- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeieavond,
Nja,ik zou dus eind Augustus/begin September beginnen met suppo's te nemen.
Nu,het zou "Performance Whey" zijn van 6kg (70€) met vanillesmaak.
Geld etc geen probleem maar m'n moeder daarintegen![]()
Hoe overtuig ik haar ervan van het feit dat 'het nodig is'?
Ze denkt dat Flloyd Landis Whey heeft genomen en dat Whey niet natuurlijk is....![]()
Dus,je kan wel stellen dat ze er niets van af weet....volgens mij wil ze er zelf niets over lezen/bijleren. Ik vind het wel jammer dat ze me de kans niet geeft om haar er iets over te vertellen,ze denkt er het hare over en that's it.
Ze zegt nu al dat ik vet ga worden later omdat ik zoveel eet.... Zelf heb ik een goede voeding (dus geen chips/choc/snoep etc...) maar het is wel STEEDS zij die met chips naar TV kijkt! Daar krijg ik het dus van hé!![]()
Ja,ok,75€ is veel maar ik betaal het wel uit m'n eigen zak....
Tips/advies welkom![]()
Thx

Ik kon er niets tegen doen... Het ging in ups en downs zijn commentaar en uiteindelijk wordt t maar erger en erger.. HEt enige wat ik kan/kon doen is alles achter de rug.. Dat is de beste oplossing..
iig suc6 ermee, en geef niet op 
mag overigens geen creatine ofzo gebruiken mja komt nog wel goed 

Maar dat is inmiddel al weer enkele jaren geleden.

Ja hoor, mijn missie is weer vermoeilijkt...
Mn ma is op zoek gegaan op internet en heeft nu een site gevonden waarin staat dat krachtsporters 1 tot 1,5 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht nodig hebben en dat men daar met zijn dagelijkse eetpatroon gemakkelijk aan komt.
En dit onderstreept haar eigen ideeën over eiwit inname weer.
Als ik dan zeg dat ze eens op deze site moet kijken, of de fitnessinstructeur moet bellen krijg ik als antwoord 'nee want dat is toch allemaal propaganda'
![]()

HEB SCHIJT wie is de man in huis? je kan je moeder toch wel hebben gast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()