Fitness Seller

Redenen om moeder te overtuigen van het nut....

whey komt gewoon uit melk, probeer haar zoveel mogelijk uit te leggen, en ga desnoods met haar naar de dokter, die zal het wel uitleggen dat het niets erg is, als het zelf geen oude zak is tenminste. en zo ja, neem dan gwn die shake en trek er je niets van aan

laat haar trouwens eens onze reacties zien, mss helpt dat ook
veel succes greetz

Inderdaad, laat haar naar de dokter gaan of naar zo'n reformwinkel of ieder ander geloofwaardige zaak waar ze whey verkopen.

laat haar misschien ook zien dat je de weet van de hoed en de rand. Veel eiwitten staat over het algemeen bekend als slecht voor je nieren. Dit kan waar zijn, ALS je te weinig water drinkt. (dan kun je er bijv nierstenen van krijgen).
Drink genoeg water (MIN 3 liter water per dag, maar 1 l per 1000kcal en 1 liter per uur trainen is imo een betere richtlijn)
Voldoende water is gewoon ONMISBAAR (sommigen noemen het zelfs de meest anabole stof ter wereld!).
Vraag haar eens hoeveel ze denkt te drinken (trek er min een halve liter van af) geef haar te denken dat bijv. wss heel veel energietekort gerelateerde klachten te maken hebben met het drinken van te weinig water, dat je huid er gaver van wordt, je stoelgang kan verbeteren etc etc.

Langzaam maar zeker moet je ze overtuigen van je kennis. Mijn ouders vonden het eerst ook maar vaag, maar mn moeder kocht na verloop van tijd regelmatig een paar kilo kip of een paar bakken kwark, omdat ''ik de eiwitten toch nodig heb?!

Ohw ja, eieren zijn slecht voor je cholesterol :D

• Topic Starter Topic Starter
We gaan het nog eens proberen op het einde van de maand........:p

Alvast bedankt voor de tips:D

Mijn moeder dacht eerst dat creatine steroiden waren...

haha mijne denkt dat eiwitshakes zowat gelijk zijn aan drugs :eek:
ik word er moe van om altijd weer alles uit te moeten leggen.

same here, van de eiwitten heb ik ze kunnen overtuigen, de creatine wordt op mijn kamer verstopt

stuur je moeder terug naar school en dat ze zich moet schamen omdat ze er niks van af weet ;)

Keihard uitlachen en in huis halen die shizzle

Ik heb mijn vader zelfs aan de whey tegenwoordig! :thumb:

Hahaha ik heb hetzelfde probleem...

Toen ik over whey begon kreeg ik meteen als reactie 'dan kan je net zo goed anabolen gaan gebruiken!'

:eek:

Later werd het argument van haar kant veranderd in 'teveel eiwitten is slecht, en je wordt er dik van!'

En hoevaak ik het ook zeg, ik krijg ze niet overtuigd, en komt er dus geen whey in huis:(

Laatst bewerkt:
verstop gewoon op je kamer man, wat een gezeik voor wat eiwitten:roflol: :roflol:

Koop een bos bloemen, zuig de kamer, was de vaat en kom nu eens niet pas om zondagochtend 4 uur thuis na een zaterdagavond stappen en laat de maandag daarop 10 kg whey bezorgen.

Kun je weer even vooruit.

gewoon halen joh
ze wennen er vanzelf wel aan dat je shakes neemt

Als je met iemand samen gaat trainen even kijken op tnhc.nl en dit spul pakken kun je direct je pot daar houden voor het geval zijn mama er niks optegen heeft

Optimum Whey
Merk: Optimum Nutrition
Categorie: Whey eiwitten
Hoeveelheid: 2272 g
Variations: Chocolade / Strawberry / Vanille
Prijs: € 65,00

Aanbieding: 2e pot 50% korting.

Is altijd een blijvende korting bij deze mensen en zeer goede whey.

Als andere supplementen:

B-50 super capsMega B-50 complex [Sportslab] - Hooggedoseerd Vitamine B complex
MultiPlex Vitaminen
calcium magnesium
ZInk gluconaat is voor je sperma eitjes
X-Targo sportdrank iss een soort AA Extran drankje (alleen dan in bulk, altijd alles in bulk pakken... is goedkoper)

en veel succes ik hoop dat je massief zal groeien :D

P.S.

Ik heb dit al ergens geschreven maar toch...De aanbevolen hoeveelheid van whey hoef je niet tenemen. Je bent geloof ik pas 15 als ik het goed onthouen heb. 1 Shake van 20gr per dag is genoeg voor je. 3 shakes per dag is voor mensen die al opgewicht zijn (90-100 kilootjes) en nog verder willen groeien...

Laatst bewerkt:
Het gezeik negeren en gewoon doorgaan met je supps, whey oid. Als jij met allerlei argumenten je gebruik goed probeert te praten zal ze het alleen maar minder gaan vertrouwen. Ze moet er maar op vertrouwen dat je serieus met je sport bezig probeert te zijn, en dat je zelf weet wat goed voor je is.

Ik heb toch al wat potten en emmers gehad. Toch vinden me ouders het niet helemaal fijn dat ik dat heb. Ze zeuren er niet meer om, maar toen mijn moeder een testexemplaar van kre-alkalyn vondt riep ze wel ff: EEJ WAT IS DIT NOU WEER!! maarja als je dan met wat dure woorden gooit en goed kan uitleggen wat het is vertrouwen ze je wel denk ik.

Terug
Naar boven