MuscleMeat

Redenen om moeder te overtuigen van het nut....

Bezoekers in dit topic

En hun moeder respecteren. Al was ik daar in jouw geval snel mee gestopt, "American eagle". Pardon my french, maar wat een stuk verdriet zeg.
 
Ik ga het ook gewoon bestellen hoor, maar ik wil gewoon gelijk hebben :P
Maar dat komt nog wel.
 
m'n Whey staat al in de keuken,ze vroeg ofdat het natuurlijk was en ik zei van ja en sindsdien is hij door iedereen aanvaard:D
 
m'n Whey staat al in de keuken,ze vroeg ofdat het natuurlijk was en ik zei van ja en sindsdien is hij door iedereen aanvaard:D

Van Harte gefeliciteers met eerste whey :p
 
ALAARM ze hebbe net me potte gevonde :P

ze vonder er 1 , zijn we het hele huis gaan afzoeken :D
crap , er is nog 1 tje verstopt ^^ me swolen :D ,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ALAARM ze hebbe net me potte gevonde :P

ze vonder er 1 , zijn we het hele huis gaan afzoeken :D
crap , er is nog 1 tje verstopt ^^ me swolen :D ,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
LOL
 
ALAARM ze hebbe net me potte gevonde :P

ze vonder er 1 , zijn we het hele huis gaan afzoeken :D
crap , er is nog 1 tje verstopt ^^ me swolen :D ,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zijn dat anabolen? :eek2:
 
zeg maar dat ze dan geen melk, kaas en zuivel mag nuttigen...anders gaat ze misschien nog dood van die "whey-troep" :rolleyes:
 
Ik kreeg eerst ook direct alles naar mijn kop gesmeten toen ik creatine pakte.
Maar dingen zoals CLA en efedrine slikt ze zelf om af te vallen. Dan snap je het toch niet meer.
 
ze zegt ''ik betaal de ziekenhuiskosten niet als je lever ontploft of je nieren het begeven :D'
 
LOL...wat een verhalen weer.

M'n moeder vind het allemaal wel interessant dat ik sport. Ze fitnesst zelf ook. De whey vinden ze wel ok, maar de GNC Multivit is maar niks, met al die rare namen en hoge doseringen op de achterkant. :roflol:
Een discussie over anabolen is al helemaal leuk. Ik ben niet van plan as te gebruiken maar ik ben er wel openmionded over. Leuk om ze uit de kast te lokken, want zij zijn er vol (zij ik VOL?!) tegen. :p

Ouders en BB...blijft lastig.
 
Ouders...

Gisteren heb ik mijn ouders verteld dat ik vandaag creatine ga kopen, beiden hebben me voor gek verklaard en behandelden me alsof ik aan de drugs ben:eek: .
Heb de nodige documentatie uitgeprint voor ze en zelf erover verteld, ze zijn het nog steeds niet met me eens. Maar ze gaan niet moeilijk doen in ieder geval, en daar gaat het om!

Een redelijk tegenargument kunnen ze me niet geven (op het geld na dan).

Succes ermee!;)
 
Laatst bewerkt:
laat haar gewoon de voedingswaarde tabel lezen... als ze IETS van voeding kent.... dan gaat ze zien dat er geen shit in is ....het is gewoon proteine, zeg dat terwijl ze haar koffie ... (met melk) drinkt... en wijs haar er op dat ze op dat moment het zelf aan het nemen !s !
 
Misschien gewoon eens tijd om op kamers te gaan jongens?
 
m'n Whey staat al in de keuken,ze vroeg ofdat het natuurlijk was en ik zei van ja en sindsdien is hij door iedereen aanvaard:D


Wat is dat toch voor onzin! In de natuur komen de meest giftige stoffen voor.
 
Back
Naar boven