MuscleMeat

Breaking News Regeerakkoord is rond

Faal kabinet. Weer dat k*t CDA.

Jan Kees de Jager - minister van Financiën

Oh god, weer die kneus. :roflol: ''Er gaat geen cent naar Griekenland''.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Die extra gratis ook nog eens bijna de helft van het aantal bewindslieden mogen leveren. Even een jaar of 50 terug in de tijd geworpen qua christelijke invloed.

Daar ben ik ook bang voor. Ben benieuwd hoe vaak we de mensen nog gaan horen klagen die dit nu toejuichen.

Toch ook zo prachtig dat gedoe met Uitzending gemist. Onze gristenbroeders weet wel wat goed voor je is. En vooral wat niet, en dus verboden moet worden.

• Topic Starter Topic Starter
Daar ben ik ook bang voor. Ben benieuwd hoe vaak we de mensen nog gaan horen die dit nu toejuichen.

Zag gisteren al mensen die hun vingers aan het aflikken waren, volgend jaar kluiven ze die zelfde vingers af omdat ze geen vreten meer hebben.

Ik ben heeel erg benieuwd wat dit ons (mooie?) Nederland gaat brengen...

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Heb je al een naam bedacht :D

AN ( Anabolisch Nederland).

Partijslogan: "Vasculariteit met visie".

Advertorial:
Bent u het kotsbeu om dit land te zien verloederen? Wij zijn dit ook en willen de (anabolische)armen ineen slaan. Geen achterkamertjespolitiek, alleen gerinkel van ijzer. Cut the bullshit, start building.

Nederland was ooit zo mooi en wordt afgebroken door het gebrek aan normen en waarden. Jij weet dit, wij weten dit. AN gaat het land opvoeden zoals u dat thuis ook hebt gedaan. Discipline, respect en motivatie zijn de kernwoorden van ons beleid. We zullen het integratieprobleem in één klap oplossen door een collectieve manier van teambuilding. Marokkanen zullen voortaan te vinden zijn als behulpzame spotters tijdens het bankdrukken, Antillianen staan niet meer op de straathoek maar maken een gezellig praatje tijdens hun proteineshake aan de bar. Gezamenlijk zullen we werken aan een anabolisch lichaam. Anabolisch Nederland geloofd in deze aanpak, een middel voor het bereiken van een hoger doel: Samenhorigheid. Nederland zal bij uitstek het land worden waar men elkaar helpt met alles. Van verhuizen tot tuinieren, ons volk steekt elkaar een ( anabolische)hand onder de belt.

Dit is slechts een van de zovele zaken die vooruit zullen gaan onder ons beleid. Onthoud dat de GGZ gratis androgene anabole steroïden voor iedereen heeft. Meer informatie: www.anabolischnederland.nl

- Uw partijleider.

AN ( Anabolisch Nederland).

Partijslogan: "Vasculariteit met visie".

Advertorial:
Bent u het kotsbeu om dit land te zien verloederen? Wij zijn dit ook en willen de (anabolische)armen ineen slaan. Geen achterkamertjespolitiek, alleen gerinkel van ijzer. Cut the bullshit, start building.

Nederland was ooit zo mooi en wordt afgebroken door het gebrek aan normen en waarden. Jij weet dit, wij weten dit. AN gaat het land opvoeden zoals u dat thuis ook hebt gedaan. Discipline, respect en motivatie zijn de kernwoorden van ons beleid. We zullen het integratieprobleem in één klap oplossen door een collectieve manier van teambuilding. Marokkanen zullen voortaan te vinden zijn als behulpzame spotters tijdens het bankdrukken, Antillianen staan niet meer op de straathoek maar maken een gezellig praatje tijdens hun proteineshake aan de bar. Gezamenlijk zullen we werken aan een anabolisch lichaam. Anabolisch Nederland geloofd in deze aanpak, een middel voor het bereiken van een hoger doel: Samenhorigheid. Nederland zal bij uitstek het land worden waar men elkaar helpt met alles. Van verhuizen tot tuinieren, ons volk steekt elkaar een ( anabolische)hand onder de belt.

Dit is slechts een van de zovele zaken die vooruit zullen gaan onder ons beleid. Onthoud dat de GGZ gratis androgene anabole steroïden voor iedereen heeft. Meer informatie: www.anabolischnederland.nl

- Uw partijleider.

Sterk sterk haha :D

Pagina kan niet worden gevonden dat valt me wel tegen hoor ;)

Ah en je heb een nieuwe avatar heel goed ;)

Nou nog een campagne poster en je bent klaar om je te laten zien aan Nederland

Ze trekken alles uit de kast voor het tegen, Felix is aangeschoven, met zijn bedenkelijke blik geeft hij zijn onpartijdige mening. Zouden er ook voorstanders aan bod komen?

Die zijn er niet :roflol:
Naja, misschien 3 dan.

Die Rottenberg wat een misselijkmakend zielig mannetje haha. Epic. 4 mopperende meneertjes die samen uithuilen, ik hoop zo dat het door gaat, ik wil de koppen zien. Heerlijk.

Sinds wanneer stemmen we voor een kabinet?

Not the point. Kunnen altijd nog meer tegenstanders dan voorstanders zijn. Helemaal met zo'n gedrocht van een kabinet.

DWDD kijken voelt als catan spelen: ik sta op het punt om hout te ruilen wat ik nodig heb voor mijn laatste straatje. Ik heb een goede deal En mijn onderhandel skills hebben de ander weten te overtuigen zijn hout aan mij te geven, alles wijst er op dat ik mijn hout ga krijgen. En net op het laatst begint 1 of andere faler zich er mee te bemoeien: zou je dat wel doen? En dan zie je die arme gast ineens beginnen te twijfelen... Hou je bek lul! Jij gaat dit spel toch niet meer winnen. Bemoei je er niet mee. Van die lozers die het zelf al lang niet meer kunnen winnen en er daarom maar hun taak van maken jou de winst ook te ontnemen. Bij een spelletje poker weten ze teminste dat ze hun smoel moeten houden als er een flinke pot gaande is. Maar die mannetjes van de vara niet, die lullen er lekker door heen met hun short stack. Heel naar.

Laatst bewerkt:
Not the point. Kunnen altijd nog meer tegenstanders dan voorstanders zijn. Helemaal met zo'n gedrocht van een kabinet.

Ik denk dat als je een representatieve enquête houdt er een meerderheid is die voor dit kabinet is, of dat dit de beste mogelijkheid is. Jammer, maar helaas.

Bedoel je onder heel de bevolking of onder een bepaalde elite? Het lijkt me toch dat als de partijen die ervoor gekozen hebben om samen te gaan werken hierin grotendeels gesteund worden door hun achterban, er dan sprake is van meer voorstanders dan tegenstanders binnen die groep.

De tegenstanders zullen vooral bij links zitten, en een stukje bij de linkervleugel van CDA (gering). Dus als je nou zou zeggen 50% is tegen en 50% is voor dan zou ik het nog aannemen.

En of dit al dan niet een gedrocht is zal blijken de komende maanden en jaren.

Terug
Naar boven