- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 129kg
- Vetpercentage
- 15%
Nice
En ga het wss toch niet kopen, als je gewoon rustig in stilte een boek zit te lezen, of ontspannen op je bed ligt ofzo ben je imo egoloos, of het vorm-naamloze.. Maar slechts weinig mensen willen constant zo door het leven gaan.. Als je in die toestand door het leven, gaat werken enz is er idd bijna geen behoefte meer om te communiceren, je stelt enkel nog functionele vragen, communicatie als waar is de melk ofzo, zoals U.G. zegt. Denk dat dit de toekomst is, hopelijk. Dat mensen niet meer praten over zichzelf, wat ze meemaken enz, maar enkel nog functioneel communiceren en verder gewoon stil zijn.
Nooit. Wil gewoon zoveel mogelijk de rest van m'n leven in stilte doorbrengen, in contact met de ernstige stilte.., ben ik het gelukkigst, heb ik het meest vrede met mezelf. Al het onrustig, opgefokt gedrag van mensen is zoiezo onzin. Mensen mogen in hun eigen illusie leven maar wat mij betreft is de omgeving altijd leeg, en is er dus geen reden tot opgewektheid enz.
11.000 post op een forum is aardig wat mentale clutter en heeft weinig te maken met stilte, of zie je dat niet zo?

(en voor iemand die belachelijk veel geld vraagt voor zn boeken en seminars zoals oude pure eckhart