Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Had al een tijdje problemen met slapen (ik sliep gemiddeld 5 à 6 onrustige uren per nacht) en ik begon stilletjes aan er mentaal wat door te zitten.
Ik ben sinds afgelopen weekend begonnen met dit supplement (eentje een uur voor het slapen gaan) en heb de afgelopen 2 nachten in slaapcoma gelegen. Ik voel me nu mentaal al een stuk beter en ga het supplement weer voor een tijdje aan de kant leggen tot ik opnieuw voel dat ik een goeie nachtrust nodig heb.
Ben verbaasd dat dit supplement zo vlot werkt. Ik zou alle 'beginners' dan ook aanraden van te beginnen met 1 pilletje en er niet direct 4 in uw kas te slaan.
Vandaag voor het eerst 2 pillen genomen vlak voor een voetbal wedstrijd
Met 12-0 verliezen is nog nooit zo heerlijk geweest, het mocht van mij wel 20-0 worden
Dit supplement geeft je zo een schijt-aan-alles-gevoel
Vandaag voor het eerst 2 pillen genomen vlak voor een voetbal wedstrijd
Met 12-0 verliezen is nog nooit zo heerlijk geweest, het mocht van mij wel 20-0 worden
Dit supplement geeft je zo een schijt-aan-alles-gevoel
Werkt zeker goed, heb 4 pillen besteld als sample, morgen bestel ik 90 capsules. Door zware prive omstandigheden heb ik mijn studie en training (wel trainen maar geen eetlust) voor een paar weken verwaarloosd omdat ik mij niet kon concentreren. Ik voel mij nu heel rustig in mijn hoofd en met de tijd wordt het verdriet uiteraard vanzelf minder Ik vergelijk relax met een paracetamol. Paracetamol en relax zijn geen geneesmiddelen maar wat ze wel doen is de symptomen onderdrukken van griep (trillen, spierpijn) verdriet (verrot gevoel, geen eetlust)
Werkt zeker goed, heb 4 pillen besteld als sample, morgen bestel ik 90 capsules. Door zware prive omstandigheden heb ik mijn studie en training (wel trainen maar geen eetlust) voor een paar weken verwaarloosd omdat ik mij niet kon concentreren. Ik voel mij nu heel rustig in mijn hoofd en met de tijd wordt het verdriet uiteraard vanzelf minder Ik vergelijk relax met een paracetamol. Paracetamol en relax zijn geen geneesmiddelen maar wat ze wel doen is de symptomen onderdrukken van griep (trillen, spierpijn) verdriet (verrot gevoel, geen eetlust)