen motiveerde mij. Ben in bijna een jaar tijd van 1,75 met 55kg naar 1,76 en 67 kg gegaan. Het motiverende is ook vooral als je in de spiegel kijkt en je lichaam groter ziet worden

Veel vechtsport gedaan en daarbij wat vervelende (blijvende) blessures opgelopen. Tijdens herstel wat gerichte trainingen met gewichten gedaan en dat was gelijk een aanzet om zwaarder te gaan trainen. Nu ben ik bijna 50jr en vind ik het lekker om er op mijn leeftijd nog een beetje getrained uit te zien.

i wanna look ****ing good when im naked

Terug
Naar boven