apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn ze niet al dommer om mee te beginnen? Ouders die kinderen slaan lijken mij niet bijster intelligent dus waarom zouden de kinderen dan wel intelligent zijn?
+1
En sinds wanneer krijg je billenkoek in je gezicht? (foto eerste post).
Nu laten ouders hun kinderen gewoon doen , ze praten ermee en dat zou dan moeten helpen zoals in al die nanny programma's. Later worden ze daardoor gewoon onhandelbaar omdat ze toch weten dat er weer over gepraat zal worden.
Een tik af en toe is geen slechte zaak imo..
Een tik is wat anders dan een heel pak slaag, waar dit onderzoek dus over gaat. Dat kweekt alleen haat, stress en agressiviteit. Overigens kan je met een tik het kind ook aanleren dat het ok is om te slaan om iemand's gedrag te veranderen. Sommige kinderen gaan zelfs terugslaan omdat ze denken dat het ok is.Bullshit. Ik kreeg vaak kletsen op mijn kaak. En ik was ook wel bang voor mijn vader , terecht , doordat ik bang was had ik er ook respect voor. Het is niet dat ik enorm veel slagen heb gekregen maar als ik domme dingen deed ( en ik heb er wel een hoop gedaan) dan kreeg ik een soms wel een slag zoals op die eerste foto.
Nu laten ouders hun kinderen gewoon doen , ze praten ermee en dat zou dan moeten helpen zoals in al die nanny programma's. Later worden ze daardoor gewoon onhandelbaar omdat ze toch weten dat er weer over gepraat zal worden.
Bullshit. Ik kreeg vaak kletsen op mijn kaak. En ik was ook wel bang voor mijn vader , terecht , doordat ik bang was had ik er ook respect voor. Het is niet dat ik enorm veel slagen heb gekregen maar als ik domme dingen deed ( en ik heb er wel een hoop gedaan) dan kreeg ik een soms wel een slag zoals op die eerste foto.
Met soft zijn heeft dat overigens niets te maken, je kan ook streng zijn op andere manieren.
Je maakt psychologisch niets kapot zolang je duidelijk, rechtvaardig en eerlijk bent. Slaan zal zowel fysiek als psychisch schade aanrichten. Er zijn technieken om zonder fysiek geweld het gedrag van een kind te veranderen. Probleem is dat de meeste ouders die niet kennen, ze gaan dan fouten maken en zo loopt het uit de hand en moet men geweld gebruiken.Hoe dan? Straf dat ze niet meer naar buiten mogen, of niet meer achter de playstation mogen ofzo?
Op dat soort manieren maak je ze weer psychologisch kapot.