AndroidHealthClinic

Breaking News Regeerakkoord is rond

Heerlijk. Dadelijk lekker DWDD kijken, wat zullen Felix en Matthijs er van vinden?

Voor de echte atheïst, al dan niet links of recht, is dit hoe dan ook genieten. We zullen namelijk beleven dat dit de laatste stuiptrekking zal zijn van het CDA of welke andere christelijke partij van betekenisvolle grootte dan ook in de Nederlandse politiek.

Omdat je liep te zeiken dat er regels waren.
En je standpunt over belastingen zijn ook wel duidelijk.

Ik zei dat het overheidsorgaan is doorgeschoten en belastingen vind ik te hoog, die mening ken je van me.

Vervolgens kom jij nu met een verhaal dat elk VVD-lid snapt dat regels, wetten en belastingen nodig zijn

Beetje vreemd, heeft ook niks met mij te maken maar goed...

Heeft alles met jou te maken.
Aangezien je VVD stemt en al eerder aangaf dat je belasting ziet als diefstal en dus liever helemaal afgeschaft zag worden.
Daarbij begon je deze conversatie met de opmerking dat je tegen een aantal dingen aanloopt, waarvoor je in de wet zou kunnen belanden indien je er niet aan houdt. Dat dit puur links is is natuurlijk totaal ridicuul, maar goed je meot iemand de schuld geven he.

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

Heerlijk. Dadelijk lekker DWDD kijken, wat zullen Felix en Matthijs er van vinden?

Godver ze hebben die schreeuwende Surinamer weer uitgenodigd.

Heeft alles met jou te maken.
Aangezien je VVD stemt en al eerder aangaf dat je belasting ziet als diefstal en dus liever helemaal afgeschaft zag worden.
Daarbij begon je deze conversatie met de opmerking dat je tegen een aantal dingen aanloopt, waarvoor je in de wet zou kunnen belanden indien je er niet aan houdt. Dat dit puur links is is natuurlijk totaal ridicuul, maar goed je meot iemand de schuld geven he.

Heeft niks met mij te maken, want ik ben ook van mening dat regels, wetten en belastingen nodig zijn.

Je voorbeeld was dan ook belachelijk.

In theorie kan je belasting zeker diefstal noemen omdat het tegen de wil in is en dus niet (altijd) op vrijwillige basis gebeurd.
Wie daar X of Y van vond deed er helemaal niet toe, het ging om de theorie destijds en niet de gevoelens daarbij of het nut van belastingen.

Ik ben zeker wel voor bepaalde belastingen, maar heel veel belastingen vind ik inderdaad ook onzin.

Met name dan de belasting op belasting zoals de sterfbelasting.

Edit: Wie zoekt hier nou een schuldige?
Zou toch eerst is naar jezelf kijken en dat is nog wel eens van een paar uurtjes terug hoogstens.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/zorgpremie-weer-omhoog-256026/

Eigen risico was al 165 euro en zal alleen maar omhoog gaan ben ik bang in de toekomst. Wel genieten hoor die marktwerking.

Dat zijn er nog redelijk wat.
Maar we moeten oppassen dat we inderdaad niet de Amerikaanse kant op gaan. Want zie het zo gebeuren dat zodra er meer mensen zijn die de zorg niet kunnen betalen ziekenhuizen er op een gegeven moment ook de brui aan geven.
Maar goed, liberalisme uber alles.

Laatst bewerkt:
Mijn posts waren met een licht sarcastische ondertoon. Ben gewoon geen fan van marktwerking in de zorg, dat er in bepaalde sectoren een liberale input gewens is snap ik ook wel.

Is een bijnaam, hetgeen de erfgenamen betalen over wat zij erven. :)

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Mijn posts waren met een licht sarcastische ondertoon. Ben gewoon geen fan van marktwerking in de zorg, dat er in bepaalde sectoren een liberale input gewens is snap ik ook wel.

Wij zijn elkaars tegenpolen. :D maar licht sarcastisch of niet, het was niet van toepassing, want ik ben WEL voor belasting en WEL of regels en wetten.

Hahaha arme linksmensen, ze hopen nog op het CDA congres. Je moet het ze na geven, ze geven niet snel op. Arma Matthijs.

Laatst bewerkt:
Hahaha arme linksmensen, ze hopen nog op het CDA congres. Je moet het ze na geven, ze geven niet snel op. Arma Matthijs.

Prachtig he hoe ze zich druk maken, samenspannen om het mogelijke kabinet te blokkeren.
Roemer ook 1 van de prachtigste figuren die zelf wel even wat zou schrijven en doordrukken met het nodige gestook..

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Ahja, volgens mij zijn er wel een aantal partijen die inderdaad met die onzin willen kappen. Even uit mijn hoofd meen ik ook de smerige linkse honden van Groen Links.

Ik zou het erg vinden als ze dat niet willen.

Als we nu gewoon eens een partij beginnen? Ik zie hier altijd zo'n sterke, inzichtelijke, standpunten naar voren komen. Volgens mij zouden we best wat zetels kunnen pakken, misschien kunnen we zelfs stunten zoals Wilders. Het lijkt me goed om eerst allemaal androgene anabole steroïden te doen. Dit straalt gezag en lef uit op de televisie, dat verkoopt. Vervolgens nemen we de macht in Nederland en schaffen we belasting af. Bovendien wordt de zorg gratis en hoeft niemand meer te werken, Nederland importeert alleen nog anabolen. Iedereen mag het doen en krijgt er tijd voor. Idee?

Wat vinden jullie eigenlijk van de woordenwisseling in de geschreven media over PVV stemmers tussen Adil Ramnas en Joost Zwagerman?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat Ramnas in de kern gelijk heeft, het draagt alleen niet bij aan een oplossing van het probleem.

Ramdas en hij generaliseert teveel. Maar goed in feite gebruikt hij de taktieken van een Wilders zelf en dat heeft hij ook al aangegeven. Blijft wel grappig hoe er dan gejankt wordt als het electoraat van de PVV wordt weggezet als een stel Tokkies terwijl de PVV wel hele bevolkingsgroepen mag wegzetten als het grote kwaad en het Paard van Troje.

En het rookverbod voor kleine cafe's wordt teruggedraaid. Benieuwd wanneer de eerste middel-kleine cafe's een rechtszaak aanspannen.

En Kamp bij Veiligheid (veiligheid ook echt) was wel te verwachten, maar Verburg als defensie: :roflol: Die had je gewoon bij de koeien moeten zetten.

Laatst bewerkt:
Ik ben heeel erg benieuwd wat dit ons (mooie?) Nederland gaat brengen...

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Als we nu gewoon eens een partij beginnen? Ik zie hier altijd zo'n sterke, inzichtelijke, standpunten naar voren komen. Volgens mij zouden we best wat zetels kunnen pakken, misschien kunnen we zelfs stunten zoals Wilders. Het lijkt me goed om eerst allemaal androgene anabole steroïden te doen. Dit straalt gezag en lef uit op de televisie, dat verkoopt. Vervolgens nemen we de macht in Nederland en schaffen we belasting af. Bovendien wordt de zorg gratis en hoeft niemand meer te werken, Nederland importeert alleen nog anabolen. Iedereen mag het doen en krijgt er tijd voor. Idee?

Heb je al een naam bedacht :D

Terug
Naar boven