- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoel je onder heel de bevolking of onder een bepaalde elite? Het lijkt me toch dat als de partijen die ervoor gekozen hebben om samen te gaan werken hierin grotendeels gesteund worden door hun achterban, er dan sprake is van meer voorstanders dan tegenstanders binnen die groep.
De tegenstanders zullen vooral bij links zitten, en een stukje bij de linkervleugel van CDA (gering). Dus als je nou zou zeggen 50% is tegen en 50% is voor dan zou ik het nog aannemen.
En of dit al dan niet een gedrocht is zal blijken de komende maanden en jaren.

CDA: 20 zetels van de 150. Wel controle over 6 van de 12 ministeries. Democratie?

CDA: 20 zetels van de 150. Wel controle over 6 van de 12 ministeries. Democratie?
Als je 8 jaar beleid voert wat keihard electoraal is afgestraft, en daarmee in feite niet meer voldoende krediet krijgt toegedicht, maar toch op oude voet weer doorgaat door menen recht te hebben op hetzelfde kapitaal dan is de parallel met Wall Street compleet.
Goed begin voor een kabinet dat een voorbeeld moet zijn voor de financiële sector en deze geheel zou moeten gaan hervormen.
Ik snap wat je bedoelt Rob en denk dat het over enkele jaren ook wel goed was dat een nieuwe digitale generatie eens echt een rechtse regering aan het werk ziet.
Het verdelen van de postjes is in een particratie geen zuiver democratische zaak, toch niet in de zin dat de burger hier direct inspraak in heeft. Het is nu eenmaal zo dat CDA een echte bestuurspartij is en ook de mensen daarvoor kan leveren. Aangezien de andere partijen binnen de coalitie een akkoord tekenen en het hier dus mee eens zijn, kan je dit als geheel bezwaarlijk een ondemocratische gang van zaken noemen.CDA: 20 zetels van de 150. Wel controle over 6 van de 12 ministeries. Democratie?![]()
DWDD kijken voelt als catan spelen: ik sta op het punt om hout te ruilen wat ik nodig heb voor mijn laatste straatje. Ik heb een goede deal En mijn onderhandel skills hebben de ander weten te overtuigen zijn hout aan mij te geven, alles wijst er op dat ik mijn hout ga krijgen. En net op het laatst begint 1 of andere faler zich er mee te bemoeien: zou je dat wel doen? En dan zie je die arme gast ineens beginnen te twijfelen... Hou je bek lul! Jij gaat dit spel toch niet meer winnen. Bemoei je er niet mee. Van die lozers die het zelf al lang niet meer kunnen winnen en er daarom maar hun taak van maken jou de winst ook te ontnemen. Bij een spelletje poker weten ze teminste dat ze hun smoel moeten houden als er een flinke pot gaande is. Maar die mannetjes van de vara niet, die lullen er lekker door heen met hun short stack. Heel naar.
Kijk dan gewoon niet, iets met een knop op je tv. Je weet toch dat DWDD gewoon een ultralinkse bende is met tig keer de kop van Rottenberg als het over politiek gaat?
Ik kijk in ieder geval nog maar sporadisch, het is teveel van hetzelfde. Alleen al van die kop van Giel Beelen met zijn 'markante' plaatjes moet ik al braken.

Mja, het is sowieso natuurlijk een zooitje incapabele pannekoeken bij elkaar dat daar ff 140k per jaar zit weg te trekken. Is het niet zo dat een minister van financiën zo'n beetje de helft van de tijd iets of wat van geschiedenis gestudeert heeft ofzo? Er zitten gewoon geen echte kenners op de functies.
Ik vind het als rechtse aanhanger een belachelijk slecht kabinet. Gelukkig heb ik op geen van de drie partijen gestemd, dus ik kan zoveel zeiken als ik wil.
---------- Toegevoegd om 00:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------
Jan Kees de Jager heeft gewoon economie gestudeerd. Alleen is hij niet zo slim, net als Wouter Bos, die ook economie heeft gestudeerd.
Of ja, ze zijn wel slim, maar ze nemen domme beslissingen.
Als ik de media zo doorneem moet ik vaststellen dat de linkerzijde wel heel slechte verliezers zijn.